המותג הבינלאומי 'אוטלי' מעניק חסות לפסטיבל הקיץ "עושים חיים" בקפה זריפה בירושלים

מוזג קפה

מגוון מופעי אורח של מוזיקאים  וערבי DJ במהלך חודשי יוליספטמבר

בין הייתר שימי תבורי,  אריק סיני,  דנה ברגר,  צלילי העוד,  מחווה לסיימון וגורפינקל,  רמי דנוך ויהודה הקיסר, של המוזיקאי אמיר בושרי,  ועוד

'אוטלי' חברת משקאות שיבולת שועל הגדולה בעולם, תעניק חסות לפסטיבל הקיץ: "עושים חיים" בקפה זריפה, בשכונת הקטמונים הוותיקה, בעיר ירושלים, הנערך במהלך חודשי יולי, אוגוסט, ספטמבר

בית הקפה זריפה נחשב לנקודת מפגש ירושלמי, שקיים כבר משנות ה – 50 והוא עורך באופן מסורתי את פסטיבל "עושים חיים" המציע השנה הופעות אורח של מוזיקאים מובילים, בינהם: הופעה של אמיר בושרי,  מחווה לסיימון וגורפינקל, שימי תבורימיטב הלהיטים, אריק סיניבמופע אקוסטי,  פריצת דיסקמחווה לזמר קווין, דנה ברגרמופע אקוסטי,  צלילי העודמופע האיחוד, רמי דנוך ויהודה הקיסר ועודבנוסף ייערכו במקום מסיבות עם מיטב ה  DJ בישראל, כמו: מסיבת  נשים, מסיבת טכנו ועוד.

לדברי לימור מיכלין, מנהלת המותג  אוטלי בישראל: "פסטיבל 'עושים שמח' בירושלים הוא הזדמנות מצוינת וייחודית  עבור אוטלי  להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, במטרה לחבור לקהילה  ולצרכן הישראלי  ולחלוק איתו את החוויה, הטעמים והייחודיות של המותג אוטלי בדרכים אחרות".  לדבריה: "אנו נמשיך בשנה הקרובה לחשוף את אוטלי באירועים מיוחדים המתחברים לערכי המותג ומעניקים הזדמנות לטעימות, נגישות, חוויה קולינארית ועוד".

אוטלי, נחשבת כיום לחברת משקאות שיבולת שועל הגדולה בעולם, ומציעה מגוון רחב של מוצרים מבוססי שיבולת שועלמחלב ועד גלידה ועד יוגורט ועד ממרחים. המותג התרחב גם לקינוחים על בסיס חלב שיבולת שועל , תוך ניצול הביקוש הגובר לפינוקים מתוקים טבעוניים. כמו כן, המותג אוטלי זמין היום ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, כולל ישראל.

הפסטיבל 'עושים חיים' מתקיים בחצר הירושלמית של בית הקפה זריפה ברחוב הורקניה 8 והוא תוכנן במחשבה שגם מי שלא רוכש כרטיס יוכל לשמוע ולהינות מההופעה גם מחוץ לבית הקפהמבר השארבייה הסמוך או ממרפסות הבתים הסובבים או סתם מהספסל ממול.

לפרטים נוספים: אילנהדניאלה רייבנבך תקשורת

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן