Page 15 - medorledor113
P. 15

‫מגזין מדור לדור‬                                           ‫שימור בדיגיטל‬

    ‫על המומחה‬

‫סרוק אותי‬

                    ‫תבטיחו את מקומכם ראשונים כל הזמן‪.‬‬                                                ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬

‫אז התמדה ועקביות אל המקום ‪ 1‬זה יפה מאד אבל שימור‬          ‫שעה טובה עבדתם קשה בהתמדה ובעקביותב‬
            ‫המיקום שלנו בגוגל ובפייסבוק חשוב לא פחות!‬
                                                          ‫והגעתם למקום ה‪ 1-‬בגוגל וביוטיוב וזכיתם‬
                                                 ‫אמיר חי‬              ‫בחשיפה רבה ובפניות של לקוחות‪.‬‬
             ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬
             ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬                    ‫זהו? עכשיו אפשר לנוח על זרי הדפנה? ממש ממש לא!‬
                                                          ‫מכאן נכנס מושג בשם שימור‪ ,‬שימור לקוחות‪ ,‬שימור חשיפה‪,‬‬

                                                                                    ‫שימור בולטות‪ ,‬שימור המותג שלי‪.‬‬

                                                          ‫תמיד תמיד תזכרו‪ ,‬העסק שלכם הוא כמו מכונית והשיווק בעסק‬
                                                          ‫הוא הדלק של המכונית‪ .‬ברגע שהחלטתם להפסיק לשווק‬
                                                           ‫ולהתעסק רק בעסק זה כמו שגמרתם את הדלק במכונית‪.‬‬

                                                          ‫ואז מה קורה? נכנסים לבהלה‪ ,‬פתאום אין תנועה‪ ,‬רצים לחפש‬
                                                          ‫אנשי שיווק‪ ,‬וכל זה בגלל שלא דאגתם לשווק את העסק ללא‬

                                                                                                            ‫הפסקה‪.‬‬

                                                          ‫עסק שצבר מוניטין גם הוא צריך להמשיך בשיווק‪ .‬לקוחה שלי‬
                                                          ‫שהתחילה את דרכה בגוגל וביוטיוב צברה מוניטין בתחום‪ ,‬הגוגל‬
                                                          ‫מיי ביזנס שלה עדיין מקום ראשון והיא שמה בעיקר את האנרגיה‬

                                                                                ‫שלה בשיווק בעיקר בפוסטים בפייסבוק‪.‬‬

                                                          ‫אין הבדל בין פייסבוק לגוגל‪ .‬זאת רשת חברתית וזה מנוע חיפוש‪.‬‬
                                                          ‫למעשה שני מנגנוני השיווק האלו משלימים אחד את השנייה‪ ,‬כך‬
                                                          ‫שאם אני יודע להשתמש נכון אני מגדיל את מעגל החשיפה שלי‪.‬‬
                                                          ‫כנ"ל ללינקדאין שהיא רשת עסקית המתעסקת עם אירגונים וחברות‪.‬‬

                                                          ‫בכל מצב עליכם תמיד לשווק ולשמר את מה‬
                                                          ‫שבניתם‪ ,‬אחרת יהיו תמיד מתחרים שישמחו‬

                                                                                     ‫לעקוף אתכם‪.‬‬

                                                                                             ‫איך תעשו את זה?‬

                                                                ‫תבנו לכם יומן בגוגל או בכל יומן שאתם עובדים אתו‪ ,‬שייתן‬
                                                                ‫לכם תזכורת מה לעשות ביום א' ג' ו ה' בכל שבוע ושבוע‬
                                                                ‫בחודש‪ .‬בצורה זו תמיד תהיו בפעילות שיווקית פעילה וכך‬

‫גיליון ‪15 113‬‬
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20