בני ישראל יצאו ממצרים במסע לארץ ישראל..

אימון-דרור-אורגד

לשאלה מדוע המסע לקח ארבעים שנה, שהרי ניתן היה לעבור את המרחק הנ"ל מהר יותר, עונים חכמים כי הדור שהיה מורגל בחיי עבדות צריך היה לעבור מן העולם על מנת שיצמח דור חדש.
כל הורה שמבינינו, יודע כי החיים הם מסע, מסע שלו מול עצמו ומול ילדיו.
במסע מול ילדינו אנו עוברים יחד איתם תקופות בהן הם יכולים לחוות קשיים חברתיים, פיזיים ולימודיים. לעיתים הקשיים מאובחנים כקשיי קשב וריכוז ולעיתים אינם נושאים את "האבחנה" המוגדרת. בכל אחד מהמקרים שתיארתי החוויה ההורית זהה. יש לילד שלנו קושי וקשה לנו לעמוד מהצד ולראות אותו בקשייו.
במסע הזה ישנן דרכים שונות לטיפול, כאשר המוכרת ביותר היא התעלמות, לא מתוך רצון באמת להתעלם אלא מתוך הכחשה / תקווה שהדברים יסתדרו מעצמם.
דרך נוספת היא לשלוח את הילד לטיפול. היתרון בכך הוא כי הנושא מטופל והחיסרון לעיתים הוא הסטיגמה המודבקת לילד או לחילופין הסטיגמה של הילד על עצמו.
דרך נוספת, אשר מהווה פיתוח תומך מחקר הינה אימון להורים אשר פותח ע"י אגודת ניצן העוסקת בעיקר בילדים בעלי קשיים חברתיים / לימודיים .
יתרונו של אימון מסוג זה הוא שהילד אינו נמצא פיזית בחדר האימון ובכך מנוטרלת ההתנגדות שעלולה להופיע אצלו.
מדובר באימון ממוקד מטרה לאורך שנים עשר מפגשים בהם ההורה באמצעות המאמן לומד ומודרך לבצע פעילויות עם הילד. כתוצאה, לקראת סיום תהליך האימון ניתן לראות שינוי התנהגותי אצל הילד וכיצד קל לו יותר לעבור את המסע שלו. עם כלים אלה הילד יוכל להשיג תוצאות טובות יותר בחייו הממשיים.

לפרטים דרור כהן אורגד עו"ד , מגשר , מתאם הורי ומאמן 0544950013 .
התמונה המבוקשת| ID: 213475360

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן