טכנולוגיית ענן לעסקים קטנים

אילוסטרציה ענן טכנולוגי

אז קודם כל, מה זה בעצם ענן בשפת העם? טכנולוגיית ענן, או טכנולוגיית "מחשוב ענן" היא טכנולוגיה שמשתפת מידע ומשאבי מחשב על גבי רשת (או פרטית או אינטרנטית). יש הרבה תיאוריות ללמה זה נקרא ענן אבל בגדול השם ניתן לה בזכות הצורה שבה היו מאיירים את הרשת בתכנון מערכות מחשבים, אם מחשב או שרת זה מלבן אז את הרשת נהגו לאייר בצורת ענן.

איך עסק קטן ובינוני יכול להיעזר בשירותי ענן?

הכנתי לכם מספר שימושים אפשריים ליישום בכל עסק על מנת לחסוך המון עלויות וגם להיות יעילים יותר.

  1. אחסון כל הקבצים, תמונות, הצעות מחיר וכדומה של העסק בענן כדי שגם העובדים יוכלו לגשת אליהם או למשל לתת גישה לקובץ מסוים ללקוח שיוכל לצפות בו.
  2. תוכנת ניהול משימות ופרויקטים משותפת – מאפשרת לעבוד בצורה מסודרת לגשת, מהבית, מהנייד ומכל מקום ולעבוד יחד עם קולגות ועובדים ולראות הכל בלייב.
  3. שימוש בתוכנות ומערכות Saas מבלי להתקין או לרכוש אותן.

בכמעט כל שירותי הענן כיום הגבייה נעשת בהתאם לשימוש כאשר החבילות הבסיסיות מתחילות מעלויות של 4$ ולעיתים גם פחות, בחלק מהמקרים גם תהיה חבילה חינמית עד רמת שימוש מסוימת, אז אם תפתחו ענן משותף בגוגל (דרייב), תוכלו להנות משירות ברמה הכי גבוהה ללא עלות או עם עלות התחלתית של 8 ש"ח, במקום לרכוש כונן קשיח שרק לכם יש גישה אליו ויכול לההירס ולאבד את כל המידע, בדרייב לדוגמא בלחיצה וחצי תוכלו לתת גישה לתיקייה ללקוח או עובד ולהסירו בעת הצורך.

באמצעות שימושים פשוטים בשירותי ענן כפי שציינתי מעלה תוכלו גם לחסוף הרבה משאבים כגון זמן וכסף לעסק שלכם וגם להתייעל ולעבוד בצורה הרבה יותר אפקטיבית, מודרנית ושיתופית. בנוסף, משהו שלא מספיק בעלי עסקים מעריכים כיום זה יכולת השליטה והעצמאות ששירותי ענן מאפשרים לבעל העסק, כולל ניטור ובקרה של כל העובדים, השינויים והנתונים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן