תחיו ברגע, אין עוד זמן אחר

נחה על כפתורים

ישבתי 3 שעות על הפוסט הזה, איך זה הגיוני שאף אחד לא הגיב עליו עד עכשיו?!
מה עשיתי לא נכון?

ואיך זה הגיוני שהפוסט ההוא שכתבתי בחמש דקות הביא יותר תנועה לעסק מכל דבר אחר שעשיתי ברשתות החברתיות?

מנסה לחפור בזיכרון ולהבין מה עשית שעבד ואיך את יכולה לעשות שידור חוזר ולגרום לזה לעבוד שוב?

תלחצי PAUSE לרגע. בואי נפרק את מה שמוצג פה לפנינו.

פוסט טוב נמדד בהרבה פרמטרים:


התוכן הכתוביכול להיות תוכן ארוך או קצר, אישי או שיווקי, עם או בלי הנעה לפעולה וכו'
המדיהתמונה, סרטון, GIF, LIVE, קרוסלה, סטורי, עם או בלי מוזיקה, עם או בלי כתוביות וכו'

היוםהיום בשבוע שהפוסט פורסם.

השעההשעה ביום שהפוסט פורסם.

קולגותהאם יש תחרות על העיניים שצופות בפוסטים שלי, האם יש קולגה שמציגה להם משהו מעניין יותר?

תקציביםהאם בחרתי להפוך את הפוסט לממומן, האם השקעתי מספיק תקציב, האם יש מישהו אחר שמקבל עדיפות על פניי משום שהוא שם תקציב גבוה יותר?

קהלהאם מיקדתי את הקהל שלי בצורה מדויקת ונכונה ואני פונה אליו בצורה מספיק מסקרנת שמעודדת קריאה?

חברות יקרות, זו רק ההתחלה

שואלת את עצמך: "אז מה נכון? מה הדבר שהכי טוב לעשות?"

לעולם לא נדע.

יש רגעים בהם סרטונים מקבלים יותר חשיפה, יש תקופות ששידורים חיים, היו ימים שבהם תמונות משכו הכי הרבה חשיפות, משם לסטורי ומי יודע מה עוד צופה לנו העתיד.

השורה התחתונה היא שזה לא בשליטתנו.

מה שאנחנו יכולות לעשות זה להמשיך להפיץ את השפע שלנו לעולם, להתמיד ולדחוף את עצמנו עוד שלב קדימה. לשבור את המחסומים ולהימנע מלהיכנס למלחמות אגו מול אלגוריתם שמשתנה כל יומיים וחצי.

תתמקדי ברגע הנוכחי. הוא היחיד שחשוב.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן