שימור בדיגיטל

בשעה טובה עבדתם קשה בהתמדה ובעקביות והגעתם למקום ה 1 בגוגל וביוטיוב וזכיתם בחשיפה רבה ובפניות של לקוחות.

זהו? עכשיו אפשר לנוח על זרי הדפנה? ממש ממש לא!
מכאן נכנס מושג בשם שימור, שימור לקוחות, שימור חשיפה, שימור בולטות, שימור המותג שלי.

תמיד תמיד תזכרו, העסק שלכם הוא כמו מכונית והשיווק בעסק הוא הדלק של המכונית. ברגע שהחלטתם להפסיק לשווק ולהתעסק רק בעסק זה כמו שגמרתם את הדלק במכונית.

ואז מה קורה? נכנסים לבהלה, פתאום אין תנועה, רצים לחפש אנשי שיווק, וכל זה בגלל שלא דאגתם לשווק את העסק ללא הפסקה.

עסק שצבר מוניטין גם הוא צריך להמשיך בשיווק. לקוחה שלי שהתחילה את דרכה בגוגל וביוטיוב צברה מוניטין בתחום, הגוגל מיי ביזנס שלה עדיין מקום ראשון והיא שמה בעיקר את האנרגיה שלה בשיווק בעיקר בפוסטים בפייסבוק.

אין הבדל בין פייסבוק לגוגל. זאת רשת חברתית וזה מנוע חיפוש. למעשה שני מנגנוני השיווק האלו משלימים אחד את השנייה, כך שאם אני יודע להשתמש נכון אני מגדיל את מעגל החשיפה שלי. כנ"ל ללינקדאין שהיא רשת עסקית המתעסקת עם אירגונים וחברות.

 

בכל מצב עליכם תמיד לשווק ולשמר את מה שבניתם, אחרת יהיו תמיד מתחרים שישמחו לעקוף אתכם. איך תעשו את זה?

תבנו לכם יומן בגוגל או בכל יומן שאתם עובדים אתו, שייתן לכם תזכורת
מה לעשות ביום א' ג' ו ה' בכל שבוע ושבוע בחודש. בצורה זו תמיד תהיו בפעילות שיווקית פעילה וכך תבטיחו את מקומכם ראשונים כל הזמן.

אז התמדה ועקביות אל המקום 1 זה יפה מאד

אבל שימור המיקום שלנו בגוגל ובפייסבוק חשוב לא פחות!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן