להיות בעלת עסק מרגיש לפעמים כמו נפילה חופשית. את קופצת בתדירות גבוהה לעבר הלא נודע עם מצנח כדי שתמיד תוכלי להגיע ליעד בבטחה או מספיק קרוב אליו.
כל פוסט שאנחנו מעלות יוצא לעולם עם מחשבות.
זה הולך להיות הפוסט הויראלי שלי? זה הרגע שבו החיים שלי עומדים להשתנות? זו המילה הנכונה ביותר לשים במשפט הזה? השאלות הללו לא נגמרות.
וככל שהאלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם ימשיך להשתנות, לעולם לא נוכל לעמוד בקצב.
מה אנחנו כן יכולים לעשות?
לשמור על עקביות ולהיות סושיאלים. מה זה אומר בעצם?
רשתות חברתיות, רוצות שנהיה "חברותיים" – לראות מה חברים שלנו פרסמו, להגיב להם, לפרגן, לפרסם בעצמנו דברים שאנחנו עושים בחיים שלנו וכתוצאה מכך להיות כמה שיותר זמן מחוברים.
דיברנו בעבר על הכנה של גאנט פרסום, התכנון קדימה של החומרים שאותם נרצה להעלות. ברגע שהפוסטים מוכנים מראש, ניתן לתזמן אותם קדימה ולשחרר את המשימה מהראש.
אבל כדי להכין את הגאנט, צריך לחשוב, לאסוף רעיונות ולעשות סיעור מוחות.
קבלו את 3 השלבים בעזרתם אני כותבת פוסטים בצורה כל כך יעילה:
- משריינת בלוק ביומן עבור הכתיבה. שעתיים אחת לשבועיים.
- שמה על עצמי את המסכה של אותה לקוחה ספציפית שאליה אני מכוונת את המלל – מה היא מרגישה? על מה היא חולמת? מה היא צריכה כרגע?
- פותחת קובץ WORD בגוגל דרייב וכותבת שם הכל. למה בדרייב? כדי שאם יעלה לי עוד רעיון בעוד כמה ימים, תהיה לי גישה גם מהנייד.
רוצה לנסות יחד איתי?
מוזמנת להצטרף למפגשי הכתיבה שלי
פרונטלית בקריית שמונה או בזום.