Page 12 - medorledor127
P. 12

‫במבט אישי‬

                                                            ‫לראות‬
                                                         ‫את עצמינו‬
                                                         ‫דרך האחר‬

                                                                     ‫מאת‪ :‬זיוה לויטנוס‬

                        ‫אני מזמינה גם אתכם לתרגל‪.‬‬        ‫תהליכי אימון אני משתמשת בטכניקה מאודב‬
                                                                              ‫ידועה הנקראת "שיקוף"‪.‬‬
‫בבוקר‪/‬בערב כשאתם מצחצחים שיניים ומביטים במראה‬
‫תשאלו את עצמכם מה אתם רואים? מי אתם? מה אתם‬              ‫"שיקוף‪ ‬היא טכניקת‪ ‬התערבות טיפולית‪ ‬שבאמצעותה‬
‫אוהבים בדמות שמסתכלת עליכם בחזרה ומה אולי הייתם‬          ‫מנסח המטפל‪ ‬את דבריו של המטופל‪ ‬ומציג בפניו את המשמעות‬
‫רוצים לשנות בה‪ .‬מה אחרים חושבים עליכם והאם זה‬            ‫הרגשית שהמטופל מביע‪ .‬בטכניקת השיקוף מתקיים תהליך‬
                                                         ‫שבו המטפל מחזיר למטופל את דמותו‪ .‬המטפל חוזר על‬
                                 ‫באמת נכון וטוב עבורכם‪.‬‬  ‫תכניו שהעלה המטופל בנוסח אחר‪ .‬כך המטפל מסייע למטופל‬
                                                         ‫לחדד את הרגשותיו ובנוסף מעביר למטופל את קבלתו והבנתו"‬
‫תנסו להתחבר לדמות הזאת‪ ,‬להתחבר למחשבות‬
‫ולרגשות‪ ,‬כי רק כאשר אנו באמת רואים את עצמנו‬              ‫שיקוף תמיד מעלה בי אסוציאציה של הצבת מראה גדולה‬
                                                         ‫מול בן אדם‪ ,‬התבוננות מודרכת יחד איתו על הדמות שהוא‬
         ‫ומבינים מה אנו צריכים‪ ,‬נוכל למלא את החסר‪.‬‬       ‫רואה‪ ,‬מה הוא אוהב? ומה לא? מה הוא באמת רואה שם?‬
                                                         ‫ומה אחרים רואים בו? זאת התבוננות אמיצה מאוד שמעלה‬
          ‫זיוה לויטנוס – מאמנת לקריירה והתפתחות אישית‬    ‫בבן אדם רגשות מעורבים של שמחה‪ ,‬גאווה‪ ,‬כעס‪ ,‬תסכול‪....‬‬
                ‫מדריכת טרילותרפיה ומנהלת משאבי אנוש‬
                  ‫‪[email protected] 054-6428033‬‬           ‫מניסיון אישי הכלי הזה מאוד משמעותי‪ ,‬כי רק‬
                                                           ‫אחרי שהמתאמנים שלי מצליחים לראות את‬
    ‫על המומחית‬                                             ‫עצמם מזוויות שונות הם מבינים את עצמם טוב‬
                                                           ‫יותר‪ ,‬הם לומדים לאהוב לא רק את החוזקות‬
‫סרוק אות‬                                                   ‫שלהם אלא גם את החולשות‪ ,‬הם לומדים לזהות‬
                                                           ‫מחשבותוהרגליםלאמקדמיםויחדאנחנועוברים‬

                                                                            ‫מסע של למידה והתפתחות‪.‬‬

                                                         ‫‪12‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17