תערוכה חדשה במוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ברמת-גן "אושר אין סופי" גיא דרורי

????????????????????????????????????

הציורים של גיא דרורי, חניך אקי"ם הוצגו בבית הנשיא ובעשרות תערוכות
עכשיו הוא פותח תערוכת יחיד במוזיאון האדם והחי ברמת-גן

 

 

תערוכה חדשה במוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ברמת-גן

"אושר אין סופי"

גיא דרורי

אוצרת – אסתי פרקל

נובמבר 2015 – סוף פברואר 2016

פתיחה חגיגית יום חמישי 19.11.15 בשעה 18:00

 

גיא דרורי, חבר מרכז גלבוע של אקי"ם ומצייר בקבוצת קשרים (ששותפים לה אמנים עם מוגבלויות ואנשים נורמטיביים) במתנ"ס קרית-אונו. בעשר השנים האחרונות גיא מצייר ציורים בפורמטים גדולים ובצבעים עזים, הוא מצייר ציורי טבע דומם של אגרטלים ופרחים, ציפורים, עצים, סירות ונוף.
בנוסף לציור גיא עוסק במלאכת טלאים. על ידי חיבור של פיסות בדים בצבעים, צורות וטקסטורות שונות אשר נמצא להם מקום, ובעזרת תפר לתפר ורקמה נוצר משטח בד מאוחד שהפך לדבר אומנות.  האמנות, היצירה והצבע הפכו להיות המהות ודרך ביטוי אשר מעניקים לו אושר רב.

"כשאני מצייר ירוק אין פירושו דשא. כשאני מצייר כחול אין פירושו  שמיים "כך סיכם הצייר הנרי מאטיס את תמצית גישתו הפילוסופית לצבע. הנרי מאטיס בחר להתאים את הצבע  לעוצמת רגשותיו החיבור בין האמנות האינטואיטיבית –רגשית שמשקפת את הלך הרוח, התחושה הפנימית שמציפה ובאה לידי ביטוי על הבד ונותנת לנו תחושה של טיול בשדות צבע דרך הצבע היא השפה של גיא. בציוריו של גיא משתקפים לנו נופיו הפנימיים, עזות הצבע רכות המכחול היופי והעוצמה חוברים להם יחדיו החיבור של הרוח והטבע. גיא פיתח שפה אמנותית ברורה וייחודית המאפשרת לו להביא לידי ביטוי התרחשות פנימית. גיא חושף בפנינו עולם של טבע ורגש צבעוני. מרגיש ,מתרגש ומרגש. הצבע הוא הכלי והאמצעי לביטוי האמת הסובייקטיבית הפשוטה לא מתחכמת או מתוכננת אמנות נאיבית ישירה, נרטיב אישי, נרטיב של חיים".
מסכמת רבקה רון, מנחת הסדנא אשר בו גיא משתתף.

קבוצת "קשרים באומנות" היא קבוצה יוצרת של אנשים עם מוגבלויות ונורמטיביים בקהילה. הקבוצה- בהדרכתה של רבקה רון – פועלת יחדיו בשיתוף פעולה כ- 13 שנים.

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן