קונצרט זוכי תחרויות האביב 2018 של קרן התרבות אמריקה-ישראל

קבוצתית. תחרויות האביב. צילם אילן ספירא (1)

קונצרט זוכי תחרויות האביב 2018 של קרן התרבות אמריקה-ישראל יתקיים ב-10 בינואר במוזיאון ת"א לאמנות. בקונצרט חגיגי זה יופיעו זוכי התחרויות בהופעת בכורה כסולנים עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע בניצוח יובל צורן ובהנחיית סנדרה שדה.

המשתתפים בקונצרט הם זוכי תחרויות האביב 2018 בארבע קטגוריות: פסנתר, זמרה, צ'לו וכלי נשיפה ממתכת, שהתמודדו בתחרויות במהלך חודש דצמבר. בטקס ההכרזה בתום גמר התחרויות ב-3 בינואר יחשפו זוכי התחרויות, שיופיעו כסולנים בקונצרט החגיגי שבוע לאחר מכן ובהתאם גם התכנית המוסיקלית. בקונצרט תהיה לקהל הזדמנות להכיר מקרוב ולראשונה את הסולנים שצמחו מהתחרויות.

הקונצרט מוקדש לזכרה של בלהה דייויס במלאת 20 שנה לפטירתה. בלהה ניהלה את מפעל המלגות ע"ש שרת החל משנת 1987 והייתה הרוח החיה של תחרות פרנסואה שפירא ותחרויות האביב עד פטירתה בטרם עת בשנת 1998.

"הקונצרט הוא אירוע השיא של תחרויות האביב שהתקיימו בחודש האחרון והציגו את הרמה המקצועית הגבוהה הקיימת פה בארץ של מוסיקאים צעירים" אומרת איריס רף רונן, מנכ"לית הקרן ומוסיפה: "הקונצרט מהווה הזדמנות להגיע ולהתרשם מהמוסיקאים הצעירים אשר יופיעו בבכורה כסולנים על הבמה עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע. זוהי גם הזדמנות לבוא לפרגן ולתמוך בהם ובפעילותה של הקרן".
תחרויות האביב היוקרתיות של קרן התרבות אמריקה-ישראל מתקיימות אחת לשנתיים ומסייעות בקידום מוסיקאים ישראלים מצטיינים בתחילת דרכם האמנותית באמצעות חלוקת פרסים בתחומי הביצוע המוסיקליים השונים. הזכייה בתחרות מקנה בנוסף על פרס כספי גם חשיפה לקהל ולביקורת, הופעות – דוגמת קונצרט הזוכים – וסיוע בפיתוח הקריירה בארץ ובחו"ל. התחרויות מתקיימות בשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות ומחלקת המוסיקה במשרד התרבות והספורט.
התחרויות הבאות יתקיימו ב- 2020 כחלק מחגיגות השמונים לקרן התרבות אמריקה-ישראל ויערכו בארבע קטגוריות: פסנתר, ויולה, כינור וכלי נשיפה מעץ.

קונצרט זוכי התחרויות ותזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע
יום רביעי ה-10 בינואר 2018 בשעה 20:30
מחירי כרטיסים לקונצרט הזוכים: 120 ₪ / 95 ₪ לאזרחים וותיקים, סטודנטים וחיילים/ 250 ₪ כרטיס VIP
מוזיאון ת"א לאמנות, אולם רקנאטי
רכישת כרטיסים באתר בראבו ובמוזיאון ת"א לאמנות.
פרטים נוספים במשרדי קרן התרבות אמריקה-ישראל 03-5174177, ובאתר הקרן www.aicf.org.il
יו"ר התחרויות: אביגיל ארנהיים. מנהלת התחרויות: ענבל גרינברג. מנכ"לית הקרן: איריס רף רונן
יהב אשד ענת מרומי יחסי ציבור, 0507-238755
ענת מרומי, 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן