איך באמת מעלימים קמטים?

אישה מחזיקה מיכל בושם

הקמטים הראשונים שולחים אותך ישירות למדפים האין סופיים של רשתות הפארם לחפש את קרם הקסמים, את זה שמכיל את החומצה ההיאלרונית שכולם מדברים עליה.

חומצה היאלרונית מיוצרת בגופנו באופן טבעי אבל עם השנים היא מתפרקת, נוצרים קמטים והעור מאבד מהלחות, מהנפח הטבעי ומהמראה הצעיר והיפה שלו.

רוב מוצרי המדף הקוסמטיים, גם היוקרתיים ביותר, מכילים את החומצה ההיאלרונית הפשוטה, בעלת המולקולות הגדולות, שלא יכולות לעבור את מחסום העור ולכן לא יכולות באמת לטפל בסימני ההזדקנות שלו. רק לחומצה ההיאלרונית הממוזערת יש את היכולת לחדור לעומק העור, למלא קמטים, להשפיע על ייצור הקולגן, לשפר את המוצקות ולחולל שיפור משמעותי במראה העור.

הפעם, אם כן, הגודל כן קובע!

הדרך היחידה לוודא שאת אכן משתמשת בחומצה ההיאלרונית הממוזערת היא לרכוש אותה אצל קוסמטיקאית מוסמכת שמכירה את מרכיבי המוצר לעומק והתנסתה בו אישית וגם עם לקוחות.

מבין הקרמים הרלוונטים, הבולט והחדשני ביותר כיום הוא – 'קרם חומצה היאלרונית' מבית SPARK-IT COSMETICS . הקרם מכיל אחוז מקסימלי של שלוש! חומצות היאלרוניות ממוזערות ביותר, שחודרות עד לשכבת הדרמיס ומחדשות את העור מבפנים. החומצות ממריצות את ייצור הקולגן, משפרות באופן בולט את הקמטוטים והקמטים, מפחיתות את חספוס העור ושומרות על רמת לחות גבוהה. בשימוש עקבי מתקבל מראה מלא ומתוח, צעיר, בריא ורענן לאורך זמן.

 

למידע נוסף ולפרטים על אודות מוצרים משלימים ואיכותיים מוזמנים ליצור קשר,

לבקר באתר ולעקוב ב Facebook  ו Instagram.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן