Page 10 - medorledor124
P. 10

‫שיווק וקידום‬

                                      ‫• קידום אתרים ממומן‬             ‫תכנון בעולם‬
                                      ‫• שיווק באמצעות תוכן‬        ‫השיווק הדיגיטלי‬
                            ‫• שיווק באמצעות דואר אלקטרוני‬
                                  ‫• שיווק ברשתות חברתיות‬       ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬
‫בחירת הכלים והערוצים הנכונים תלויה במטרות שלכם‪ ,‬בקהלי‬
                                ‫היעד שלכם‪ ,‬ובתקציב שלכם‪.‬‬       ‫יווק דיגיטלי הוא תחום מורכב ומשתנה כלש‬

                          ‫התאמת האסטרטגיה שלכם‬                 ‫הזמן‪ .‬כדי להצליח בו‪ ,‬חשוב לתכנן מראש‬
                                                                                    ‫את האסטרטגיה השיווקית שלכם‪.‬‬
‫לאחר שקבעתם את המטרות שלכם‪ ,‬קהלי היעד שלכם‪ ,‬והכלים‬
‫והערוצים שאתם הולכים להשתמש בהם‪ ,‬אתם צריכים להתאים‬             ‫תכנון זה כולל את קביעת המטרות שלכם‪ ,‬את קהלי היעד שלכם‪,‬‬
                                                                          ‫ואת הכלים והערוצים שאתם הולכים להשתמש בהם‪.‬‬
              ‫את האסטרטגיה שלכם בהתאם לתוצאות שלכם‪.‬‬
‫חשוב לעקוב אחר התוצאות של הקמפיינים השיווקיים שלכם כדי‬                                                ‫קביעת מטרות‬
‫לראות מה עובד ומה לא‪ .‬לאחר שתאספו מספיק נתונים‪ ,‬תוכלו‬
‫להתאים את האסטרטגיה שלכם כדי לשפר את התוצאות שלכם‪.‬‬             ‫הצעד הראשון בתכנון השיווק הדיגיטלי שלכם הוא לקבוע את‬
                                                               ‫המטרות שלכם‪ .‬מה אתם רוצים להשיג באמצעות השיווק‬
                                   ‫טיפים לתכנון יעיל‬           ‫הדיגיטלי? האם אתם רוצים להגביר את המודעות למותג‬

‫כדי לתכנן תוכנית שיווק דיגיטלית יעילה‪ ,‬חשוב להקפיד על מספר‬                         ‫שלכם? לעודד מכירות? להשיג לידים?‬
                                                    ‫טיפים‪:‬‬     ‫לאחר שקבעתם את המטרות שלכם‪ ,‬תוכלו להתחיל לפתח‬

‫היו ספציפיים‪ :‬אל תסתפקו במטרות כלליות כמו "להגדיל את‬                                                 ‫אסטרטגיה להשגתן‪.‬‬
‫המכירות"‪ .‬קבעו מטרות ספציפיות‪ ,‬מדידות‪ ,‬ניתנות להשגה‪,‬‬
                                                                                                    ‫קביעת קהלי יעד‬
                           ‫רלוונטיות‪ ,‬ותקופתיות (‪.)SMART‬‬
‫היו מעודכנים‪ :‬עולם השיווק הדיגיטלי משתנה כל הזמן‪ .‬חשוב‬         ‫השלב הבא הוא לקבוע את קהלי היעד שלכם‪ .‬מי הם האנשים‬
‫להיות מעודכנים עם הטרנדים העדכניים כדי לוודא שהתוכנית‬            ‫שאתם רוצים להגיע אליהם באמצעות השיווק הדיגיטלי שלכם?‬
                                                               ‫כדי לקבוע את קהלי היעד שלכם‪ ,‬אתם צריכים לקחת בחשבון‬
                                           ‫שלכם רלוונטית‪.‬‬
                                                                                                       ‫מספר גורמים‪ ,‬כולל‪:‬‬
  ‫היו גמישים‪ :‬אין תוכנית שיווק אחת שתעבוד‬                                                                    ‫• הגיל שלהם‬
  ‫עבור כל עסק‪ .‬חשוב להיות גמישים ולהתאים‬                                                                     ‫• המין שלהם‬

     ‫את התוכנית שלכם בהתאם לצרכים שלכם‪.‬‬                                                                    ‫• המיקום שלהם‬
                                                                                                      ‫• תחומי העניין שלהם‬
‫תתכנון יעיל הוא הבסיס להצלחה בשיווק דיגיטלי‪ .‬על ידי קביעת מ�ט‬                                     ‫• הצרכים והרצונות שלהם‬
‫רות‪ ,‬קהלי יעד‪ ,‬וכללים‪ ,‬אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם‬
                                                                                             ‫בחירת הכלים והערוצים‬
                                  ‫להשיג את המטרות שלכם‪.‬‬
                                                               ‫לאחר שקבעתם את המטרות שלכם וקהלי היעד שלכם‪ ,‬אתם‬
                                                   ‫אמיר חי‬     ‫צריכים לבחור את הכלים והערוצים שאתם הולכים להשתמש‬
              ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬                                                                      ‫בהם‪.‬‬
                                                                          ‫ישנם מגוון כלים וערוצי שיווק דיגיטליים זמינים‪ ,‬כולל‪:‬‬
    ‫על המומחה‬
                                                                                                        ‫• פרסום באינטרנט‬
‫סרוק אותי‬                                                                                             ‫• קידום אתרים אורגני‬

                                                               ‫‪10‬‬
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15