Page 7 - medorledor27
P. 7
יש משהו בשפה של האימפרו' שבוראים עולם מכלום. בעלי דמיון עשיר וזהו .הדבר החשוב ביותר הוא הקשר בין
בטירת צבי היו 100אנשים ,כמה בודדים ששמעו או ראו הפרטנרים על הבמה .לחיות עכשיו ולקבל באהבה כל מה
אותך קודם ורוב הקהל לא מכיר אותך .הם צחקו ,לא רצו
שנלך ,השתתפו ,כי מדובר במופע שבחלקו הקהל עולה שהפרטנר שלך מביא לבמה".
לבמה לשחק או שאנחנו מתערבבים בקהל ,עומדים או "בתיאטרון רפרטוארי אתה חוזר על הטקסט פעמיים,
שלושים ,חמישים ,חמש מאות וקשה מאוד לחדש .כאן אתה
יושבים אתם וזה לא מובן מאליו. מגיב לעצמך ,ליומיום ,למה שקורה בחוץ ,בעולם ובמיוחד
לעכשיו .למשל אם בדרך לבמה אני נתקל בכיסא ואיציק
פונה אלי בלשון נקבה ,אני תוך שניה אגיב אליו כאישה
ואמציא מציאות .הדבר הזה קורה ברגע זה".
(בית ציוני אמריקה )20.8.15 חייבת להיות המון חיוביות בתוך הסיטואציה
במופע בו צפיתי ,רונן ביקש מכל אחד מהקהל לחשוב על הזו .אתה לא יכול לאלתר כשאתה טרוד.
מילה וכשיפנו אליו לומר אותה .אין חוקים ואין הכוונה .רונן
(מימין) בזמן שהוא עומד בתוך הקהל ומשחק לקוח -על פי איציק" ,הגעתי למצב שבשבילי זה סוג של מכון כושר ,סוג
בחירת הקהל -שבא אל איציק ,הגנן ,ומדבר אתו על לעשות של מדיטציה .אני נכנס לפה ובעצם מחליף דיסק ומתנקה
חתיכה של רצועת מדבר באמצע גן ירק עם קקטוסים ,לצד ורונן מוסיף ,אני יוצא מכאן UP LIFTEDוגם הקהל ,כולנו
מחויכים .התברכנו בכך שאנחנו יכולים לעסוק במשהו,
פרחים ווילון.
בחלק אחר ,איציק פנה לקהל וביקש שנציע שמות בעלי ליהנות ממנו וגם מתפרנסים מזה".
מקצוע שנמצאים בתור למשהו .הרעיון מהקהל היה "מגדת כל אחד מאתנו גם שחקן בפני עצמו .איציק למשל משחק
עתידות 3 ".דמויות (רונן ,איציק ושחקנית אורחת-נעמי ב"החולד הקטן" ורונן מנהל ומשחק "בתיאטרון בסלון"
לבוב) עומדות בתור אליה :סתת ,מתקשרת ואינסטלטור –
שנבחרו "בקפידה" על ידי הקהל .שלוש הדמויות יצרו שיחה שהוקם לפני שש שנים.
משעשעת ויצקו לתוכה תוכן מעניין ,בזמן שגברת מהשורה
הראשונה קיבלה מיקרופון ובכל כמה דקות עליה להכריז על אנחנו מגיעים לכל פינה בארץ
"החלפה" .הדמויות מחליפות ביניהן תפקידים וממשיכות
רונן" :אתמול היינו בטירת צבי ,שזה בעמק המעיינות .הבוקר
הסיטואציה מהמקום בו הופסקה .האמת, היינו בכנרת ,בעין גב ועכשיו כאן בבית ציוני אמריקה.
מדובר בכישרון בלתי נדלה לעמוד על במה ולהצליח
השם שלנו עובר מפה לאוזן ,דרך פייסבוק ,גוגל ,יש פנייה
באימפרו' כל כך מהיר. ישירה על ידי צוות השיווק שלנו לחברות ,יישובים ,מועצות
אז כמו שרונן אמר ,כשאתה בא באנרגיה לגרום לצד השני
ליהנות ולחייך ,אתה בא בטוב ,הכול משתחרר ,מרגש אזורים וועדי עובדים.
יש מאחורינו למעלה מ 2000 -מופעים בפורמטים שונים.
והשיתוף מאוד נעים. כמות המופעים הביאה לכך שכשצוות השיווק פונה ,הוא
הסינרגיה בין השניים מופלאה ! הרעיונות שנוצרים יש מאין מוכר וכבר שמעו עלינו סיפורים ומבחינתנו זה כיף גדול".
תוך כדי סיטואציה מכל אחד מהם ,הבעות הפנים ,תנועות
הגוף שמאפשרות לצופה להשלים בדמיונו את הצבעים, חוויה מיוחדת עם קהל?
הגודל ,הצורה והקול של כל אובייקט בו הם אוחזים (למשל
מנגו) מרתקת אותך למושב וגורמת לך להיות עירני ,מרוכז, רוב הזמן יש תחושה של חוויה טובה ואיציק מוסיף שלעיתים
קמיקזה מזמינים אורחים ,כמו הערב שהזמנו את נעמי לבוב.
צוחק ,מחכה בציפייה להתפתחות וכמובן מופתע. באיזה ערב הזמנו את אבי גרייניק והעלנו זיכרון מתוק.
נסענו להופעה בקיבוץ .היו ח'ברה צעירים ונראה היה שאין
האם האימפרו' חודרת הביתה? סיכוי שתהיה הופעה .הגענו לסיטואציה שיש מסיבת פורים.
מוסיקה משובחת ,את רואה ח'ברה נהנים ואמרנו למזמין
"בהחלט" ,עונה רונן" .לקבל את האחר ,החשיבה המהירה, שחבל להפריע עם ההופעה כי תראה את האנשים .חשוב
המוח מגיע לרמות מסוימות שזה מדהים .אתה מצחיק את לציין שכתנאי מקדים לתיאטרון צריך ישיבה פרונטלית,
האישה ,משחק עם ילדים וכיוון שיש להם (לילדים) פחות אינטימית ,סביב שולחנות SETTING ,של במה ופה נדמה
מסיכות והגנות הם קולטים את השפה מהר מאוד .מעיין, היה שזה לא יקרה וגם למה להרוס להם את החגיגה? הלקוח
אמר אל תדאגו .תוך 10דקות תתחילו כמו שקבענו .זו
הבת של איציק ,אלופה. הייתה אחת ההופעות הכי מדהימות .הח'ברה התחברו אלינו
את אוהבת את מה שאבא עושה? בשניות.
הבת של איציק יושבת בקהל וממתינה להופעה ,מקשיבה
לשיחה ,קצת מתביישת ועונה "כיף לי לשחק וכשאני רואה
מגזין מדור לדור 7