Page 15 - medorledor122
P. 15
מגזין מדור לדור שיווק דיגיטלי
בשעת מלחמה:
לדוגמה ,אם אתם מפרסמים מידע חדשותי ,ודאו שהמידע הוא איך לעשות את זה
מהימן ומעודכן .אם אתם מפרסמים הצעות מיוחדות ,מומלץ
להוריד מחירים לפחות ב 50%או מתנה מיוחדת על כל קנייה כזו. נכון?
.4השתמשו בכלים הדיגיטליים הנכונים מאת :אמיר חי
ישנם מגוון כלים דיגיטליים שיכולים לעזור לכם לשווק נכון בשעת שיווק דיגיטלי הוא כלי רב עוצמה שיכולש
מלחמה .רשתות חברתיות פחות אפקטיביות כי הן מלאות
לעזור לעסקים להגיע לקהל יעד רחב
במודעות מן השטח טובות וגם רעות .רצוי לתקשר עם הלקוחות ולצמוח .עם זאת ,במצב של מלחמה ,התנאים השונים
באופן ישיר דרך המיילים ומי שמסכים דרך הווטסאפ .מומלץ לשאול
לשלומם של הלקוחות שלכם וליצור שיחה איך הם מרגישים .הדבר עשויים להשפיע על האפקטיביות של מאמצי השיווק.
יעורר המון אמפטיה והם יזכרו את זה לכם לזמן רב. במאמר זה ,נציג מספר טיפים שיעזרו לכם לשווק נכון בדיגיטל
בשעת מלחמה:
.5התאימו את האסטרטגיה שלכם בהתאם
למצב חשוב להיות גמישים ולשנות את .1התמקדו בצרכים של קהל היעד שלכם:
האסטרטגיה שלכם בהתאם למצב .לדוגמה,
אם יש הגבלות על התנועה ברשת ,ייתכן בזמן מלחמה ,הצרכים של קהל היעד שלכם עשויים להשתנות.
שתצטרכו להתמקד באמצעים שיווקיים אנשים עשויים להיות מודאגים יותר מהביטחון שלהם,
מהבריאות שלהם וממצב הכלכלה .לכן ,חשוב להתאים
אחרים ,כגון שיווק טלפוני או שיווק ישיר.
את המסרים השיווקיים שלכם לצרכים המשתנים שלהם.
סיכום
לדוגמה ,אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים חיוניים ,כגון מזון או
שיווק דיגיטלי מגביל את היכולת שלנו לפרסם אבל חשוב מאד לא תרופות ,תוכלו להתמקד במתן מידע על המוצרים או השירותים
להתנתק ולשמור על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים ,כדי שלכם וכיצד הם יכולים לעזור לאנשים .אם אתם מוכרים מוצרים
להישאר אצלם בתודעה! או שירותים שאינם חיוניים ,מומלץ לוותר בתקופה זו על השיווק.
אמיר חי .2היו רגישים לרגשות של קהל היעד שלכם
פתרונות שיווקיים באינטרנט Tubeformula -
[email protected] I 050-831-222 בזמן מלחמה ,אנשים עשויים להיות נתונים למגוון רחב של רגשות,
כגון פחד ,מתח ,עצב וחוסר ודאות .לכן ,חשוב להיות רגישים
על המומחה לרגשות של קהל היעד שלכם כאשר אתם יוצרים תוכן שיווקי.
לדוגמה :הימנעו משימוש בשפה או תמונות שעשויות להיות
סרוק אותי פוגעניות או פולשניות .במקום זאת ,התמקדו במתן מידע
מועיל ומנחה שיכול לעזור לאנשים להתמודד עם המצב.
.3היו שקופים ומדויקים
בזמן מלחמה ,אנשים זקוקים למידע אמין ומדויק יותר מתמיד .לכן,
חשוב להיות שקופים ומדויקים בכל תוכן שיווקי שאתם מפרסמים
גיליון 15 122