שוק הלילה חוזר! יום ה', 19 בנובמבר, 18:00-22:00

לוד2

שוק הלילה חוזר עם סדנאות בישול מהמטבח הערבי ואתיופי

סיורים מודרכים, עשרות דוכנים של אוכל, לבוש, תכשיטים ואמנות

פינות ישיבה, נרגילות ומוזיקה חיה של אמנים מקומיים

 

יום חמישי, 19 בנובמבר, 18:00-22:00. הכניסה חופשית.

 

שוק הלילה של לוד העתיקה חוזר עם עשרות דוכנים של אוכל, בגדים, תכשיטים ואמנות. המבקרים יוזמנו להתנסות בסדנאות בישול של המטבחים ערבי ואתיופי, סיורים מודרכים באתריה ההיסטוריים של העיר, להנות מבתי קפה ופינות ישיבה וממוזיקה חיה של אמנים מקומיים בנגינה על אורג, עוד ודרבוקות.

 

לדברי אביטל בלונדר, מקבוצת הנשים היזמיות, השוק נוסד ופועל ללא כוונת רווח על מנת להעניק במה להתפתחות כלכלית של תושבים ועסקים ולמקם את לוד העתיקה על מפת הטיולים והקניות של תושבי ישראל. מטרת השוק היא להעניק למבקרים בו ערב של הנאה וקניות בלוד העתיקה ולחשוף את העיר בפני רבים שעדיין לא מכירים אותה. לוד ממוקמת בלב המדינה וכמעט כל אדם עובר פעמים רבות בסמוך לה, אולם הרוב עדיין לא נכנסים לבקר בה וכך מחמיצים את העושר התרבותי שיש לעיר ולתושביה.

 

השוק יתקיים בחאן חילו, מבנה אבן עתיק ומיוחד בלוד העתיקה בשיתוף עם עמותת ג'ינדאס ועיריית לוד. במקביל לשוק יתקיימו סיורים מרתקים באתרים המרכזיים של העיר העתיקה בלוד שיעסקו בהיסטוריה המפוארת של העיר המיושבת ברציפות מזה 8000 שנה ובתרבויות המגוונות המרכיבות אותה. המשתתפים יבקרו במקום היחיד בעולם בו כנסיה, בית כנסת ומסגד חולקים קיר משותף ויוכלו להתרשם מכנסיית סנט ג'ורג' המפוארת בה קבור על פי האמונה הקדוש הנוצרי החשוב. הסיורים במחיר סמלי של 20 שקל לאדם.

 

שוק הלילה של ישראל מציג תחת קורת גג אחת את האוכל, הלבוש, האמנות והתכשיטים של מגוון קהילות ותרבויות בישראל: האתיופית, הבדווית, הרוסית, ההודית, הגרוזינית, הערבית, המרוקאית ועוד. בדוכנים ניתן למצוא גלביות, בגדים הודים, אופנה אתנית, תכשיטים, מתנות, קרמיקה, אוכל מרוקאי, אוכל גרוזיני, אוכל אתיופי, אוכל טבעוני, עוגות ועוגיות בסגנון ערבי, אוכל הודי, חומוס, דים סאם, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, כלי בית, בגדי ילדים ועבודות יד ייחודיות. הפעם לשוק הלילה יצטרפו גם דוכנים משוק רמלה – לוד המסורתי וכך המבקרים יוכלו להצטייד בירקות ופירות טריים לסוף השבוע.

 

השוק יערך ביום חמישי, 19 בנובמבר, בין השעות 18:00-22:00 בחאן חילו, רח' מחנות קפריסין 6 לוד. כניסה וחניה בשפע ללא תשלום. סדנאות הבישול בתשלום.

(במקרה של גשם ידחה השוק בשבוע אחד ל-26 בנובמבר.)

עדכונים על השוק והמציגים בעמוד הפייסבוק "שוק הלילה של ישראל":  www.facebook.com/shuklaylalod

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן