Page 12 - medorledor130
P. 12

‫העניין שלנו מעניין אותם וכך מתחילים ליצור מגוון קהלים ע"פ‬                                  ‫עסקים וכלכלה‬
                                               ‫תחומי עניין‪.‬‬
                                                               ‫מה לעסק‪ ,‬רשת‬
  ‫כך‪ ,‬בצורה של העלאת מאמרים‪ ,‬סרטונים‪,‬‬                        ‫חברתית ורווחיות?‬
  ‫תמונות של מוצרים‪ ,‬חוות דעת של לקוחות‪,‬‬
  ‫טיפיםעסקיםשלנובתחוםהעניין‪,‬אנומתחילים‬                                                                ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
  ‫ליצור רשת שלמה של עוקבים שאף מחכים‬
                                                             ‫רוב רובינו כאנשים פרטים יש עמוד ‪, Facebook‬ל‬
                ‫לכל אותן העלאות שלנו לרשת‪.‬‬
                                                             ‫אולי אפילו אינסטוש (אינסגרם)‪ ,‬טיק טוק‪,‬‬
‫ככל שנגביר את מספר העוקבים‪ ,‬כך נגדיל את קהל המתעניינים‬       ‫‪ Whatsap‬ו – ‪ .Linkdin‬כל אילו דפים המשוייכים‬
‫בנו ובעסק שלנו‪ .‬ככל שנגדיל את אותו הקהל כך נהפוך יותר ויותר‬
‫לידוענים אשר מחפשים אותם ברשת‪ .‬ככל שנהיה יותר ידוענים‪,‬‬                                   ‫לרשתות החברתיות הללו‪.‬‬
‫כך נהיה יותר ממותגים (מהו מותג ‪ -‬זה למאמר נפרד)‪ .‬ככל שנהיה‬
‫יותר ממותגים נוכל לדרוש יותר בעבור השירותים או המוצרים‬       ‫בדפים הללו אנו יכולים לכתוב את דעתנו על נושא זה או אחר‪,‬‬
‫אותם אנו מוכרים וכך נוכל להגדיל את המכירות ואת הרווחיות‬      ‫להעלות סרטונים‪ ,‬תמונות מחוויות‪ ,‬לשתף דפים של אחרים‬
                                                             ‫הנראים לנו מעניינים ועוד‪ ...‬בנוסף אנו יכולים לפתוח קבוצה בנושא‬
                                               ‫שלנו בעסק‪.‬‬
                                                                         ‫מסויים או לחבור לקוצה קיימת אשר מעניינת אותנו‪.‬‬
‫אז‪ ...‬אם אתם רוצים להיות בעלי שם בתחומכם‪ ,‬הראו‬               ‫ככל שאנו מעלים יותר פוסטים או מראים מעורבות בכל נושא‪ ,‬כך‬
‫נוכחות מקצועית רבה בכל הרשתות‪ .‬זיכרו‪ ,‬עין רואה עין‬           ‫אנו הופכים ליותר מעניינים ומתחילים ליצור עוקבים אשר מחפשים‬
                                                             ‫אותנו ברשת ומחכים לשמוע למוצא פינו‪ .‬אילו נקראים משפענים‬
                                               ‫קונה‪.‬‬
                                                                                                ‫ולהם מספר עוקבים גדול‪.‬‬
‫ענבל יפת ‪ -‬יועץ ומאמן עסקי ‪ -‬מפתח תבנית השילוש הקדוש‬
                   ‫לניהול עסק מצליח ‪ -‬לנהל במקום להתנהל‬                ‫ואז נשאלת השאלה‪ ,‬מה לכל זה ולעסק שלנו?‬

                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬       ‫שיטת השווק המסורתית של פרסום מודעה בעיתון (אם יש עוד‬
                                                             ‫דבר כזה)‪ ,‬תלית מודעה על לוח המודעות‪ ,‬פיזור פליירים בתיבות‬
   ‫לשיתופי פעולה בלחיצת כפתור‬                                ‫הדואר כבר כמעט שאינן קיימות יותר‪ .‬פרסום במדיה התקשורתית‬

                                                                            ‫(רדיו וטלויזיה) זו נחלתם של העשירים והגדולים‪.‬‬
                                                             ‫נחזור לרשתות החברתיות‪...‬כיוון שיטת השווק המסורתית כבר‬
                                                             ‫אינה רלוונטית‪ ,‬פרסום במדיה התקשורתית יקרה מאוד‪ ,‬נשאר‬
                                                             ‫לבעלי העסקים "רק המדיה החברתית‪ ,‬אילו אותם עמודים של‬
                                                             ‫‪ , FFacebook‬אינסגרם‪ ,‬טיק טוק‪ Whatsap ,‬ו – ‪ Linkdin‬אשר ה�ז‬

                                                                                                          ‫כרנו קודם לכן‪.‬‬
                                                             ‫בעסקים יש משפט שאומר "אם אתה לא שם‪ ,‬אתה לא קיים!!!!"‬
                                                             ‫כלומר‪ ,‬כל בעל עסק החפץ חיים חייב להיות נוכח בכמה שיותר‬
                                                             ‫רשתות חברתיות‪ ,‬להעלות מאמרים מקצועיים‪ ,‬חוות דעת בנושאים‬
                                                             ‫הרלוונטים לתחום עיסוקו‪ ,‬סרטונים‪ ,‬תמונות של מוצרים ולקוחות‬
                                                             ‫ועוד כל מה שרק אפשר‪ .‬במכירות יש משפט האומר "עין רואה עין‬
                                                             ‫קונה"‪ .‬ככל שנגביר את הנוכחות שלנו ברשתות‪ ,‬כך נגיע ליותר‬
                                                             ‫אנשים אשר יכולים קהל היעד שלנו וכך נוכל למצוא עוד לקוחות‬

                                                                              ‫המבקשים לרכוש את השירות או המוצר שלנו‪.‬‬
                                                             ‫כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלנו ברשתות החברתיות רצוי אף‬
                                                             ‫להקים קבוצת עניין‪ ,‬זו קבוצה אשר אליה מצטרפים כל מי שתחום‬

                                                                                                                      ‫‪12‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17