תיאטרון מיסתורין גאה להציג: נש(י)מה

גבר מחזיק אשה קהל

חוויה תיאטרלית מרפאה ראשונה מסוגה
28-29
בפברואר בלאק בוקס, ארנה, הרצליה
4
במרץ ו7 במרץ, שערי צדק הישן, ירושלים

תיאטרון מסתורין, התיאטרון הירושלמי מזמין אתכם למסע אומנותי ומרפא, שיתקיים ב-28 וב29 בפברואר במתחם ארנה שבהרצליה ו4 וב7 במרץ בשערי צדק הישן בירושלים.
המופע יתפרס על כל מתחם הבלאקבוקס, וישלב בין מיצבי סאונד, וידאו ארט, שירה, נגינה חיה, ותנועהכשהוא מנצל את מיומנות התיאטרון ביצירת חוויות אימרסיביות ומעמיקות על מנת לבצע רגע של ריפוי. ‍
נש(י)מהמופע ראשון מסוגו המשלב אלמנטים של תרפיה דרך קול וגוף תוך חוויה אימרסיבית. לטובת המופע, בוצע מחקר ושימוש בטכנולוגית AI מתקדמות ליצירת הקרנות וידאו בעלות השפעה מרפאת על גוף ומוח האדם, מה שעוד לא נעשה בשום מקום אחר.
במופע משתתפים כ-20 אומנים, שחקנים, רקדנים ומוזיקאים. אשר יפגשו את הקהל ויובילו אותו בשירה ובתנועה אל תוך חוויה מיסטית מעצימה שכולה קול, גוף ונשימה.
המופע נוצר בשיתוף מטפלים, אנשי רוח ומומחים למסורות שונות של ריפוי אשר תרמו את זמנם ליצירת התוכן.
"
ב-7 לאוקטובר נעצרו פרויקטים רבים עליהם עבדנו בתיאטרון. אנשי הצוות גויסו למילואים, וחלקם עברו את השבוע הראשון למלחמה בדרום, שם נחשפו למראות קשים ביותר. הבן שלי נכח במסיבתנובהברעים, ניצל בנס ואיבד מספר לא נתפס של חברים." משתפת יוליה גינס, המנהלת האומנותית של התיאטרון על הרקע למופע" בעקבות כך, החלטנו לשנות גישה בתיאטרון וליצור מופע חדש שיתן פתרון רגשי לכאב הפרטי וגם לכאב שנוצר בנו כחברה. בנובמבר האחרון ערכנו 12 מופעים במתחם שערי צדק הישן, בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים, רשות הצעירים, המרחב החברתי, וגופי תרבות נוספים (ההכנסה הייתה תרומה לטובת ניצולי "נובה" ) וגילינו כי יש חשיבות רבה ומרפאת לחוויה שיצרנו. היה מרגש לראות אנשים רוקדים, שרים ובוכים. "

תיאטרון מסתורין, התיאטרון הירושלמיהינו אחד משלושת קבוצות התיאטרון הגדולות בארץ. התיאטרון מוביל ומקדם את תחום המופעים האימרסיבים תלויימקום, וחוקר את המשמעות של פעילות אמנותית עם ולצד קהילות, מבנים וחללים אורבניים ייחודיים בהקשר הישראלי. התיאטרון פועל מתוך אמונה עמוקה כי לתיאטרון תלוימקום בהשתתפות קהל יש משמעות חברתית וכוח מרפא עצום.
בחמש השנים האחרונות חוקר תיאטרון מסתורין שימוש בטכנולוגיות חדשות ושילובן בחוויות צפיה אימרסיביות שונות. התיאטרון משתף פעולה עם אמנים רבים מתחומי העיצוב, סאונד, וידאוארט, מחול, שירה ועוד.

בימוי וניהול אומנותי: יוליה גיניס, הפקה, שיווק: מארק בורשטיין (מודו.מי), מפיק בפועל: אורי הירשלר, ארט: דריה זוקובה, הפקת סאונד: פיקה מגריק, ייעוץ טקסטואלי: אסתר ביטוס, סאונדמן: אלכסנדר וולקוביצקי, ניצן ארושס, הפעלת מקרנים וויז'ואל: איליה זמסוב, תאורן ראשי: מקסים דוב, עוזרי תאורה: גיא בן ארי, דוד קרסוביצקי, עוזרי הפקה: יוסף קפלן, ישי גרינברג, בצלאל סיניצ'קין, ולנטינה אזיקינה, פיתוח קול: מיכל כהן
שחקנים: ליאור אבשלום, נטע כנפי, נגה לב טוב, מני רפפורט, שמואל חלפון, תמיר ריקושין, יואב קליינמן, אליה גולדמן, צ'יהירו טזורו, איוון זבשטה, עדי זינגר, מאיה תומאס, ישראל פניאל
מוזיקאים: רוחמה כרמל, אליק הרפז
טאיקו לייף ישראל: עינת צ'יטיאת וניתאי צלניקר, אורית צלניק

נש(י)מה
28 ו29 בפברואר 24
בשעות:
18:00
19:30
21:00
בלאק בוקס, ארנה, הרצליה
מחיר: 80

לרכישה ופרטים נוספים בהרצליה:
https://mystorin.com/product/28-02-2024-breathing-19/
4 במרץ ו7 במרץ
בשעות:
18:00
19:30
21:00

שערי צדק הישן (מתחם המרחב החברתי) ירושלים
לרכישה ופרטים נוספים בירושלים:
[https://mystorin.com/product/07-03-2024-breathing-21/ ]

_____________________________________________________________
קרנית בסון יחסי ציבור, 0524299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל– קרנית בסון יחסי ציבור.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן