"המיסטיקנים מניו אורלינס", שכבשו את מיטב הבמות העולמיות, מגיעים לראשונה לישראל ולהופעה חד פעמית בגני תקוה

להקה על במה

הלהקה האגדית, הניו אורלינס מיסטיקס, מגיעה לראשונה לסיבוב הופעות שיפתח את העונה של "ג'אז חם". וב 28 באוקטובר תגיע הלהקה להופעה חד פעמית בגני תקוה.

הלהקה היא אחד ההרכבים הייחודים שניתן למצוא בנוף המוסיקה שמגיעה מניו אורלינס. רביעיית הזמרים, בליווי נגני הלהקה, נאמנה לשורשי הרית'ם אנד בלוז המקוריים שלה. הם השתתפו במאות פסטיבלים ברחבי העולם וחלקו במה עם גדולי המוזיקאים ביניהם אגדות מוזיקליות כמו להקת "הפיתויים", ג'יימס בראון, וכעת הם מגיעים לסיבוב הופעות גם בישראל.

הרמוניות קוליות, כוריאוגרפיה ייחודית ותלבושות ייחודיות הם רק חלק ממה שייצפה לקהל על הבמה, עם ביצועים לקלאסיקות של גקי ווילסון, אוטיס רדינג, סם קוק ואחרים, שנות העשרים של ניו אורלינס ועד לשנות ה 90 ושנות האלפיים Motown, Top 40, R&Bועוד

28 באוקטובר 2023, מרכז הבמה, גני תקוה

הניו אורלינס מיסטיקס הוא אחד ההרכבים הייחודים והאלגנטיים שניתן למצוא בנוף המוסיקה שמגיעה מניו אורלינס. רביעיית הזמרים, בליווי נגני הלהקה, נאמנה לשורשי הרית'ם אנד בלוז המקוריים שלה. הלהקה, שהוקמה ב 1972 , פיתחה סגנון ייחודי משלה: הביצועים המצוינים ויכולות השירה וההרמוניה, מלווים בכוריאוגרפיה ייחודית שהם יוצרים בעצמם ותלבושות ייחודיות עם הנגיעה המיסטית שלהם.

הלהקה מבצעת רפרטואר רחב, החל משנות ה-20 של ניו אורלינס ועד שנות ה-90 וה– 2000. הם לא נצמדים רק לסגנון מוזיקלי אחד, הם ירגשו בביצועים לשירים שהפכו פופולריים על ידי אמנים כמו ג'קי ווילסון, אוטיס רדינג, סם קוק ואחרים, ג'אז, רוק, דיסקו, רית'ם אנד בלוז, מוטאון ועודועל כל אחד מסגנונות אלו הלהקה שמה את חותמה הייחודי והמיוחד והופכת אותו לשלה.

הם השתתפו במאות פסטיבלים ברחבי העולם וחלקו במה עם גדולי המוזיקאים ביניהם אגדות מוזיקליות כמו להקת "הפיתויים", The O'Jays, ג'יימס בראון, רון בנקס ואל גרין. לאחרונה, ביצעו ביצוע אקפלה לשיר "Old Man River" לרגל יום הולדתה ה -85' של האגדה קווינסי ג'ונס.

חברי הלהקה הם ארבעה זמרים, שכל אחד מהם מביא למופע את היכולות הפנומנליות והייחודיות שלו: פרדי "The Crooner" ג'ונסון, יוצא צבא ארצות הברית, שר פלסטו המסוגל לשבור זכוכית. כשהוא לא שר עם הניו אורלינס מיסטיקס, הוא משפשף את גרונו עם מקהלת הכנסייה בימי ראשון.

וויליאם "בילי" מימס , ממקימי הלהקה. הוא שר ורקד לצלילי "הפיתויים", the Four Tops ו"הספינרים". הוא שר בסגנון הדו וופ, המעלה חיוך על הפנים.

לי "Mr. Smooth" בארנס, ממייסדי הלהקה, נולד וגדל בניו אורלינס. הוא סולן R&B  הידוע במחוות המרתקות שלו לג'קי ווילסון. בארנס התחיל לשיר בגיל שלוש ובגיל 13 הקים את הרכב הזמרים הראשון שלו. בארנס אחראי על הכוריאוגרפיה המעניינת והמשעשעת של הלהקה

מייק "Soulman" בפטיסט הוא זמר טנור ורקדן מוכשר. אהבתו למוזיקה הגיע מהרובע הצרפתי של ניו אורלינס ומהכנסייה. בלהקה הוא מבצע מחוות נוגעות לאוטיס רדינג, בובי וומאק ופנקי בוורלי.

זמני ההופעות של הניו אורלינס מיסטיקס ברחבי הארץ:

28.10.23

 מוצ"ש 

21:15 

מרכז הבמה, גני תקווה

29.10.23 

ראשון

20:30

המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע

30.10.23

שני

21:30

מועדון זאפה, ירושלים

31.10.23

שלישי

21:30

מועדון זאפה, הרצליה

1.11.23

רביעי

20:30

היכל התרבות, כפר סבא

2.11.23

חמישי

20:00

מוזיאון תל אביב, תל אביביפו

3.11.23

שישי

21:00

מוזיאון תל אביב, תל אביביפו

4.11.23

מוצ"ש

21:00

בית אבא חושי, חיפה

הניו אורלינס מיסטיקס, הופעה חד פעמית בגני תקוה, 28 באוקטובר 2023, מרכז הבמה, גני תקוה

לפרטים נוספים: מרומי יחסי ציבור. נירית דהן: 0524421221

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן