סוכות בימי קורונה 2020

קיפולי נייר

'המרכז הישראלי לאוריגאמי' מציע לכם דרך יצירתית וכיפית להעביר את השהות בבית: ערכת קיפולי נייר במחיר מיוחד

 ולינק חינמי ליצירת קישוט לסוכה

https://youtu.be/TZn-OO4C_30

קיפולי נייר =אמנות תרפיותית המהווה בסיס חשוב ללימוד יסודות המתמטיקה

 

המרכז הישראלי לאוריגאמי מציע לכם ערכת אוריגאמי מקצועית שתאפשר לכם להעביר את התקופה בבית והשהות בסוכה בהרבה יצירה, חשיבה והנאה.

אמנות האוריגאמי קיפולי נייר, שהגיע אלינו מיפן, מאפשרת ללמוד להכין בעלי חיים, קופסאות, צעצועים ואין סוף צורות ודמויות באמצעות קיפולי נייר בלבד: אין צורך במספריים או דבק, רק זוג ידיים וסקרנות.

 

לרגל ימי הקורונה ניתן להזמין ערכה כוללת  את חוברת "קיפולי קישוטים" המכילה כ- 54 דגמים שונים בתוספת שח חבילת דפים צבעונית בגדלים המקצועיים במחיר מיוחד של 60 ₪ .

 

העיסוק באוריגאמי הוכח כאמנות תרפויטית של ממש וכבסיס לחינוך לעיצוב ולמתמטיקה, כפי שמספרת מירי גולן – מנהלת המרכז לאוריגמי: "קיפולי הנייר מבוססים על חישובים גאומטריים, שהביאו אותי לכתוב תכנית ייחודית ללימודי גאומטריה דרך אוריגמי לילדים בבתי הספר. בשם אוריגאמטריה מדובר באמנות המעודדת את הילדים לחקור וללמוד את הגאומטריה בצורה כייפית ומשעשעת, בעיקר בגילאים צעירים של היסודי, ובכך גם לפוגג את הפחד מפני המקצוע. מורים למתמטיקה שמלמדים את האוריגאמטריה מדווחים על שיפור בהישגי התלמידים ועלייה במוטיבציה ללימוד גיאומטריה.

 

ניתן לרכוש גם ערכת אוריגמי מיוחדת לילדים הכוללת שלוש חוברות (מתחילים ומתקדמים) בהן כ-54 דגמים של בעלי חיים וקיפולים שונים במחיר מיוחד של 100 ₪
צעדים ראשונים – מגוון קיפולי נייר למתחילים כמו סירת מפרש, בובת אצבע, ילדה יפנית פרפר ועוד, אוריגאמי צעצועים – להכנת צעצועים מקיפולי ניר כמו ציפור מנקרת, עכבר מרחרח צפרדע מקרקרת, ציפור מנפנפת ואוריגאמי גן חיות ללימוד קיפולי חיות בקלי קלות כמו חילזון קוף נשר חתול סנאי דינוזאור ועוד.

המרכז הישראלי לאוריגאמי נוסד בשנת 1993 על ידי מירי גולןאמנית ומורה לאוריגאמי, אשר שמה לעצמה למטרה לקרב את הקהילה לאוריגאמי ולפתח את המודעות לתרומת אמנות זו בתחומים שונים. בשנת 2000 הצטרף למרכז פול ג´קסון (אנגליה) – אמן נייר בינלאומי האוצר בתערוכות חשובות ומלמד בשנקר ואוניברסיטאות ברחבי העולם אוריגמי כאמנות עכשווית.

המרכז הישראלי לאומנות האוריגמי

 

לפרטים נוספים – 052-4267484.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן