הדאגה לפרטיות הלקוח

אני כאדם מן היישוב,

יודע שהפרטיות שלי זה הגבול האחרון.

הפרטיות היא המלחמה שהציבור מנהל (וימשיך לנהל) בתקופה הנוכחית, וזו הקרובה,

מול חברות הענק שסוחרות בפרטיותנו.

לכן אני מנסה, ככל יכולתי, לתת כמה שפחות פרטים אישיים לחברות ולגופים חיצוניים.

 

מצד שני,

כשהמוכר בחנות מגיש לי את הקפה רגיל שלי כמו שאני אוהב, אני מאד שמח.

כשאני מתקשר לפיצה והם מזהים אותי, וישר יודעים מה אני הולך להזמין, אני מאד שמח.

וכשאני נכנס לאתר בבנק, וכתוב לי – "בוקר טוב ירון". זה משפר לי את היום.

 

אז יש איזשהו אמצע.

 

בתחילת הדרך של CLUBERR נושא הפרטיות היה מה שהשקעתי בו הכי הרבה זמן.

מצד אחד, זו תשתית למועדוני לקוחות – 'משפחת הלקוחות' של העסק, אז חייבת להיות איזושהי היכרות.

 

מצד שני, רציתי לתת את פתרון הפרטיות ההדוק ביותר שיכולתי, כדי להסיר כל דאגה מצד הלקוחות.

 

לאחר אינסוף לבטים והתייעצויות מקצועיות,

מצאנו את דרך המלך:

הלקוח נשאר אנונימי לחלוטין, אולם תגענה לו הצעות על בסיס היסטוריית הרכישות שלו.

 

אז נכון, האפליקציה לא תגיד לו "בוקר טוב ירון",

אבל אם הוא אוהב לקנות לחם מחמצת כל יום חמישי,

אז למה לא לפנק במבצע ייחודי רק את האיש האנונימי שקונה מחמצת ביום חמישי?

 

אני מאמין שלכל אתגר בחיים, ובפרט בעסקים, יש פתרון כל עוד נתבל אותו ביצירתיות.

לנו ב-CLUBERR – הפרטיות היא הנקודה הכי חשובה,

אבל בכל עסק זו נקודה אחרת, נושא אחר.

ורק צריך לרצות, לחשוב ולתת דרור ליצירתיות,

לפתור את האתגר בדרך שתשמח את הלקוח ותגדיל את הצלחת העסק.

 

 

 

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 92
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן