רשימות של החיים

אהה, רשימות! כמה כוח יש בשורות מסודרות של מטלות, חלומות ומטרות. אני אישית אוהבת רשימות, הן יוצרות לי סדר, עוזרות לי לארגן את היום שלי ומאפשרות לי לעקוב אחר ההתקדמות שלי במגוון תחומים. אז בין אם אתם אוהבים רשימות ובין אם לא, הנה מספר רעיונות מעניינים ומשעשעים לשימוש ברשימות בחיי היום-יום שלכם:

רשימת חלומות: יצירת רשימת חלומות שמתרחבת ומתעדכנת כל פעם שחלום חדש נולד או שמגשימים אחד. זאת יכולה להיות הרשימה שתלווה אתכם לאורך החיים, ותזכיר לכם את השאיפות שלכם.

רשימת מטלות חדשה ומשודרגת: להפסיק לסמן V על המשימות שבוצעו ולעבור לסגנון חדש – לציין ליד כל מטלה מה הדבר המהנה או החיובי שהיא הביאה או תביא לחיים שלכם.

היו פתוחים וכנים עם עצמכם – רשימת כישלונות וניצחונות: הכנת רשימה שמציגה באופן ברור את הכישלונות ואת הניצחונות שלכם. זה עוזר לקבל פרופורציה על החיים, להכיר תודה על ההצלחות וללמוד מהכישלונות.

רשימות יומיות על חוויות החיים: במקום יומן חיים – יומן רשימות. כתבו כל יום את הדברים הכי משמעותיים עבורכם, גם אם הם קטנים. הרשימות האלה יהפכו לאוסף של רגעים מיוחדים שייצרו את חייכם.

מאחר ואנו נמצאים בפתח של  חגי תשרי ומשום כך נראה לי נכון להמליץ על רשימות לחגים:

רשימות לראש השנה ויום כיפור: לראש השנה, תוכלו ליצור רשימת חלומות ורצונות לקראת השנה החדשה, להכניס אותה למעטפה ולפתוח אותה בעוד 6 חודשים כדי לחוות קסם של הגשמה. כמובן שלא הכל יתגשם, חלק מהדברים הם תהליכיים ולא עבור כל חלום השקענו עבודה. ליום כיפור – נכין  רשימה של סליחות, לעצמנו ולאחרים, ולצידן תוכנית לשיפור הדפוסים שלנו שהביאו את הבעיות.

רשימה לסוכות: סוכה היא המקום שבו אנו חיים, ולכן זה הזמן להכין רשימה של החוזקות והחולשות שלנו – הבית הפנימי שלנו. זה יהיה מסמך נהדר לתחילת השנה, שיעזור לכם להתמודד עם אתגרי החיים.

ולסיום, מחשבה רוחנית: כל נשמה שיורדת לגוף הפיזי מגיעה עם רשימה מפורטת של חוויות ושיעורים שהיא אמורה לעבור. כשאתם מרגישים שהחוויות מורכבות – זה אולי חלק מהתוכנית הגדולה שלכם לתקן ולהתקדם.

מאחלת לכם שנה טובה עם רשימות משמעותיות – תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה ולמדינה נאחל  שנה שהחטופים ישובו לביתם וכל חלקי העם יתאחדו לעם אחד!

אז בבקשה קחו דף ועט ותתחילו לרשום, בהצלחה😊

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 134
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן