כדי להשיג לקוחות, אנו צריכים נראות, צריכים נוכחות. אם אתה לא שם, אתה לא קיים!!!
כל אחד מאיתנו מעולה בתחומו, איש מקצוע מהמעלה הראשונה. אך להיות איש מקצוע, אדם ישר והגון, לא מביא לקוחות. את הלקוחות שלנו אנו משיגים משווק ופרסום.
זה נכון שניתן להשיג לקוחות מפה לאוזן, אך כדי שהשמועה תעבור בחוצות העיר, אנו קודם כל צריכים לקוחות. צריכים מישהו שישגרר אותנו. כדי להשיג את המישהו הזה, את השגריר הזה, אנו צריכים לשווק ולפרסם את עצמנו.
חוץ מזה, בואו נדבר על יחס המרה. יחס המרה הוא היחס בין כמות השגרירים אשר יש לנו בחוץ לבין כמות הלקוחות אשר מגיעים בזכותם. כלומר, בכדי שהמלצות מהפה לאוזן יעבדו, אנו צריכים כמות שגרירים לא מבוטלת. אז איך ניתן להשיג את השגרירים הללו? שוב חזרנו לנקודת ההתחלה, צריך שווק ופרסום.
איך יוצרים נראות ושווק?
פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אתר אינטרנט, פרסומי חוצות, פרסום במדיה התקשורתית, כתבות ומאמרים…
כל כך הרבה אמצעי נראות ושווק יש לנו היום.
איך מכל אילו ניתן להשיג לקוחות???
עכשיו יש לבחון מהו הפתרון אותו אנו מציעים.
למי מתאים הפתרון אותו אנו מציעים או במלים אחרות, מיהו קהל היעד שלנו?
מה מייחד ומבדיל אותנו, את הפתרון שאנו נותנים משאר בעלי המקצוע הדומים לנו?
ואז, אחרי שחידדנו את קהל היעד והפתרון… יאלללה… לעבודה!!!
תבחרו פלטפורמה מתאימה לכם, אשר בה נמצא אותו קהל יעד ותתחילו להעלות תמונות, כתבות, מאמרים, טיפים, התלבטויות ועוד… שמרו על קצב העלאת פוסטים קבוע של אחד לשבוע ביום קבוע. אנשים מתרגלים ומחפשים אתכם.
בקיצור, תפגינו נוכחות קבועה ורצופה ומקצועית
אז זכרו, אם אתה לא שם אתה לא קיים.
כי מי שקיים, אז העין רואה והעין קונה.