תערוכה חדשה: "פתח לנו שער" לאחדות, לסליחה ולאהבה בגלריה האמנים ברמת אביב

דיוקן ילדה מתולתלת

תערוכה חדשה תיפתח החל מה 19.9.2023 תחת השם: "פתח לנו שער", בגלריית האמנים בקניון רמת אביב. התערוכה החדשה  מארחת שלוש יוצרות הפועלות למען קירוב לבבות בחברה הישראלית ולמען שמירה הטבע ואיכות הסביבה:

שוש מיארה תציג ציורים ריאליסטיים בשמן על בד, העוסקים בדיוקנאות וסדרה שלמה העוסקת בנשים,   כשהן מצוירות מחד מישירות מבט ובסדרה אחרת כשהן מצוירות מגבן, ישובות או עומדות בתנוחות קלסיות המופיעות בציור מודל קלאסי. בעבודותיה באים לידי ביטוי אהבתה לטקסטורות: של בדים הנראים בהם שילובי צבעים עזים של מלבושים: המטפחות על ראשי הנשים האפריקאיות, השמלות הנופלות ברכות על הגוף הנשי , וגם העיסוק המוקפד בציור התכשיטים שעונדות הדמויות המצוירות.

ההשראה לציורים של מיארה מצילומים שפורסמו ברשת ואחדים מצילומים שצילמה האומנית אנשים מסביבתה הקרובה.

אסתר פרנקו  תציג סדרת ציורי  טבע ונופים, המאופיינים  ברכות ובעדינות רבה המאפשרת לצופה להיכנס למצב מדיטטיבי של שלווה ורוגע.  כמו כן תציג  סדרת פסלי עץ  יצירות שערכה מקרשי עץ, שכולן עשויות מחומרים ממוחזרים.

אלה זקעבודתה עם תלמידים ממוצא אתיופי גרמה לה להתאהב במראות ובהבעות הפנים של הילדים והיא מרבה לתארם על הבד. במיוחד בולטים בציוריה העיניים הפקוחות, לעיתים מסתירות סוד, והבעותיהם נעות בין הגלוי לנסתר, בין העצב לשמחה, בין מסורת למודרניזם.

אלה לא מציירת את הדמויות בצורה ריאלסטית ישירות כפי שהן אלא רק בהשראתם ולא ניתן לזהות ספציפית דמות זו או אחרת. אבל ניכר בציורי כמה יופי ואהבה היא רואה וחשה כשהיא מתבוננת בדמויות בהשראתם היא מציירת.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב החל מה – 20.9.203  עד 9.10.23

בגלרייתהאמניםבעופררמתאביב

אירוע חגיגי יתקיים ביום שלישי, 26.9.23 בשעה 19:30, ובו מפגש עם האמניות, שיח גלריה,  מופע של הרכב ג'אז צעיר, יין וכיבוד קל.

אוצרת התערוכות: איילת אמוראי בירן.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן