יצירה בצ'ק-ליסט

תמונה אירינה דלח.png

מי שעדיין חושב או מדבר על "חזרה לשיגרה" כנראה עוד לא הפנים שהשיגרה שהכרנו עד מרץ שעבר, היא בדיוק זו: שיגרה שעברה. מעכשיו תהיה שיגרה שנבנה, שיגרה שאף אחד לא יודע, שיגרה שלא היתה כמוה עד עכשיו.

המוח שלנו חייב את השיגרה כדי לנהל אותנו בביטחה – המטרה העילאית והבלתי ניתנת לביטול של קיום מוחנו. וכשאנחנו משנים דבר כזה בסיסי ומושרש כמו הגדרת השיגרה שלנו, אנחנו חייבים עזרים. לרובינו, העזר הכי חשוב ביישום השינויים הוא לרשום רשימות: מה לעשות, מתי, באיזו עדיפות. זה בעיקר יעזור לנו כשרוצים לבדוק איך מתקדמים, עשינו משהו? יש מקום לחגיגות? יש איזו שהיא רמה של הצלחה?
אני נהגתי להסתובב עם הרגשה שלא עשיתי כלום. הגדרתי את עצמי כעצלנית, דחיינית (משימות היו עוברות מהיום למחר ואף לשבוע הבא, פעמים רבות). ואז הגעתי למדריכה נהדרת שהקשיבה לי בסבלנות ואז בסבלנות רבה עוד יותר, הראתה לי כמה דברים אני עושה כל יום ולימדה אותי שכשמצפים מעצמינו לעשות עבודה של 5 איש (כמו בהיי-טק) זה רק טבעי שדברים יועברו מיום ליום ומשבוע לשבוע פעמים חוזרות ונישנות. כך היכרתי את הצ'ק-ליסט.

כדי שאנחנו נוכל להבין את הפעילות שלנו, כדי שנוכל לברוא שיגרה חדשה, לא מספיק לרשום את המשימות שלקחנו על עצמינו, רצוי מאוד גם לסמן מה כבר עשינו, ואם משהו בוצע רק חלקית, זה עדיין יכול לתת לנו תחושה של הצלחה.

אם כבר לעשות רשימות וגם להשתמש בהן, מה יותר טוב מקליפ-בורד בו נוכל להחליף, להוסיף ולסדר דפים לפי רצונינו. ואם כבר קליפ-בורד, מה יותר טוב מאשר קליפ-בורד שעשינו במו ידינו, מחומרים שאנחנו בחרנו, בעיצוב שאנחנו הכי אוהבים?

אז החודש אני מזמינה אתכם ליצור את קליפ-בורד חלומותיכם, מחומרים הכי בסיסיים שנמצאים בכל בית ובציוד מינימלי. את שלי, בתמונה להמחשה, יצרתי בשתי ישיבות, אחת של חצי שעה והשנייה של שעה, מקרטונים של קורנפלקס שאני שומרת כבר שנים, ובניירות בכתב יד ממחברות ישנות שלי ושל הילדים. אתם תבחרו אילו חומרים מתאימים לכם: נייר מתנות ממסיבת היומולדת האחרונה, קטעי מגזין שטרם שמתם במיחזור, ואף תמונות ישנות שכבר שמורות במחשב.

יצירה בונה שתהיה לנו!!!

 

פרויקט: קליפבורד

טכניקה: דקופאז'

ציוד: מספריים, קערת דבק (לא הכרחי), מברשת דבק, דבק לבן, דבק תעשייתי

חומרים: 2 קופסאות קורנפלקס קטנות (בארך A4) וריקות, ניירות צבעוניות, קליפ נייר גדול

 

אופן העבודה:

  • גוזרים את הדפנות הגדולות מקופסאות הקורנפלקס. אם הן לא אותו גודל, גוזרים את הגדול שיתאים לקטנה. מקבלים 4 מלבנים.
  • מורחים דבק לבן בשכבה דקיקה אך אחידה על הצד המודפס של אחד המלבנים. מדביקים עליו את הצד הלא מודפס של מלבן נוסף. ממשיכים כך עם כל המלבנים. מוודאים שהדבק מכסה היטב את כל השטח ובמיוחד בשוליים.
  • מניחים להתיבש במשך הלילה. מתקבל בסיס מלבני מקרטון עבה וקשיח
  • מכסים את 2 צידי הבסיס עם הנייר הצבעוני טבול בדבק מדולל במים (חצי-חצי בנפח).
  • מדביקים את קליפ הנייר באמצע הצלע העליון של הבסיס, בעזרת הדבק התעשייתי, כך שצד פנימי אחד דבוק לבסיס והשני חופשי להיפתח. ממליצה שלא להוציא את הלולאה של הצד הדבוק, כדי שנוכל גם לתלות את הקליפ-בורד על וו במשרד.

תיהנו! ואל תהססו ליצור כמה כאלה, בכל מיני גדלים וצבעים, ואף לתת אותם במתנה!

 

אירינה דלח – מדריכה למלאכות יד

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן