האם אתה מודע לעוצמה של המחשבות שלך?

גבר מחזיק את ראשו

Powered by Textkol.com

אם היית יכול להיות מודע רק לתהליך מנטלי אחד, הדבר החשוב ביותר יהיה שתכיר לעומק את הקשר בין מה שאתה חושב לבין מה שאתה מרגיש.

חשוב שתכיר במה שאתה חושב בכל עת.

אל תשלה את עצמך ותגיד שאתה כבר מודע לעובדה זו!

תחשוב לרגע על הנשימה שלך. אפילו עכשיו, כשאתה קורא את המשפט הזה, ללא ספק אתה לא ממש מודע לנשימה שלך. האמת היא, שרובנו, פשוט לא חושבים עליה בכלל.

תהליך החשיבה עובד באותה צורה. מכיוון שאתה תמיד עושה את זה, קל לשכוח שזה קורה, ומן הסתם, התהליך הופך לאוטומט ולמובן מאליו. בניגוד לתהליך הנשימה, לשכוח שאתה כל הזמן חושב, עלול לגרום לך לכמה בעיות די רציניות: אומללות, כעסים, קונפליקט פנימי ולחץ. הסיבה לכך היא שמחשבותיך תמיד יחזרו אליך בצורה של תחושות, כי ביניהן רקום קשר הדוק של סיבה – תוצאה.

נסה לכעוס מבלי שיהיו לך מחשבות זועמות קודם! הבנת?

עכשיו נסה להרגיש לחוץ מבלי שיהיו לך מחשבות מלחיצות לפני,

או עצוב בלי מחשבות עצובות, או שמח בלי מחשבות שמחות.                                                        אתה לא יכול לעשות את זה… זה בלתי אפשרי. האמת היא שכדי שתהיה לך תחושה, תחילה עליך לחשוב מחשבה שמייצרת אותה.

אומללות אינה קיימת ואינה יכולה להתקיים בפני עצמה. העדר אושר הוא התחושה המלווה במחשבות שליליות על החיים עצמם. בהיעדר מחשבה זו, תחושות של אומללות או לחץ, או של שמחה אינן יכולות להתקיים. הדבר היחיד שגורם לרגשות השליליים שלך להשתלט עליך הן המחשבות שלך. בפעם הבאה שאתה מרגיש נסער, הסתכל על מה אתה חושב: בוודאות יהיה משהו שלילי. הזכר לעצמך שמחשבותיך הן שליליות, ולא קיומך.

הגילוי הפשוט הזה יהיה הצעד הראשון שיחזיר אותך למסלול טוב, מציאותי ומקדם. ללמוד לנהל את המחשבות אינו תהליך קשה, רק מתבקשת התמדה ותרגול.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן