מופעי מחול ינואר 2022

רקדן ורקדנית מחול

ואף על פי כן – דפי אלטבב

יום חמישי 13.1.22 בשעה 20:30 ויום שישי 14.1.22 בשעה 13:30

בית פרסקו למחול ותרבות-מתחם האמנים קומה 4, תחנה מרכזית חדשה תל אביב.

 

*המופע מתאים ילדים מגיל 10.

 

ועל אף האתגר, ההרהור, השגרה | אני בוחרת בכך בכל יום מחדש | כאילו זו הייתה הפעם הראשונה.

היצירה מופיעה כחלק מערב שנקרא " 7 YEARS IN BETWEEN" הערב מורכב מיצירתה של אלטבב "ואף על פי כן" עם שותפיה ליצירה הרוקדים ביצירה "אוליביה קורט מסה ויוחאי גנתון" ועם יצירתה של אוליביה קורט מסה "I CARRY, YOU HOLD" שגם בה משתתפים השנים. הערב המורכב משתי יצירות אלו הוא נקודת ציון חשובה בדיאלוג המתמשך עם שני הרקדנים הללו ועם היצירה "ואף על פי כן " שחוגגת תשע שנים!

 

 

דפי אלטבב- בוגרת בית הספר לאמנויות המחול של מכללת סמינר הקיבוצים, בעלת תואר ראשון B.Ed. ותעודת הוראה בהתמחות קומפוזיציה וכתב תנועה. מוזיקאית, רקדנית יוצרת במחול משנת 2005. הצטרפה לעמותת הכוריאגורפים בשנת 2009. מנהלת אמנותית וכוריאוגרפית של "קבוצת המחול דפי אלטבב". זוכת פרס שרת התרבות ליוצר צעיר במחול בשנים: 2012, 2013 ו-2016 ; זוכת פרס רוזנבלום של עירית תל אביב לשנת 2014; זוכת פרס שרת התרבות לשנת 2018 לביצוע היצירה ITS NOW. ITS NEVER

 

 

כוריאוגרפיה: דפי אלטבב

רקדנים שותפים ליצירה: אוליביה קורט מסה ויוחאי גנתון

תלבושות:  רון גלייט

תאורה:  אורי מורג

מוזיקה: מיקי פטיש|ניקו הפקנשייד|רותם בר אור

 

לינק לרכישת כרטיסים:

https://www.fresco.org.il/pages/culture-station-3

 

Material Girls ו- Big Hand Little Hand שלומית פונדמינסקי

 

יום שבת 15.1.22 בשעה 18:30 ו 20:30 בית פרסקו לתרבות, תחנה מרכזית ת"א, מתחם האמנים קומה 4.

 

שלומית פונדמינסקי מתארחת בפסטיבל בית פרסקו למחול עם שתי יצירות אינטימיות שיצרה בשנה החולפת. Material Girls – טריו בשיתוף הרקדניות ענבל אלוני ועינת גנץ, ו Big Hand Little – Hand סולו בביצועה של שלומית, תיאטרון פיזי עם מוסיקה מקורית של נעם הלפר לראשונה על במה (עד כה היה אונליין בלבד).

 

שלומית פונדמינסקי רקדנית, כוריאוגרפית עצמאית ומורה למחול. יוצרת עבודות קאמריות שהן תיאטרון פיזי. מופיעה עם עבודותיה בישראל ובחו"ל ומוזמנת להעביר כתות אמן. לשלומית 20 שנות ניסיון בפרפורמנס והוראה: היא מתמחה בטכניקת רליס, אלתור ופרפורמנס. יוזמת, מנהלת ומנחה את "שלוֹמבַּל" – השתלמות שנתית ללימודי מחול בסוזן דלל. מנהלת אמנותית שותפה של פסטיבל "גוונים במחול" 2015/17 במרכז סוזן דלל, ת"א. מעבירה שיעורים ללהקת 'פרסקו' בתל אביב; מלמדת רליס וכוריאוגרפיה, באקדמיה הגבוהה למחול בירושלים.רוקדת בקבוצת האימפרוביזציה "אוקטט". בעלת תואר ראשון בחינוך למחול, ממכללת הקיבוצים בתל אביב; סיימה לימודי תואר שני בכוריאוגרפיה באקדמיה הגבוהה בירושלים.

 

כוריאוגרפיה: שלומית פונדמינסקי.

רקדניות:ענבל אלוני, עינת גנץ ושלומית פונדמינסקי.

תלבושות: ענבל בן זקן

תאורה: רותם אלרואי

מוזיקה: נעם הלפר

 

לינק לרכישת כרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/fcs1501

      

על גופתי המתה – אודליה קופרברג

 

יום שבת 22/1/22 בשעה 20:30  ויום שבת  26/2/22 בשעה 20:30 סטודיו זהבה, מרכז סוזן דלל, רחוב יחיאלי 5, תל אביב.

 

מופע מחול המשלב הומור ורגעים נוגעים, בביצוע וירטואוזי של זוג סולנים. המופע האינטימי נוגע במושג הבדידות באופן ייחודי: הוא עצוב ומצחיק, אישי וקולקטיבי. הקהל בוחר צד אחד של החלל לצפייה בסולו אחד – ההתפתחות מפתיעה!

 

אודליה קופרברג (1978) כוריאוגרפית, רקדנית, מנהלת אמנותית ומנחה בתחום המחול. בוגרת תיכון תלמה ילין, בית הספר לתיאטרון חזותי, ובעלת תואר B.Ed מכללת דוד ילין.משנת 2000 פועלת כיוצרת עצמאית. יוזמת שיתופי פעולה רבים עם מוסדות ואמנים שונים ברחבי העולם. משנת 2006, נבחרה לקבלת תמיכה ממשלתית כיוצרת על ידי מנהל התרבות בארץ. זוכת פרס שר התרבות לכוריאוגרף (2008). חברה בעמותת הכוריאוגרפים. יזמה והקימה את איגוד הרקדנים הראשון בא.מ.י. 2015-2017 מנהלת אמנותית של פסטיבל "גוונים ומחול", מרכז סוזן דלל. כמעצבת תנועה, עובדת עם תיאטראות ובימאים רבים בארץ. משנת 2001 מלמדת קומפוזיציה ,תנועה, רפרטואר מיצירותיה וסדנאות אמן,במיטב המוסדות והמסגרות בארץ ובעולם. אודליה פעילה חברתית ואמנותית, וניכרת תרומתה הן ביצירותיה והן בפרויקטים האחרונים שיזמה, מתוך יעדה לקרב את המחול האמנותי לקהל הרחב.

 

רקדני סולו: שירה בן אוריאל, יענקלה פילצר                                                                               רקדנים: נועה גרובר, רוני מור הלחמי, אודליה קופרברג                                                  

מוסיקה: דידי ארז וקטעים נוספים מאת Amnon Tobin, Donna Summer

תאורה: אלכסיי בלחסיין

גרפיקה: דורית טלפז

 

לינק להזמנת כרטיסים: לחצו כאן

Am I – מיכאל גטמן

יום שבת 29.1.22 בשעה 20:30 מרכז סוזן דלל יחיאלי 5 תל אביב.

 

ביצירת סולו אישית, שנוצרה במיוחד עבורה, בוחנת מחדש הסולנית, טליה פז, את התנועות, החומרים והמצבים המנטאליים, אשר נחרטו בגופה בשלושים השנים האחרונות. פירוק הטקסט של השיר "Let me dance for you", לרסיסי מילים, הברות ונשימות, מניע את טליה לנסח מחדש את נוכחותה האמנותית ויחסה למתרחש ברגע האמת. בעזרת ניסיונה העשיר היא חושפת את המגבלות והסדקים האפשריים בחיפוש אחר הדיוק והשלמות. מעבד לסדקים, מבצבץ היופי האנושי, הנשי, הפגיע. כך נוצר לו נוף פרדוכסלי הנע בין הטראגי לקומי, בין הנאמר למבוצע ובין תשוקתו של הגוף לשלוט במלאכתו ולאבד עוצמה וצורה.

 

מיכאל גטמן, כוראוגרף ורקדן. מציג עבודותיו בפסטיבלים ובמסגרות מקצועיות שונות בארץ ובחו״ל. מתעניין בדפוסי חשיבה והתנהגות, הקשרים היסטוריים ותרבותיים הקשורים בגוף האנושי. נולד בבאר יעקב לאמו, דורה גטמן, אשר עלתה ארצה מלנינגרד של רוסיה הסובייטית לאחר ניסיון כושל של חטיפת מטוס רוסי ב 1970. עם סיום הכשרתו המקצועית באולפן למחול בת דור תל אביב בניהולה של הגברת ג’נט אורדמן, הוזמן להצטרף ללהקת בת שבע. כרקדן למד והתנסה במגוון סגנונות יצירה ודרכי עבודה עם כוריאוגרפים רבים ביניהם: אמנדה מילר, אוהד נהרין, מרגיוריט דונלון, ביל פורסייט. בימים אלו עוסק במחקר אקדמי מטעם אוניברסיטת האדרספילד, אנגליה.

 

כוריאוגרפיה: מיכאל גטמן

רקדניות: שותפה ליצירה טליה פז

תלבושות: טליה פז

תאורה: עופר לאופר ועומר שיזף

ניהול הצגה: מיכל בסט

מוזיקה: מיכאל גטמן

 

לינק לרכישת כרטיסים: https://suzannedellal.org.il/shows/

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן