דור ה-Z והבינה המלאכותית

דור הz

"מחקר חדש מגלה כי דור Z הוא אחד מהמאמצים הראשונים של טכנולוגיית ה-AI היוצרות. לדוגמה, יותר מ-80% מהנוער בבריטניה כבר השתמשו בכלים ובשירותים של AI יוצר. כמו כן, ישנה תופעה מעניינת שבה נערות מתבגרות משתמשות ב-Snapchat's My AI באופן אינטנסיבי. דור Z מקבל את הטכנולוגיה הזו לא רק בקצב מהיר אלא גם מייחס לה חשיבות בקבלת החלטות מושכלות. הממצאים הללו מדגישים את ההשפעה הרחבה של AI על דור העתיד."

אם ננתח ונסתכל לעומק על הדור החדש הגדל בעולם המערבי, מדובר בדור שהתלות שלו בטכנולוגיה אינה עניין של נוחות ורמת חיים כמו הדורות שגדלו בשני העשורים האחרונים – אלא תלות ברמה אחרת לגמרי.. יותר כמו של לב ועורקים. בני ובנות דור ה-Z לא רק משחקים, צופים ומתקשרים דרך המסך, אלא גם מתייעצים עם הבינה המלאכותית, לומדים, מקבלים תובנות, צורכים חדשות ובסופו של דבר מקבלים החלטות.

כיצד זה ישפיע על המעשים שלהם והדרך שבה הם יבחרו לחיות את חייהם האישיים והחברתיים? כיצד זה ישפיע על הקהילות שלנו? על הפוליטיקה, המערכת הכלכלית ומוסדות ההשכלה הגבוהה? אני לא יודע ולא מתכוון לשחק את תפקיד נביא הזעם או נביא הגאולה אבל מדובר בנושא מרתק ביותר בעיניי.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן