ההצגה חייבת להימשך.. גם בזמן שהתיאטרון בשיפוצים

גבר נשים מסור

תיאטרון הסמטה ביפו יצא לשיפוץ במהלכו הוא יעבור חידוש ושדרוג לטובת הקהל והצוות. עד סיום השיפוץ והפתיחה המחודשת ההצגות יוצגו במספר לוקיישנים ברחבי העיר… מוזמנים להתעדכן ולהגיע

"ג'רוזלם"
מנחה אחד ושני משתתפים – גבר ואשה, בסדנת העצמה אישית. לאט לאט נושרות המסכות ומתגלים עוד ועוד סודות מהעבר. כל משתתף חייב להישיר מבט ולגלות מה הדברים שמעיקים עליו ומפריעים לו להתקדם במסלול חייו, אבל לאט לאט אנחנו מגלים שגם מנחה הסדנה עצמה, מסתיר מאיתנו סודות, ובכלל לא ברור אם הסדנה הזאת התקיימה כבר כמה פעמים בעבר. מעל הכל מרחפת העיר ירושלים, שהקדושה שסובבת אותה (ולפעמים גם השיגעון והטירוף) משפיעים מאוד על כל מי שחי כאן.
כתיבה ובימוי: אודי בן סעדיה, משחק: אביב זמר, אייל צ'יובנו, מעין גושן, עיצוב חלל: יערה צדוק, תלבושות: נטשה מנטל, תאורה: יולי גרצ'יק.

יום חמישי  17/8  בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  בית הבאר, דרך שלמה 6, תל אביב – יפו .

"הרווק"

מה כבר גבר רוצה? כסף, תהילה ודוגמניות-על שעומדות בתור?
חביב סמר הוא סטנדאפיסט מצליח ורווק נהנתן שחייו נראים כמו החלום הרטוב ביותר. לכאורה, לא חסר לו דבר. אבל בזמן שכולם חולמים להיות כמוהו, הוא חולם להיות כמו כולם. חיי הלילה, ההצלחה והריגושים הזולים גובים את מחיריהם כי גם בעולם הזוהר- לא כל הנוצץ זהב, אבל ההצגה חייבת להמשיך.

הצגת היחיד "הרווק" מבוססת על סיפור חייו ושיריו של השחקן המגלם את דמותו של חביב.

משחק: אביב זמר – זוכה כשחקן השנה 2019.  מאת: אריאל הכהן ואביב זמר. בימוי: אלחנן שפירא. מוסיקה: מור נעמן. כוריאוגרפיה: נופר לוינגר. תאורה: שי סקיבא.

יום ראשון  30/7  בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, יום חמישי  10/8  בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  יום שני  14/9   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  בית הבאר, דרך שלמה 6, תל אביב – יפו .

"ביום בהיר אחד"

על פי מחזה מאת סלבומיר מרוז'ק. קומדיה על רצח והתאבדות. הצגה מערערת אצל הצופה את תפיסת העצמי, ומציעה מבט קומי ותפיסה יותר מפוכחת על החיים בכלל. באמצעותה הצופה זוכה לזווית חדשה של מבט על עצמו. במובן מסוים המחזאי מזהיר את הצופים מפני "בזבוז" החיים על התבצרות בתפיסת עצמי כזו שאינה מאפשר קשר אמיתי בין בני אדם, שאינה מאפשרת אהבה. נוסח עברי ובימוי: אריה אלדר עיצוב תפאורה ותלבושות: דלית ענבר מוסיקה : מקסים ולריסה קופמן שחקנים: אוהד ווינקלר, גל בן ארצי, נועם שנהב.

יום שבת   5/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,

יום ראשון   20/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, מרכז מנדל, התקומה 1, תל אביב – יפו .

"שלוש כי טוב"
שלוש נשים, מוזיקאית, שחקנית ומספרת סיפורים נפגשות על במה אחת. בראייה קלילה ,עמוקה ומפוייסת פותחות וסוגרות -חלומות, תובנות ,עליות וירידות.
תיאטרון, סיפורים אישיים ,ושירים מקוריים ומוכרים.

ייעוץ אומנותי: גבריאלה לב. קרדיט תמונה : יפתח קוצר.שחקניות: רונית שפי , בתיה גרינר , לילך צור

יום ראשון    13/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, בית הבאר, דרך שלמה 6, תל אביב – יפו .

"גבר בסלון שלי"

דליה קידר, אישה קרייריסטית בת חמישים ושש יוצאת לפנסיה מוקדמת ומוצאת את עצמה מול האינטרנט ומול חשקיה ומאווייה שמתפרצים פתאום. בעודה גולשת ברשת, היא מכירה בחור צעיר שמציע לה להיכנס להרפתקה מינית סוערת. דליה, שאינה מכירה את העולם הווירטואלי, חושבת שמדובר ברומן – ואכן נסחפת, קצת יותר מדי, ללילה בלתי נשכח שיוצא לגמרי משליטה. קומדיה שחורה נשכנית ובועטת.

מחזה מאת: ציפור אייזין ליאור. בימוי: עמית ליאור. שחקנים: ציפור אייזין ליאור, לי שבתאי, עמית ליאור.

יום שני  21/8  בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין, חנה מרון 2, תל אביב – יפו .

"נראה אותך"

קומדיה רומנטית משגעת. בחור ובחורה נפגשים לדייט ראשון בפאב. זה היה יכול להיות דייט מושלם, אלמלא מייל קצר שמבשר לבחורה שהיא התקבלה לתואר שני באנגליה.

הבחור המאוכזב מאחל לה הצלחה ועומד ללכת, אך היא מזמינה אותו לדרינק כפיצוי. מהר מאוד מתפתחת ביניהם כימיה נדירה שמכה בהם בלי רחמים. היא אינה מסוגלת להתעלם מהאפשרות שמצאה את אהבת חייה, תוהה אם תמיד תרגיש כלפי הבחור את מה שהיא מרגישה עכשיו, ויחד הם צופים בעתיד שלהם כזוג זקנים. בסופו של דבר, רק אהבתם של הזקנים תוכל להביא לכך שהבחורה תישאר בארץ.

מחזאי: נמרוד עמית, במאית: עירית פרנק, מוסיקה: נדב רובינשטיין, עיצוב תפאורה, תלבושות ואביזרים : מאי סלע, עיצוב תאורה: מאיר עקריש, שחקנים : אמיתי קדר, אביב זמר, גל בן ארצי, עירית פרנק, שרון לנגר.

יום שלישי 22/8 בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין, חנה מרון 2, תל אביב – יפו .

הצגה:  "מט"

רגע לפני שדנה דיין מנסה להתאבד, היא מוצאת עצמה עדה לרצח של שכנה, סגן ניצב אריה גרנות, מפקד תחנת משטרת רמת השרון. עתה, כשהיא היחידה שיכולה לסייע לשוטרים למצוא את רוצחיו, היא מחליטה לנצל את ההזדמנות לסגור עימם חשבון ולהתחיל את חייה מחדש.

מאת בבימוי ומשחק: סיון רוזנברג

יום שישי    25/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  מרכז מנדל, התקומה 1, תל אביב – יפו .

"מנהל הבית"

על ההצגה מאת הבמאית מלכה מרין המחזה הגאוני הזה של הרולד פינטר, למרות היותו נטוע בלונדון של שנות השישים, הוא אוניברסלי ועל זמני. בחרתי למקם את הקומדיה הטרגית והגרוטסקית הזאת בתל אביב של עכשיו. שני אחים ממוצא אתיופי נוקטים בגישות שונות ביחס לחייהם כשחורים בישראל הגזענית והאלימה. האח הצעיר ציני, אכזרי וחריף שכל נטש כבר מזמן את האמון בבני האדם ונאמנותו היחידה נתונה לאחיו. האח המבוגר, עדין הנפש, נותן מחסה לקבצן קשיש, ישראלי וותיק שגורלו לא שפר עליו, ועוזר לו ככל יכולתו. חסר הבית הזקן, הנרגן והגזען שנאסף לביתם של האחים הוא אדם רדוף פחדים ואשמה. גם עברו המעורפל (המודחק?) תמיד מציץ מאחורי כתפו. אולי טראומה בשירות ביטחון כלשהו? מדוע למרות מצבו האובייקטיבי העגום הוא חושב שהוא יכול להשתלט על מצב העניינים בדירה, לסכסך בין האחים ולהשפיל את האח שהיטיב עמו?? האם הביטחון שנותן לו צבע עורו הלבן והוותק הישראלי שלו מאפשרים לו ללכת בדרך החתחתים הזאת? ההצגה מתמקדת בתהליך שעובר האח הבכור פגוע הנפש מיחס של נתינה וריצוי כלפי הקבצן הזקן לביטויי כעס ולניתוק ממנו כשזה האחרון פוגע במכוון בציפור נפשו. היכולת החדשה הזאת שלו לבטא את כעסו היא לב ליבה של היצירה כפי שאני רואה אותה והיא ביטוי לכעס האישי שלי נוכח המציאות החברתית והפוליטית שלנו כאן ועכשיו.
מחזה: הרולד פינטר.  עיבוד ובימוי: מלכה מרין.  תרגום: חיים מרין.  שחקנים: אורי אברהמי, עמוס איינו, עדי אלמו
יום שבת    26/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, מרכז מנדל, התקומה 1, תל אביב – יפו .

"אנשים ללא שם"

מה אנחנו באמת יודעים על האנשים שאותם אנחנו אוהבים? " אנשים ללא שם" היא דרמת מתח פסיכולוגית העוקבת אחר שני כתבים פליליים שהם למעשה אדם אחד. השניים מסתבכים בפרשת אהבה מסתורית עם גבר ואישה שאינם מוכנים לחשוף את זהותם בפניהם. האם יצליחו השניים לחשוף את זהותם של הגבר והאישה שבהם התאהבו? ומדוע אלו אינם מוכנים לחשוף דבר על זהותם? ומה יש להם מה להסתיר? האם השניים יצליחו לגלות מידע אמיתי על זהותם ? ואיזו עסקה הם מבצעים על מנת לשמור על הקשר שלהם כדי שהוא לא ייהרס כמו הקשרים הקודמים שלהם ? ההצגה "אנשים ללא שם" עוסקת בעולם של כפילויות וברצון של כל אחד מאיתנו לאהבה ולמגע בעולם מפורק ומפוצל שבו רשת הביטחון של כל אחד מאיתנו מופר בכל עת.
היא: "אני רוצה שתבטיח לי משהו."

הוא: "מה"?

היא :" שהקשר שלנו יהיה בלי כל רשת ביטחון"

הוא: "אני לא חושב שאני מבין מה את רוצה "

היא: "אני רוצה שהקשר הזה יצליח."

הוא: "גם אני רוצה"

היא: "אז ללא כל רשת ביטחון. אנחנו נהפוך את הקשר מן המוכר ללא מוכר. רק כך זה יכול להצליח. תבטיח לי." שום תחקיר על העבר, שלי או שלך. את חיי העבר הנושבים אל ההווה, נשאיר בחוץ. האהבה שלנו תתמודד רק עם מה שאנחנו יוצרים בהווה. בזמן אמיתי."

כתיבה ובימוי: רון ישועה
משחק: גליה לב אור, אופיר ארד
מוזיקה: אופיר ארד, גליה לב אור
עיצוב חלל: רון ישועה

יום ראשון   27/8   בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה,  בית הבאר, דרך שלמה 6, תל אביב – יפו .

"עכבארים"

עיבוד אוניברסאלי של המחזה "דני והים הכחול" שכתב ג'ון פטריק שנלי בשנת 1984.

הוא מתרחש במשך לילה אחד בבאר בעיר. שני אנשים שהחברה דחתה אותם מפתחים שיחה על רקע הבדידות שלהם ועל בירה וסמים קלים. הוא מתקשר עם העולם דרך אלימות וראיית עולם פשטנית של טוב ורע. היא אם חד-הורית המחפשת ישועה באמצעות גבר. הוא לא מסוגל להביע רגש מלבד זעם, היא מסוגלת רק לתת את גופה תמורת קורטוב נחמה.  הם מגלים אחד את השני ומחליטים לבלות את המשך הלילה בביתה – אולי סיכוי אמיתי לתחילתה של מערכת יחסים אמיתית. המציאות שבה הם חיים היא קשה, התשובות לא ברורות, אך באמצעות חמלה יש להם תקווה לעתיד משותף. ביים אלחנן שפירא, מייסד תיאטרון תא – תיאטרון רפרטוארי עצמאי. תאורה וצילום: אורי רובינשטיין. תנועה: קים גורדון. תלבושות: אלה רוזנצווייג. מוזיקה: עמרי דגן. תרגום: אסף פריינטא. משחק: אביב זמר ואגם שוסטר.
יום חמישי    31/8    בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה, קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין, חנה מרון 2, תל אביב – יפו .

———————————————————————————————–

Jazz Alley– מועדון הג'אז של תיאטרון הסמטה בניהולו של שלומי גולדנברג

***המופעים יתקיימו בקאנטרי גורן גולדשטיין, חנה מרון 2, תל אביב – יפו***

במועדון הג'אז של תיאטרון הסימטה בניהולו המוסיקלי של הסקסופוניסט והמלחין הבינלאומי שלומי גולדנברג. מידי שבוע, מתארחים במועדון מיטב המוסיקאים, אמני ג'אז מהארץ ומחו"ל המופיעים.

יום רביעי 2 באוגוסט 2023  בשעה 20:30
חג האהבה
שירי הג'אז הכי רומנטיים…
הזמרות: רינת מסיקה, ענבר גולדנברג
הסקסופוניסט שלומי גולדנברג
הגיטריסט נעם גולדנברג

~~~~~~~~~~

יום רביעי 9 באוגוסט 2023 בשעה 20:30

מועדון הג'אז גאה לארח מפילדלפיה ארה"ב
נגן הויברפון הארווי פרייס
יחד עם הרווי יופיעו:
אלון שטרן קונטרבס , יואב לחוביצקי תופים.

~~~~~~~~~~

יום רביעי 16 באוגוסט 2023 בשעה 20:30

חמישיית טל בביצקי

אחרי תור אירופאי מופיע הפסנתרן/מלחין

עם מיטב מוסיקאי הג'אז הישראליים.

ההרכב ינגן את המוסיקה המקורית של טל

בסגנונות ג'אז , פיוז'ן , פופ ולאטין

~~~~~~~~~~

יום רביעי 23 באוגוסט 2023 בשעה 20:30

שאנסונים צרפתיים וג'אז

מיטב הלהיטים הצרפתיים בביצועים ג'אזיים

הזמרת לאה מימון תופיע עם:

טל בביצקי – פסנתר , הנרי ורד – תופים , והגיטריסט אורי ברכה

~~~~~~~~~~

יום רביעי 30 באוגוסט 2023 בשעה 20:30

ג'אזולדת לניסים ימיני What a Wonderful World

מיטב אריות הג'אז חוגגים יומהולדת לניסים ימיני

ניסים היה אחד המתופפים הראשונים בישראל

שר בסגנון המיוחד של לואי סצ'מו ארמסטרונג

אורחים מיוחדים:

דני גוטפריד – פסנתר , אברהם פלדר – חצוצרה

עמיר דוד – תופים , ואוריה הראל בס

הסקסופוניסטים אלברט פיאמנטה ושלומי גולדנברג

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן