שיר של אמונה וכפירה

שיר של אמונה וכפירה. קרדיט דן יהודה (18)

הצגה חדשה של תיאטרון האינקובטור שכתב וביים עמית אולמן, מהיוצרים המקוריים והמעניינים בתיאטרון הישראלי, תעלה בבכורה בתל אביב (24.2) ובירושלים (7.3).

"שיר של אמונה וכפירה" הוא מחזה נונסנס מוזיקלי הלוקח את הקהל למסע בעקבות האמונה מבריאת העולם ועד לאחרית הימים, בהשתלשלות אירועים לא לגמרי הגיונית, ממש כמו שאמונה אינה תמיד הגיונית.
מכיוון שהכול כתוב והרשות נתונה, הקהל יכול לבחור את סוף ההצגה.

זו ההצגה הרביעית  של עמית אולמן, יוצר ההצגות המצליחות: "העיר הזאת", "הטרגדיה של מקבת" ו"תיכון מגשימים".

שיר של אמונה וכפירה, פרמיירה
תל אביב – 24.2 בצוותא
ירושלים – 7.3 בבית מזי"א

 

"שיר של אמונה וכפירה" – הצגה חדשה של תיאטרון האינקובטור, תעלה בבכורה באולם צוותא בתל אביב ב-24.2 ובבית מזי"א בירושלים ב-7.3. את ההצגה כתב וביים עמית עולמן, יוצר ההצגות המצליחות "העיר הזאת", "הטרגדיה של מקבת" ו"תיכון מגשימים". שלא כמו בהצגות אחרות שכתב וביים, בהצגה זו הוא נשאר מאחורי הקלעים ומציג סגנון כתיבה שונה לגמרי.
"שיר של אמונה וכפירה" היא מחזה נונסנס מוזיקלי הלוקח את הקהל למסע בעקבות האמונה.

המסע מתחיל בבריאת העולם, תהיה אשר תהיה, ומגיע עד לאחרית הימים, תהיה אשר תהיה. המחזה יוצר שפה סיפורית לא שגרתית בה האירועים נובעים זה מזה באופן רופף בלבד. אין היגיון, שכן אמונה היא לא דבר הגיוני.
על הבמה מופיעים גיבור-על, בובה של דינוזאור, אלוהים הבת, מגלה עתידות, דוגמנית אינסטגרם, מורה למדעים, אברהם ויצחק אבותינו, מפקד בגיבוש גן עדן ועוד שלל דמויות, וכולן ביחד חוברות למסע אסוציאטיבי, מטורף, קומי ופואטי, בעקבות האמונה. במהלך ההצגה מבקר גם המשיח ואולי תתגלה משמעות החיים.
המסע, כמו כל מסע, יכול להיגמר בכמה דרכים. מכיוון שהכול כתוב והרשות נתונה, הקהל יכול לבחור את סוף ההצגה. בכניסה לאולם מוצגות לצופים שלוש סיומות חלופיות להצגה ואפשרות לבחור באחת מהן. סצנת הסיום שלה מרב הקולות היא זו שתוצג באותו ערב בפני הקהל. ההצגה מבוססת על המחזה "כמה מילים על אלוהים ובכלל" שכתב עמית אולמן ביחד עם יפתח ליבוביץ', דני שפירא, איליה גרוס ונילי קופלר.

טיזר: https://youtu.be/xISiontpxWE

עמית אולמן הוא מהיוצרים המעניינים בעולם התרבות הישראלי והוא נודע בעיקר בשל שפה מקורית שהביא לבמה. שלוש ההצגות הקודמות אותן כתב וביים ושבהן גם שיחק, עלו אף הן בתיאטרון האינקובטור והציגו סגנון כתיבה חדש בעולם התיאטרון הישראלי. "העיר הזאת" הביאה לראשונה את שפת הראפ לתוך כתיבת מחזה ונחלה הצלחה חסרת תקדים עם מאות הופעות מאז עלייתה לראשונה לבמה לפני שמונה שנים. בהמשך יצר אולמן גרסת ספוקן וורד מודרנית ל"הטרגדיה של מקבת" של שייקספיר ואת מחזמר הראפ "תיכון מגשימים". עמית אולמן הוא מהמייסדים של "פואטרי סלאם ישראל" הפועל בתוך תיאטרון האינקובטור ואחד מחלוצי ז'אנר הספוקן וורד בארץ. אלבום הבכורה של אולמן, "חצי סוגריים", היה פורץ דרך בהיותו האלבום הישראלי הראשון עם שירי ספוקן וורד מולחנים. בימים אלה הוא עובד על אלבומו השני שיצא גם הוא תחת הלייבל "בדבור" הפועל בתוך תיאטרון האינקובטור.


שיר של אמונה וכפירה – תיאטרון האינקובטור – בכורה
בימוי, עיצוב, כתיבה ולחנים: עמית אולמן
ע. במאי: עמרי הכהן. ע. במאי שניה וע. הפקה: לירון סייג
שחקנים יוצרים: עמרי הכהן, אילון פרבר, רני אלון, שרי עציץ, עידו גולן ואוריה ג'ורג'י.
תל אביב – יום שני 24.2, באולם צוותא בשעה: 21:00
ירושלים – מוצ"ש 7.3 בבית מזי"א בשעה 20:30
כרטיס: 50 ₪ (מחיר היכרות) אזרח ותיק: 42.5 ₪.

לרכישה: https://www.incubator.org.il/shir

ובאיוונטים *9066

 

לפרטים: מרומי יחסי ציבור 03-5067032; עדי שטרסמן 052-8564444; ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן