Page 15 - medorledor122
P. 15

‫מגזין מדור לדור‬                                                   ‫שיווק דיגיטלי‬
                                                               ‫בשעת מלחמה‪:‬‬
‫לדוגמה‪ ,‬אם אתם מפרסמים מידע חדשותי‪ ,‬ודאו שהמידע הוא‬          ‫איך לעשות את זה‬
‫מהימן ומעודכן‪ .‬אם אתם מפרסמים הצעות מיוחדות‪ ,‬מומלץ‬
 ‫להוריד מחירים לפחות ב ‪ 50%‬או מתנה מיוחדת על כל קנייה כזו‪.‬‬                 ‫נכון?‬

                ‫‪ .4‬השתמשו בכלים הדיגיטליים הנכונים‬           ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬

‫ישנם מגוון כלים דיגיטליים שיכולים לעזור לכם לשווק נכון בשעת‬  ‫שיווק דיגיטלי הוא כלי רב עוצמה שיכולש‬
    ‫מלחמה‪ .‬רשתות חברתיות פחות אפקטיביות כי הן מלאות‬
                                                             ‫לעזור לעסקים להגיע לקהל יעד רחב‬
‫במודעות מן השטח טובות וגם רעות‪ .‬רצוי לתקשר עם הלקוחות‬        ‫ולצמוח‪ .‬עם זאת‪ ,‬במצב של מלחמה‪ ,‬התנאים השונים‬
‫באופן ישיר דרך המיילים ומי שמסכים דרך הווטסאפ‪ .‬מומלץ לשאול‬
‫לשלומם של הלקוחות שלכם וליצור שיחה איך הם מרגישים‪ .‬הדבר‬         ‫עשויים להשפיע על האפקטיביות של מאמצי השיווק‪.‬‬

            ‫יעורר המון אמפטיה והם יזכרו את זה לכם לזמן רב‪.‬‬   ‫במאמר זה‪ ,‬נציג מספר טיפים שיעזרו לכם לשווק נכון בדיגיטל‬
                                                                                                         ‫בשעת מלחמה‪:‬‬
  ‫‪ .5‬התאימו את האסטרטגיה שלכם בהתאם‬
  ‫למצב חשוב להיות גמישים ולשנות את‬                                         ‫‪ .1‬התמקדו בצרכים של קהל היעד שלכם‪:‬‬
  ‫האסטרטגיה שלכם בהתאם למצב‪ .‬לדוגמה‪,‬‬
  ‫אם יש הגבלות על התנועה ברשת‪ ,‬ייתכן‬                         ‫בזמן מלחמה‪ ,‬הצרכים של קהל היעד שלכם עשויים להשתנות‪.‬‬
  ‫שתצטרכו להתמקד באמצעים שיווקיים‬                            ‫אנשים עשויים להיות מודאגים יותר מהביטחון שלהם‪,‬‬
                                                             ‫מהבריאות שלהם וממצב הכלכלה‪ .‬לכן‪ ,‬חשוב להתאים‬
        ‫אחרים‪ ,‬כגון שיווק טלפוני או שיווק ישיר‪.‬‬
                                                                  ‫את המסרים השיווקיים שלכם לצרכים המשתנים שלהם‪.‬‬
                                              ‫סיכום‬
                                                             ‫לדוגמה‪ ,‬אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים חיוניים‪ ,‬כגון מזון או‬
‫שיווק דיגיטלי מגביל את היכולת שלנו לפרסם אבל חשוב מאד לא‬     ‫תרופות‪ ,‬תוכלו להתמקד במתן מידע על המוצרים או השירותים‬
‫להתנתק ולשמור על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים‪ ,‬כדי‬       ‫שלכם וכיצד הם יכולים לעזור לאנשים‪ .‬אם אתם מוכרים מוצרים‬

                                    ‫להישאר אצלם בתודעה!‬       ‫או שירותים שאינם חיוניים‪ ,‬מומלץ לוותר בתקופה זו על השיווק‪.‬‬

                                                   ‫אמיר חי‬               ‫‪ .2‬היו רגישים לרגשות של קהל היעד שלכם‬
              ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬              ‫בזמן מלחמה‪ ,‬אנשים עשויים להיות נתונים למגוון רחב של רגשות‪,‬‬
                                                             ‫כגון פחד‪ ,‬מתח‪ ,‬עצב וחוסר ודאות‪ .‬לכן‪ ,‬חשוב להיות רגישים‬
    ‫על המומחה‬                                                ‫לרגשות של קהל היעד שלכם כאשר אתם יוצרים תוכן שיווקי‪.‬‬
                                                             ‫לדוגמה‪ :‬הימנעו משימוש בשפה או תמונות שעשויות להיות‬
‫סרוק אותי‬                                                    ‫פוגעניות או פולשניות‪ .‬במקום זאת‪ ,‬התמקדו במתן מידע‬

                                                                   ‫מועיל ומנחה שיכול לעזור לאנשים להתמודד עם המצב‪.‬‬

                                                                                           ‫‪ .3‬היו שקופים ומדויקים‬

                                                             ‫בזמן מלחמה‪ ,‬אנשים זקוקים למידע אמין ומדויק יותר מתמיד‪ .‬לכן‪,‬‬
                                                             ‫חשוב להיות שקופים ומדויקים בכל תוכן שיווקי שאתם מפרסמים‬

‫גיליון ‪15 122‬‬
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20