Page 16 - medorledor65
P. 16

‫עסקים וכלכלה‬

‫שעברה‪ .‬מפני שהתחזית של השנה הקרובה מושתתת על‬                     ‫תחזית‬
                                                  ‫תכנון‪.‬‬                                                    ‫מאת‪:‬‬
                                                                                                         ‫יניר כתב‬
  ‫תכנון של השנה הבאה מול התוצאות‬
  ‫של שנה שעברה‪ .‬חודש מול חודש‪,‬‬                             ‫לום יניר‪ ,‬שמי מיטל ואניש‬

              ‫ותכנון יום יומי של צמיחה‪.‬‬                     ‫סטייליסטית‪ .‬יש לי עסק עצמאי‪.‬‬
                                                           ‫אנחנו בתחילת ‪ ,2019‬חודש ינואר‪ .‬הייתי‬
                      ‫איך עושים את זה?‬                     ‫רוצה לצמוח השנה ולהגדיל את הרווחים‬
                                                           ‫שלי לעומת שנה שעברה‪ .‬בתור רואה‬
‫נפתח שני דפי אקסל‪ .‬לראשון נקרא‪ :‬מיטל שירותי סטיילינג‬       ‫החשבון שלי‪ ,‬איך אתה מציע שאעשה זאת?‬
                                                 ‫בפועל‪.‬‬
                                                           ‫היי מיטל! אני כל כך שמח ששאלת‪ .‬כל כך הרבה עצמאיים‬
            ‫ולשני נקרא‪ :‬מיטל שירותי סטיילינג ‪ - 2019‬חזון‪.‬‬  ‫חושבים שדבר ראשון הם צריכים למצוא לעצמם יועץ עסקי‪,‬‬
‫בראשון נזין את כל ההכנסות של כל חודש בחדשו משנה‬            ‫כאשר יש להם כבר ייעוץ עסקי ראשוני בדמות רואה החשבון‬
                                                           ‫שלהם‪ .‬הוא מבין מבעד למספרים את הסיפור האמיתי של‬
                                                ‫שעברה‪.‬‬
‫ובשני נפרט הרבה יותר‪ ,‬נחליט על צמיחה חודשית‪ ,‬נפרט מה‬                  ‫העסק ויכול לספק מידע שלא יסולא בפז לבעליו‪.‬‬
‫זה אומר במונחים של כסף‪ ,‬לקוחות מוצרים ושרות‪ ,‬גם ברמה‬       ‫‪-‬איזה שירות‪/‬מוצר הוא הריווחי ביותר בעסק ולכן להשקיע בו‬

          ‫החודשית‪ ,‬גם ברמה השבועית וגם ברמה היומית‪.‬‬                                             ‫יותר ובעמיתו פחות‪.‬‬
‫ואז נתכנן את הצעדים שאת‪ ,‬מיטל‪ ,‬הולכת לנקוט כדי ליצור‬                                 ‫‪-‬איך ניתן לצמצם עלויות שונות‪.‬‬
‫קשר עם הלקוחות שלך‪ ,‬לוודא כמה מוצרים ואיזה שרות הם‬                                 ‫‪-‬המשמעות של המספרים בעסק‪.‬‬
‫ירכשו וכמה הכנסה תיווצר מהם שהיא תהווה את הצמיחה‬
                                                                                                          ‫ועוד ועוד‪.‬‬
                                                   ‫שלך‪.‬‬    ‫ולכן מיטל‪ ,‬אני שמח שהגעת בתחילת השנה כדי לתכנן את‬
     ‫וכך כל חודש ניצור לנו חודש של ברכה‪ ,‬שפע וצמיחה!!‬      ‫השנה הקרובה ולוודא שהיא תהייה רווחית יותר מהשנה‬

                                  ‫יניר כתב – רואה חשבו	ן‬                                                            ‫‪16‬‬
                    ‫‪ 052-3892389‬שאלות ניתן לשלוח ל‪-‬‬

                                ‫‪[email protected]‬‬
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21