שכיר או עצמאי???

תמונה עילית של זוג רגליים

לפעמים הרצון שלנו לחופש מתעתע בנו ללכת בנתיבים שלא מתאים לנו ללכת.
 יוסי (שם בדוי) אמור להשתחרר עוד מעט משירות בצבא קבע. לאחר שנים רבות שעבד תחת "נותני הוראות" במסגרת צבאית, הוא החליט שאינו רוצה לחפש עבודה כשכיר כאשר ישתחרר. להיפך, כעת שהוא מקבל כספי פיצויים נדיבים, זה הזמן לצאת לעצמאות ולפתוח עסק.
כאשר סיפר יוסי לאשתו על כוונתו לפתוח עסק, אשתו נחרדה מאד ולטענתה יוסי בחור עם הרבה רעיונות, אך לא מתאים להיות עצמאי והיא חוששת שכל כספי הפיצויים שקיבל ירדו לטמיון ברגע שיבין מה זה להיות עצמאי.
אישתו של יוסי פנתה אליי לייעוץ, עם שמו המלא של בעלה ותאריך הלידה. מתאריך הלידה שלו ניתן לראות בבירור שיוסי בחור יצירתי עם הרבה נתינה, ומדוע נמשך לחופש ולמה אינו אוהב שנותנים לו הוראות. יחד עם זאת אין לו תכונות של עצמאי, ולכן לא בטוח שיצלח את הניסיון שלו בהצלחה.  מה עושים במקרה כזה?  איך להראות לבן זוג תמיכה מבלי לפגוע ברצון שלו לחופש. באים אליי לייעוץ יחד, ואני מסבירה את זה בראי הנומרולוגיה – כך שיוסי יוכל להבין מה החוזקות שלו ולהיכן כדאי לו לנתב את היצירתיות והנתינה שלו, כעת שהוא יוצא לעולם התעסוקה.
ישנם אנשים שמרגישים שהם זקוקים לחופש לעשות מה שהם רוצים מתי שהם רוצים וחושבים שלהיות עצמאי יפתור להם את התשוקות שלהם. כמו רבים שאומרים "אני לא רוצה לעבוד עבור אחרים אני רוצה לעבוד עבור עצמי". משום מה אנשים שכירים חושבים שהעצמאי חופשי, שלהיות עצמאי יהיה קל יותר.. השכיר חולם שכעצמאי יוכל להגיע מוקדם יותר הביתה, יראה יותר את ילדיו, יצא לחופשה כשבא לו.
מה שהם לא יודעים זה שבלהיות "עצמאי" מבחינת תעסוקה לאו דווקא אומר חופש.  בשונה מאדם שכיר שנעזר בפונקציות השונות בחברה שתומכות בו, עצמאי חייב להיות בעל משמעת חזקה כיוון שהוא עושה הכל בעצמו  – ניהול כספים, שיווק מוצר, מכירת המוצר ומציאת הלקוחות.
העצמאי עובד ומשקיע זמן רב, עד שהוא יכול להעסיק עובדים שיאפשרו לו לצאת לחופשה אמיתית ללא דאגות. זאת כיוון שעצמאי חייב לעבוד כל הזמן כי אם הוא לא יעשה וישקיע עבודה הוא לא יוכל להתקיים.
אם בכל זאת אדם מתעקש לצאת לדרך כעצמאי, עליו להכיר בחולשות שלו, ולצאת לדרך העצמאית רק באמצעות שותף אשר לו יש את תכונות העצמאי שישלימו אותו.
אם תרצו לבדוק האם אתם מתאימים להיות עצמאיים, או רוצים להיכנס בשותפות ולבדוק התאמה לשותף פוטנציאלי לפני שאתם מתחילים דרך חדשה – מפה נומרולוגית תוכל לתת לכם תמונה ברורה אם אתם בנתיב הנכון, איזה נתיבים רצויים עבורכם, ומה תרצו לחפש בשותף אם בכל זאת תרצו לבנות עסק עצמאי.
דבורה רוטמן
נומרולוגית 0528605023

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן