"שביל הבנים הדרוזים": אירוע ספורט לציבור הרחב שיתקיים במוחרקה, ב- 30.10

אמל אסעד

"שביל ישראל של העדה הדרוזית"- מסלול הטיולים והספורט האתגרי הארוך ביותר בצפון:

"שביל הבנים הדרוזים":

אירוע ספורט לציבור הרחב שיתקיים במוחרקה, ב- 30.10 במסגרת חנוכת מסלול חדש המוקדש לעדה הדרוזית בישראל

*הקהל הרחב מוזמן להגיע לקחת חלק באירוע ללא עלות.

השתתפות במקצים התחרותיים כרוכה בתשלום, בהרשמה מראש

 

בשבוע הבא ייחנך "שביל הבנים הדרוזים"- שביל טיולים חדש המוקדש לעדה הדרוזית בישראל ול- 409 מנופליה במערכות ישראל, אותו מוביל תת אלוף במיל' אמל אסעד אשר איבד את אחיו, וופא אסעד  לפני 22 שנים בקרב עם מחבלים בעזה.

 

במסגרת חנוכת השביל, יתקיים ביום שבת הבא, בתאריך ה- 30 לאוקטובר, אירוע ספורט לקהל הרחב במוחרקה, בהר הכרמל. האירוע יכלול מסלול צעידה של 3 ק"מ, מסלול רכיבה של 10 או 25 ק"מ, ומרוץ ריצה של 2 או 5 ק"מ.  באירוע צפויים להשתתף שר הביטחון, הרמטכ"ל, שרים, ח"כים, מכובדים רבים נוספים, אלפי משפחות, חיילים ושוטרים. האירוע ייערך בין השעות 6:00 בבוקר (התכנסות וחלוקת ערכות למשתתפים) ויימשך עד השעה 11:30.

"מרוץ בשביל הבנים" במוחרקה נוסד על ידי עמותת "בשביל הבנים" בראשה עומד תת אלוף במיל' אמל אסעד.  המרוץ מתקיים בהובלת המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ומשרד ראש הממשלה. עוד שותפים לפרויקט – משרד התרבות והספורט, משרד התיירות וקק"ל.

"שביל הבנים הדרוזים" חושף בפני המטיילים את התרומה של העדה הדרוזית לחברה בישראל, את התרבות והמסורת עתיקת היומין של העדה ואת סיפור השתלבותה ברקמת החיים של החברה בישראל. המסלול מסומן ומשתרע לאורך 226 ק"מ אשר עוברים דרך 18 כפרים דרוזים: מהכרמל (דליית אל כרמל), דרך הגליל ומסתיים בקרב יתרו- נבי שועייב. מסלול זה נותן למעשה הזדמנות לקהל רחב ומגוון להביע הזדהות ותמיכה בבני המשפחות השכולות ולהכיר מקרוב את בני העדה ואת אורחות חייהם, וזאת באווירה של אחווה מקרבת לבבות ובמסגרת בילוי ופעילות בחיק הטבע על רקע נופי הגליל והעמקים הסובבים את הכפרים הדרוזים.

 

הקהל הרחב מוזמן להגיע לקחת חלק באירוע ללא עלות. השתתפות במקצים התחרותיים כרוכה בתשלום, בהרשמה מראש. ניתן להירשם עד ה- 26 באוקטובר.

לפרטים נוספים והרשמה לאירוע: http://www.bshvilhabanim.org/

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן