"קונצרט מעבדה" באקדמיה

קארין שיפרין

במסגרת תוכנית 'מסע מוסיקלי מחוץ לקופסא' של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, מרכז תרבות סביון וOno music  בית הספר למוסיקה של האקדמית אונו , יערך ביום ראשון 25.12 בשעה 20:00  קונצרט "מעבדה" ייחודי אשר יחקור את עבודתו של המנצח מול הקהל במעיין כניסה לתהליך החזרה בעבודה על יצירות.

 

בין היצירות שיבוצעו: פתיחה ואריות מתוך האופרה "הספר מסביליה" מאת רוסיני, אריות מפורסמות מתוך האופרה "כרמן" מאת ביזה, וסימפוניה מס׳ 40 מאת מוצרט.

זמרת מצו סופרן: קארין שיפרין. הקונצרט יערך לאחר הרצאתו של המנצח ירון גוטפריד בנושא המסתורין שמאחורי אמנות הניצוח. מה בדיוק תפקידו של המנצח ומה נדרש ממנו? על השפה התנועתית, ניהול חזרה, על הקשר בין ניצוח לניהול, וכיצד מגבשים פרשנות ליצירה מוסיקלית.

 

במסגרת הפרויקט הייחודי, בניהולו וניצוחו של מאסטרו ירון גוטפריד, יערכו שישה מפגשי הרצאות וקונצרטים מעולמות המוסיקה על כל גווניה: החל מזרקור על התזמורת הסימפונית, אמנות הניצוח, מוסיקה לבמה ולתיאטרון, שילוב המוסיקה הקלאסית עם עולמות הג'אז ובנוסף, מפגשים שיוקדשו לזמר העברי, לביטלס ולמוסיקת עולם, מהמוסיקה הבלקנית ועד הבוסה נובה מברזיל. בין האמנים שייקחו חלק בסדרה: הזמרת קרן הדר, הכנרת אור נקש, השחקן עודד סנדטש (בוגר Ono music) ומרצים מסגל בית הספר, ובהם זמרת המצו סופרן קארין שיפרין, המלחין רפי קדישזון, זמרות ונגנים נבחרים מבית הספר.

 

המפגשים יערכו במרכז תרבות סביון זהו שיתוף פעולה יחיד מסוגו, הפותח בפני הציבור הרחב הזדמנות להיחשף לעולמות המוסיקה המגוונים ואל החיבורים השונים הנעשים בהם. כל מפגש יפתח בהרצאה מקיפה ויסתיים בקונצרט הקשור לנושא ההרצאה.

 

הקונצרט פתוח לציבור הרחב במרכז תרבות סביון וניתן לרכוש כרטיסים: https://did.li/iZcIw

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס/ דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן