בינה מלאכותית בשירות עם ישראל

בחורה מגן דוד

עכשיו כבר לא מוקדם להגיד את זה, ה-07/10/2023 שינה את פני המדינה שלנו לנצח.
תוך פחות מיממה מאז אותו בוקר, החל צבא של עשרות אלפי ישראלים באינטרנט ובקבוצות הפייסבוק לתכנן את מבצע ההסברה הגדול ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל והעם היהודי.

בכל הקבוצות וקהילות הבינה המלאכותית שאני נמצא בהן התחלתי לראות מאות פוסטים של ישראלים משתפים, מתכננים ומתייעצים איך לרתום את טכנולוגיות הבינה המלאכותית המובילות בעולם לכוח ההסברה הישראליתוהתוצאות? וואו! צוותי חוד חנית, מנהיגים טכנולוגיים ואלפים נוספים התחילו לייצר אין סוף תכני הסברה הרבה יותר טובים מכל מה שאי פעם יצא ממשרדי ההסברה הרשמיים.

אני כל הזמן אומר את זה

בכל הרצאה, בכל זום וגם בפוסטים שלי אני מנסה להסביר לאנשים את הכוח שידע טכנולוגי יכול לתת לנו כאינדיבידואלים ואפילו כחברה. אני תמיד חוזר ואומר, ללמוד ידע חדש ופרקטי לשימוש בטכנולוגיה זה לא רק עבור העסק, הלימודים או העבודה שלכם, זה בראש ובראשונה יעזור לכם להיות אנשים עוצמתיים ומשפיעים יותר.

בינה מלאכותיתגויסה לעזרת המדינה

כמות החומר, הפייק, החדשות המוטעות, התמונות הממוחזרות שרצות ביום יום ומפומפמות אפילו על ידי גופי תקשורת מוכרים בישראל ובעולם ביום יום הוא גדול, אבל במלחמה זה כבר סיפור גדול פי כמה וכמה והמענה בעולם החדש הזה לעולם לא יוכל להגיע מאיזה משרד הסברה או כמה עמותות. אבל כאשר לעשרות אלפי ישראלים יש יכולות טכנולוגיות להשתתף ולהתאחד למערך הסברה מפלצתי, יש לנו סיכוי אמיתי להשפיע על התודעה העולמית, אז למה שלא נגדיל את זה למאות אלפים ומיליונים!?

תודה רבה לעשרות אלפי הישראלים שקפצו למים ונלחמים יום יום, שעה שעה באינטרנט ובתקשורת עבור תדמית העם והמדינה, הטור הזה מוקדש לכם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן