קצת עליי

שמי עופרה יעקב, אני אמא ל 3 בנות – יערה, בר ויובל, וסבתא לנכדה בת מספר חודשים.

אני מתגוררת בנתניה, בבית בו גדלתי כילדה.

למה חשוב לי לספר לכם את זה?

כי אני מאמינה, אישית ומקצועית, שאני והעסק שלי הם ישות אחת שמחוברת.

הבית הזה הוא הבית של הסודות והשמחות שלי, הקירות ספוגים ברגעי האושר והכאב שלי– הכל קרה כאן. הכל התחיל כאן. את הדרך המקצועית שלי התחלתי כאן.

רציתי להיות עובדת סוציאלית כי ראיתי את ייעודי בטיפול באנשים, אבל אמרו לי שאני צעירה מדי. התגייסתי לצבא כעתודאית והתמחיתי בפיתוח הדרכה ויעוץ ארגוני. כשאני חושבת על הנוקשות של המערכת הצבאית אני לא מאמינה שנשארתי שם 26 שנים, באהבה גדולה ובתחושת שליחות. תוך כדי שירות השלמתי את התואר השני בסוציולוגיה ארגונית ורכשתי  תעודות נוספות  באימון , הנחיית קבוצות, עיצוב למידה, קונסטלציה משפחתית ועוד.

לפני מספר שנים פרשתי, ובהחלטה פנימית להיות עצמאית הקמתי חברה ליעוץ ארגוני והדרכה הדרך, שינוי עם ערך בע"מ. התמחיתי בתהליכי ייעוץ ארגוני, ניהול שינוי, פיתוח מנהלים, ניהול ידע, מיזוגים ותהליכים אסטרטגיים. מאז ועד היום עבדתי, בשיתוף צוות עובדים מסור ומקצועי, עם חברות ועסקים מהמובילים במשק.

בשנים האחרונות ברור לי יותר ויותר שיצירת תהליכי שינוי בחיים ובקריירה המקצועית מחייבים התייחסות גם למאפייני האדם כישות שלמה שיש לה מסע חיים ייחודי עם עבר הווה ועתיד. ארבע שנות לימודים והתמחות בבי"ס כחותם- להכשרת יועצים ביוגרפים איפשרו לי להוסיף לארגז הכלים שלי את ההתבוננות על משמעות הסיפור האישי כבסיס להתפתחות האישית והעיסקית.

היום אני מאמינה ויודעת שבשביל להתקדם קדימה – צריך ללכת מעט אחורה, ולהבין מהיכן כל דבר נולד ובשביל מה. הצופן הביוגרפי עוזר לבנות מפת דרכים אישית של סיפור החיים שלנו ושל העסק שלנו.  מפה שיש בה חוקים מאד ברורים אותם ניתן להכיר ולפעול מתוכם ליצירת שינוי מיטיב בחיינו.

העשייה המקצועית שלי פועלת במרחב שבין האני האישי לבין המציאות בה הוא פועל ועליה הוא רוצה להשפיע: זוגיות, משפחה, קריירה וכו'.

גישת "הצופן הביוגרפי", היא גישה המשלבת את תחומי התמחותי השונים והיא הבסיס לכלל התהליכים אותם אני מובילה.

  • תהליכי ליווי אישיים
  • הכשרות ייעודיות "הצופן הביוגרפי ככלי עבודה" למנהלים, אנשי עסקים, מטפלים, יועצים ואנשי חינוך.
  • הכשרת מנחי קבוצות-דרך הסיפור האישי
  • הכשרת מאמנים ביוגרפיים

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן