ציפור יודעת בדיוק מה טוב לה לאכול, היא יודעת לברור את הזרעים מהאדמה מבלי לאכול אבנים קטנות. הגיוני סך הכל. הכל פרוש לפניה והיא יודעת באופן טבעי לחלוטין מה נכון לה.
כבעלות עסקים, במיוחד כאלה שיכולות לתת שירות ולעזור לסוגים שונים של קהלים, הבחירה צריכה להגיע ממקום מאוד מודע.
בתוך כל השפע הזה, יש לנו את האפשרות לבחור עם מי אנחנו רוצות לעבוד, מי הקהל שלו אנחנו יכולות לעזור בצורה הטובה והיעילה ביותר ושבאותה נשימה הוא גם מוכן ובשל לקבל את אותה עזרה או פתרון שאנחנו מציעות.
דמייני לרגע שקית פופקורן שאת מכניסה עכשיו למיקרו.
בדקות הקרובות את הולכת לעשות להם "חימום" שיביא את רובם למצב שבו הם יהיו מוכנים לאכילה – אלה הלידים הבשלים, השרופים – הם לידים שאת אולי לא תרצי לקחת, כנראה שהם כבר חוו שירות דומה לשלך וזה הולך להיות קשה לנקות את כל השרוף כדי להגיע למשהו שיהיה כיף לעבוד איתו, ויש את הלא בשלים – הלידים שעדיין לא נפל להם האסימון בדיוק מה את עושה או כאלה שהבעיה שלהם לו בוערת מספיק.
את יכולה לוותר עליהם או להכניס אותם לחימום נוסף – בעולמנו, מדובר על רשימת תפוצה, קבוצת וואטסאפ, קהילת פייסבוק או להזמין אותם להמשיך לעקוב אחרי התכנים המעניינים שאת מעלה.
תתמקדי בקהל הכי בשל וטעים שלך, תכיני את המסרים שהכי מתאימים לו וצאי לדרך.
רוצה לדעת איך אפשר לייצר את התכנים בקלות? מוזמנת לשיחה קצרה שבה תוכלי לראות איך זה באמת קורה.
המאמר כתוב בלשון נקבה אך מכוון לשני המינים