Page 7 - medorledor27
P. 7

‫יש משהו בשפה של האימפרו' שבוראים עולם מכלום‪.‬‬                    ‫בעלי דמיון עשיר וזהו‪ .‬הדבר החשוב ביותר הוא הקשר בין‬
‫בטירת צבי היו ‪ 100‬אנשים‪ ,‬כמה בודדים ששמעו או ראו‬                ‫הפרטנרים על הבמה‪ .‬לחיות עכשיו ולקבל באהבה כל מה‬
‫אותך קודם ורוב הקהל לא מכיר אותך‪ .‬הם צחקו‪ ,‬לא רצו‬
‫שנלך‪ ,‬השתתפו‪ ,‬כי מדובר במופע שבחלקו הקהל עולה‬                                                 ‫שהפרטנר שלך מביא לבמה‪".‬‬
‫לבמה לשחק או שאנחנו מתערבבים בקהל‪ ,‬עומדים או‬                    ‫"בתיאטרון רפרטוארי אתה חוזר על הטקסט פעמיים‪,‬‬
                                                                ‫שלושים‪ ,‬חמישים‪ ,‬חמש מאות וקשה מאוד לחדש‪ .‬כאן אתה‬
                           ‫יושבים אתם וזה לא מובן מאליו‪.‬‬        ‫מגיב לעצמך‪ ,‬ליומיום‪ ,‬למה שקורה בחוץ‪ ,‬בעולם ובמיוחד‬
                                                                ‫לעכשיו‪ .‬למשל אם בדרך לבמה אני נתקל בכיסא ואיציק‬
                                                                ‫פונה אלי בלשון נקבה‪ ,‬אני תוך שניה אגיב אליו כאישה‬

                                                                               ‫ואמציא מציאות‪ .‬הדבר הזה קורה ברגע זה‪".‬‬

                                 ‫(בית ציוני אמריקה ‪)20.8.15‬‬      ‫חייבת להיות המון חיוביות בתוך הסיטואציה‬
  ‫במופע בו צפיתי‪ ,‬רונן ביקש מכל אחד מהקהל לחשוב על‬                    ‫הזו‪ .‬אתה לא יכול לאלתר כשאתה טרוד‪.‬‬
  ‫מילה וכשיפנו אליו לומר אותה‪ .‬אין חוקים ואין הכוונה‪ .‬רונן‬
  ‫(מימין) בזמן שהוא עומד בתוך הקהל ומשחק לקוח‪ -‬על פי‬            ‫איציק‪" ,‬הגעתי למצב שבשבילי זה סוג של מכון כושר‪ ,‬סוג‬
  ‫בחירת הקהל ‪ -‬שבא אל איציק‪ ,‬הגנן‪ ,‬ומדבר אתו על לעשות‬           ‫של מדיטציה‪ .‬אני נכנס לפה ובעצם מחליף דיסק ומתנקה‬
  ‫חתיכה של רצועת מדבר באמצע גן ירק עם קקטוסים‪ ,‬לצד‬              ‫ורונן מוסיף‪ ,‬אני יוצא מכאן ‪ UP LIFTED‬וגם הקהל‪ ,‬כולנו‬
                                                                ‫מחויכים‪ .‬התברכנו בכך שאנחנו יכולים לעסוק במשהו‪,‬‬
                                                 ‫פרחים ווילון‪.‬‬
  ‫בחלק אחר‪ ,‬איציק פנה לקהל וביקש שנציע שמות בעלי‬                                         ‫ליהנות ממנו וגם מתפרנסים מזה‪".‬‬
  ‫מקצוע שנמצאים בתור למשהו‪ .‬הרעיון מהקהל היה "מגדת‬              ‫כל אחד מאתנו גם שחקן בפני עצמו‪ .‬איציק למשל משחק‬
  ‫עתידות‪ 3 ".‬דמויות (רונן‪ ,‬איציק ושחקנית אורחת‪-‬נעמי‬             ‫ב"החולד הקטן" ורונן מנהל ומשחק "בתיאטרון בסלון"‬
  ‫לבוב) עומדות בתור אליה‪ :‬סתת‪ ,‬מתקשרת ואינסטלטור –‬
  ‫שנבחרו "בקפידה" על ידי הקהל‪ .‬שלוש הדמויות יצרו שיחה‬                                               ‫שהוקם לפני שש שנים‪.‬‬
  ‫משעשעת ויצקו לתוכה תוכן מעניין‪ ,‬בזמן שגברת מהשורה‬
  ‫הראשונה קיבלה מיקרופון ובכל כמה דקות עליה להכריז על‬                             ‫אנחנו מגיעים לכל פינה בארץ‬
  ‫"החלפה"‪ .‬הדמויות מחליפות ביניהן תפקידים וממשיכות‬
                                                                ‫רונן‪" :‬אתמול היינו בטירת צבי‪ ,‬שזה בעמק המעיינות‪ .‬הבוקר‬
                    ‫הסיטואציה מהמקום בו הופסקה‪ .‬האמת‪,‬‬                ‫היינו בכנרת‪ ,‬בעין גב ועכשיו כאן בבית ציוני אמריקה‪.‬‬
  ‫מדובר בכישרון בלתי נדלה לעמוד על במה ולהצליח‬
                                                                ‫השם שלנו עובר מפה לאוזן‪ ,‬דרך פייסבוק‪ ,‬גוגל‪ ,‬יש פנייה‬
                                       ‫באימפרו' כל כך מהיר‪.‬‬     ‫ישירה על ידי צוות השיווק שלנו לחברות‪ ,‬יישובים‪ ,‬מועצות‬
  ‫אז כמו שרונן אמר‪ ,‬כשאתה בא באנרגיה לגרום לצד השני‬
  ‫ליהנות ולחייך‪ ,‬אתה בא בטוב‪ ,‬הכול משתחרר‪ ,‬מרגש‬                                                       ‫אזורים וועדי עובדים‪.‬‬
                                                                ‫יש מאחורינו למעלה מ‪ 2000 -‬מופעים בפורמטים שונים‪.‬‬
                                         ‫והשיתוף מאוד נעים‪.‬‬     ‫כמות המופעים הביאה לכך שכשצוות השיווק פונה‪ ,‬הוא‬
  ‫הסינרגיה בין השניים מופלאה ! הרעיונות שנוצרים יש מאין‬          ‫מוכר וכבר שמעו עלינו סיפורים ומבחינתנו זה כיף גדול‪".‬‬
  ‫תוך כדי סיטואציה מכל אחד מהם‪ ,‬הבעות הפנים‪ ,‬תנועות‬
  ‫הגוף שמאפשרות לצופה להשלים בדמיונו את הצבעים‪,‬‬                                         ‫חוויה מיוחדת עם קהל?‬
  ‫הגודל‪ ,‬הצורה והקול של כל אובייקט בו הם אוחזים (למשל‬
  ‫מנגו) מרתקת אותך למושב וגורמת לך להיות עירני‪ ,‬מרוכז‪,‬‬          ‫רוב הזמן יש תחושה של חוויה טובה ואיציק מוסיף שלעיתים‬
                                                                ‫קמיקזה מזמינים אורחים‪ ,‬כמו הערב שהזמנו את נעמי לבוב‪.‬‬
            ‫צוחק‪ ,‬מחכה בציפייה להתפתחות וכמובן מופתע‪.‬‬           ‫באיזה ערב הזמנו את אבי גרייניק והעלנו זיכרון מתוק‪.‬‬
                                                                ‫נסענו להופעה בקיבוץ‪ .‬היו ח'ברה צעירים ונראה היה שאין‬
                 ‫האם האימפרו' חודרת הביתה?‬                      ‫סיכוי שתהיה הופעה‪ .‬הגענו לסיטואציה שיש מסיבת פורים‪.‬‬
                                                                ‫מוסיקה משובחת‪ ,‬את רואה ח'ברה נהנים ואמרנו למזמין‬
  ‫"בהחלט"‪ ,‬עונה רונן‪" .‬לקבל את האחר‪ ,‬החשיבה המהירה‪,‬‬             ‫שחבל להפריע עם ההופעה כי תראה את האנשים‪ .‬חשוב‬
  ‫המוח מגיע לרמות מסוימות שזה מדהים‪ .‬אתה מצחיק את‬               ‫לציין שכתנאי מקדים לתיאטרון צריך ישיבה פרונטלית‪,‬‬
  ‫האישה‪ ,‬משחק עם ילדים וכיוון שיש להם (לילדים) פחות‬             ‫אינטימית‪ ,‬סביב שולחנות‪ SETTING ,‬של במה ופה נדמה‬
  ‫מסיכות והגנות הם קולטים את השפה מהר מאוד‪ .‬מעיין‪,‬‬              ‫היה שזה לא יקרה וגם למה להרוס להם את החגיגה? הלקוח‬
                                                                ‫אמר אל תדאגו‪ .‬תוך ‪ 10‬דקות תתחילו כמו שקבענו‪ .‬זו‬
                                      ‫הבת של איציק‪ ,‬אלופה‪.‬‬      ‫הייתה אחת ההופעות הכי מדהימות‪ .‬הח'ברה התחברו אלינו‬

               ‫את אוהבת את מה שאבא עושה?‬                                                                            ‫בשניות‪.‬‬

  ‫הבת של איציק יושבת בקהל וממתינה להופעה‪ ,‬מקשיבה‬
  ‫לשיחה‪ ,‬קצת מתביישת ועונה "כיף לי לשחק וכשאני רואה‬

‫מגזין מדור לדור ‪7‬‬
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12