קוסמטיקה בלה בלה בלה….

צילום תקריב של פרצוף אישה

הגעת אל מדפי הקוסמטיקה והומלץ לך דווקא על קרם מסוים "שמריח נהדר, נמרח נפלא וכולן קונות"? סבון "שמקציף מעולה"… כך בדיוק מצליחים לבלבל אותנו.

בואו ונהיה נבונות יותר, שכן רשימות אין סופיות של חומרים שמרכיבים כל תכשיר הן כמעט בגדר חידה. הנה שניים מהחומרים שמהם תמיד יש להיזהר!

-מלחים! חפשו את המילים Sodium laureth sulfate (SLES) ו(SLS) Sodium lauryl sulfate – מאפשרים את ההקצפה בסבונים ושמפואים. בשימוש חוזר (והרי אנו מתקלחים יום יום) הם חודרים לעור, מצטברים וגורמים ליתר יובש, לגרד מוגבר, פוגעים בשורשי השיער ומחלישים אותו ונוטים להחמיר מחלות עוריות כמו אקנה, סבוריאה, אטופיק-דרמטיטיס ופסוריאזיס.

-פטרולטום, שמן מינרלי, פראפין, וזלין, ג'ל פטרולאום ! עשויים לשבש את רמות האסטרוגן בגוף האישה, אוטמים את העור, מקשים עליו לספוח לחות, משבשים את יכולתו לפעול באופן תקין ולסנן החוצה פסולת ומחריפים מחלות ורגישויות עוריות מכיוון שהם "נועלים" אבק ולכלוך בנקבוביות. שמנים איכותיים כמו חוחובה ושקדים וחמאות טבעיות כמו שיאה, קוקוס וקקאו מכילים מרכיבים חיוניים, מטפחים את העור ומגינים עליו.

היו נבונים – העזרו בקוסמטיקאית מקצועית שמכירה את מרכיבי המוצרים ואת עורכם, רגישותו, תגובתו לרכיבים שונים ואת מצב בריאותכם. היא תיתן מענה מדוייק ותהיה שם במקרה של תגובה לא צפויה של העור.

לשרותכם עם מגוון מוצרים פעילים, איכותיים ונקיים.

שרית פורת,

שיאצו וקוסמטיקה במחשבה תחילה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן