מה הם סוגי הלקוחות במדיות השונות?

אילוסטרציה יד עם רשת מנסה לתפוס לקוחות

לקוח – הוא אדם צרכן שבא לקנות סחורה או לקבל שירות מאיתנו.
קניון למשל הוא מקום של אוסף לקוחות גדול מאד וכמות הקניות של סחורה או קבלת שירות היא מן הגדולות בעולם.

 

לעומת זאת כמות הקניות באינטרנט מתחילה להיות גדולה מאד מאשר הקנייה הפיזית. מכיוון שהקלות בה מבצע הלקוח את הקניה היא כל כך מהירה וקלה, מאפשרת לנו הנגשת המוצר או השירות בצורה קלה יותר.

מרכזי מסחר אינטרנטיים רבים נמצאים בעולם ומכניסים מיליארדים של כסף לקופתם כשהקניות מבוצעות בעיקר דרך המכשירים הניידים.

 

עידן המידע פתח בפני הלקוח הנגשה של מוצרים ושירותים בצורה קלה יותר, כך שכסף מזומן מתחיל לאט, לאט להיעלם מהעולם ובמקומו נכנסים הכספים הווירטואליים וכרטיסי האשראי.

 

בעולם של השיווק הדיגיטלי ישנו קושי הנגשה של השירות ללקוח שהוא בעל עסק, מכיוון ששיווק זה מדע לא מדויק בייחוד שיווק דיגיטלי. הרבה לקוחות שהם בעלי עסקים רוצים יותר לקוחות, אך אף ספק שעובד בשיווק הדיגיטלי אינו יכול להתחייב בפני הלקוח שלו שיזרים לו לקוחות. הוא יכול להתחייב לפעולות אך לא ללקוחות.

מצד אחד יש כאן תסכול רב של הלקוח, מצד שני זה מראה על דמותו של בעל העסק, האם הוא חרוץ מתמיד או עצלן. פרסום וכסף לא בהכרח מביאים לקוחות. מוניטין של עסק מביאים לקוחות. לכן לאורך כל הדרך בעל העסק חייב לכבד את התהליך ולהבין שהדבר מצריך זמן ומשאבים ואין קיצורי דרך.

הרבה בעלי עסקים סוגרים את העסקים שלהם בשנה הראשונה, מכיוון שהם אינם מוכנים לקבל את התהליך שהם צריכים לעבור! הסטטיסטיקה הוכיחה שככל שאתה מתמיד בפעולות שיווקיות כך אתה מגדיל את הסיכויים לפעולות בעסק שלך!

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן