"שייקספיר מאוהב באקים"

שייקספיר מאוהב - אירוע התרמה של אקים בהבימה 3.7.17 (Medium) (1)

הצגת הבכורה "שייקספיר מאוהב"
תעלה בתיאטרון הבימה ב- 3.7.17 ותוקדש לעמותת אקים ישראל ולפעילותה. ההכנסות מרכישת הכרטיסים מיועדות לטיפול, לקידום ולשיפור איכות חיי 34.500 אנשים עם מוגבלות שכלית בישראל.

אגודת הידידים של עמותת אקים ישראל, בראשות הפרסומאית ואשת העסקים הגב' ג. יפית, מזמינה את הציבור להגיע וליהנות מהצגת הבכורה "שייקספיר מאוהב", שתתקיים ביום שני, 3.7.17, באולם רובינא בתיאטרון הבימה בתל אביב. ההכנסות מרכישת הכרטיסים להצגה תסייע לעשרות אלפי האנשים עם מוגבלות שכלית בקידום ובשיפור איכות חייהם, בתחומי החינוך, התעסוקה, הדיור, הפנאי ובפעילות לקידום זכויותיהם בחברה.
ההצגה "שייקספיר מאוהב" הינה קומדיה רומנטית המבוססת על סרט הקולנוע עטור הפרסים מ-1998 ומתארת את חייו של המחזאי ויליאם שייקספיר, בסוף המאה ה-16, האמור לכתוב מחזה, נקלע למחסום כתיבה, חווה קשיים כלכליים ובעיות ביחסיו עם נשים. הוא מתאהב בוויולה דה לספס ומקבל השראה לכתוב מחזה בשם "רומיאו ויוליה". "שייקספיר מאוהב" הוא מחזה בדיוני, אך מופיעות בו דמויות היסטוריות ידועות נוספות כמו המלכה אליזבת והמחזאים כריסטופר מרלו וג'ון וובסטר. משפטים רבים ממחזותיו של שייקספיר נאמרים על ידי הדמויות וסצנות מתוך רומיאו ויוליה מוצגות על הבמה בחזרות שעורכים השחקנים וגם מתקיימים בחיי הדמויות בהצגה. מחזה מבריק ורב השראה על תיאטרון, על אהבה ועל מה שביניהם.
אקים ישראל הינה עמותה הפועלת משנת 1951 בפריסה ארצית למיצוי זכויותיהם, לקידום ולשיפור איכות חייהם ורווחתם של כ- 34,500 אנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם בכלל המגזרים ובכלל התחומים: בחינוך, בתעסוקה, בדיור, בתרבות הפנאי, בגיוס לצה"ל ועוד.

אקים ישראל מזמינה אתכם ליהנות מערב איכותי ומתרומה לקהילה

לרכישת כרטיסים: 03-6295555 או באתר: www.habima.co.il

יום שני, 3.7.17, בשעה 19:30 באולם רובינא בהבימה
הבימה – התיאטרון הלאומי של ישראל, תל אביב, שדרות תרס"ט 2

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן