תקשורת בין-אישית, לא רק לעסקים…

4 דמויות מצולמות בפרופיל

אמת שהמאמר הזה מתאים לכולנו.

כולנו, כל היום עוסקים במכירות. אנחנו קודם כל מוכרים את עצמנו. אנחנו מוכרים את עצמנו לבני ובנות הזוג שלנו כל יום מחדש, כנ"ל לגבי הבוס והחברים מהעבודה כולל חברים קרובים ומשפחה.

אנשים המוקפים במעגל חברים ואנשים גדול מסביבם, הם לרוב אנשי מכירות מעולים של עצמם ולהיפך…

הדבר נכון גם לכל מחפשי העבודה ודורשי העלאת השכר.

 

אז מה גורם לנו למכור את עצמנו טוב יותר או פחות, הרי במכירה שלנו את מחיר נקוב שאותו משלמים…

בעסקים למכירה יש מחיר נקוב ויש לקוחות שיקנו וכאילו שלא.

אז מה גורם ללקוח להסכים לשלם בעבור המוצר או השרות?

 

כל הדוגמאות אשר נתתי כאן, קשורות לתקשורת בין-אישית!

ותקשורת בין-אישית היא לא רק דיבור, בו אנחנו כל כך טובים.

 

תקשורת בין-אישית מורכבת משלושה גורמים:

  1. שפת גוף –
  • מיקום הידיים – בכיסים, מאחורי הגב, שלובות, מתנועעות בהתאם לקצב הדיבור, מושטות קדימה, כף יד קמוצה או פתוחה ועוד…
  • סוג העמידה – זקופה, רפוסה, ראש מורם, ראש שפוף, נוטים לכוון השותף לשיחה, נסוגים לאחור ועוד..
  • הבעת פנים – חיוך, עצב, שמחה, עיניים פתוחות או מכווצות, הבעת איום או הבעת כעס ועוד…

 

  1. טון הדיבור – עוצמת הדיבור, מהירות דיבור, שטף דיבור

 

  1. דיבור – המלל עצמו, המילים בהן אני בוחר להשתמש בכדי להעביר את המסר. מן הסתם חשוב לדבר בשפה

  שהאדם מלונו יבין אותנו.

 

שפת גוף מהווה כ – 60% מכלל התקשורת הבין-אישית, טון הדיבור מהווה כ – 30% והדיבור רק 10% מכלל התקשורת הבין-אישית.

 

אז אם אתם רוצים למכור את עצמכם ביעילות או רוצים להגביר את מכירתו המוצר או השירות אותו אתם מציעים,

תתחילו להתרכז בשפת גוף משכנעת, טון דיבור מתאים לתנאי השיחה ובמילים ברורות ומובנות.

 

בהצלחה לכולנו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 125
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן