אלבום חיים ביוגרפי

Smiling daughter with her mother

חגיגות ואירועים משפחתיים רבים יש בחיינו – יום הולדת לסבא, יום נישואין לאמא ואבא,  שחרור מצבא, סיום התואר ועוד ועוד ציוני דרך חשובים. הרבה פעמים אנו עומדים מול השאלה איזו מתנה נוכל להעניק לבעל השמחה, מתנה שתהיה מקורית ומפתיעה, אישית ומרגשת, מלאה בקסם ומכל הלב? אלבום חיים ביוגרפי יכול לתת מענה על שאלה זו. אלבום חיים ביוגרפי הינה מתנה מפתיעה ומקורית, אישית ומרגשת, יפה קסומה ומיוחדת.

אלבום חיים ביוגרפי הוא מעין מיני ביוגרפיה מעוצבת בשילוב תמונות וטקסטים המתארים פרקי חיים. המתנה מתאימה במיוחד להענקה לאנשים אשר עברו כברת דרך ויש להם סיפור חיים, מזכרות ותמונות מחייהם. אלבום ביוגרפי מתאים לאנשים שעשו דרך משמעותית וגאים בדרכם, אנשים שאנו אוהבים ורוצים להעניק להם מתנה שייזכרו ושיוכלו להנחיל לדורות הבאים.

אולם אל תטעו! אלבום ביוגרפי יכול להתאים לא רק למבוגרים שבינינו, אלא גם לאנשים הרוצים לספר חוויות וזיכרונות ממסעם בעולם, מטיול גדול, תקופה מסוימת כמו צבא, תיכון, אוניברסיטה, נישואין ועוד. כל מי שמעוניין לספר סיפור, לנצור זיכרונות וחוויות, לשמר תמונות, מסמכים ותעודות בזמן קצר ובאופן מתומצת יכול להתחבר לאלבום חיים ביוגרפי.

אלבום חיים ביוגרפי הוא המתנה המרגשת, המיוחדת והאישית ביותר שאפשר לתת ולקבל כיוון שהוא מספר בתמונות ובטקסט קולח את הסיפור האישי של מקבל המתנה. בניגוד לכתיבת סיפור חיים בספר עב כרס, בתהליך ממושך ובתקציב גדול יותר, אלבום חיים ביוגרפי משמר את רגעיו הגדולים של האדם ע"י טקסטים קצרים יותר, התמקדות בעיצוב הדפים, בעבודה על תמונות משוחזרות, ובשילוב של תעודות ומסמכים סרוקים (או כרטיסי טיסה, הזמנות, מזכרות וכד'). בנוסף, בני משפחה וחברים יכולים לחלוק את רגשותיהם כלפי מקבל האלבום באלבום עצמו באמצעות כתיבת טקסטים קצרים מרגשים, מכתבים אישיים, ומיוחדים, ציורים וכל דבר העולה על דעתכם –  ובכך להוסיף נופך אישי ומרגש עוד יותר.

כיוון שהפקתו של אלבום חיים ביוגרפי איננה מצריכה את שיתוף הפעולה האקטיבי של האדם מקבל האלבום עצמו, אלא בעיקר את שיתוף הפעולה של בני המשפחה והחברים בגיוס תמונות, מסמכים, תעודות וכו', היא מאפשרת את הענקת האלבום הביוגרפי כמתנה מפתיעה לכל אירוע: גדול או אינטימי.

"אנחנו אוהבים אותך! אנחנו מעריכים אותך! אתה יחיד ומיוחד עבורנו! " לכך אנחנו מתכוונים  בהעניקנו  לאדם אהוב אלבום חיים ביוגרפי במתנה. כאשר מישהו מקבל אלבום ביוגרפי הוא איננו יכול להישאר אדיש – הוא חש את האהבה וההערכה של הקרובים לו כאשר הם מעניקים לו מתנה כל כך ייחודית, כל כך אישית וכל כך מלאה באהבה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן