צרפתית למתקדמות: מטאליק פרנץ'

Orly_Tatler_19Sept15_b_960x1440הפרנץ' המטאלי של אורלי

כולכן כבר מכירות את פרנץ המניקור המיתולוגי שהנפיקה בשנות ה-70 של המאה שחלפה, חברת ORLY  עת השיקה לראשונה את הערכה הביתית המהפכנית שכללה מענה לציפורניים בצבע ניוד ופס לבן עליון. אבל עתה הטרנד הכי מעניין בגזרת הפרנץ' הוא בכלל זה שלוקח את הפס המסורתי ההוא צעד נוסף קדימה, משדרגו וצובע אותו בצבע בוהק.

מניקור פרנץ' עומד גבוה ברשימת קלאסיקות הציפורניים. המראה ההו-כה טבעי המוכר בכינויו "פינק אנד וויט" המשלב בין גוון ורדרד בהיר על שטח הציפורן ופס לבן אטום 'טיפקס' המדגיש את קצה הציפורן החופשית – הפך אותו לאהוב במיוחד על נשים בכל רחבי העולם.

A model backstage ahead of the SIBLING show during London Fashion Week Spring/Summer 2016 on September 19, 2015 in London, England.

A model backstage ahead of the SIBLING show during London Fashion Week Spring/Summer 2016 on September 19, 2015 in London, England.

Sibling-SS-16 אורלי בתצוגת סיבלינג-Nails (1)

orly-platinum-glitter-for-nail אינסטנט ארטיסט 35 שקל-art__21607.1343177061.1280.1280Solid-Gold_B_47011אורלי אינסטנט ארטיסט 35 שקל

 

למעשה הפס הלבן העליון הפך למזוהה ביותר עם עולם טיפוח הציפורניים, וסביר שכל מי שעשתה מניקור, ביקשה לפחות פעם אחת בחייה פרנץ'. אבל לפעמים אפילו הדברים הקלאסיים ביותר צריכים שדרוג וריענון.

בתצוגת בית האופנה הבריטי SIBLING בשבוע האופנה האחרון בלונדון, הציגה אורלי – יצרנית הלק האמריקאית את ה- Metallic French (הפרנץ' המטאלי) אשר יוצא ממשבצת הפרנץ' המסורתית, החל בזה שהצבעים שבו השתנו מ"וורוד ולבן" הקלאסים, לשילובי צבעים שונים המחליפים את גוון הניוד הטבעי בצבעים אטומים נוכחים של סגול, ורוד ושחור  וכלה בהדגשת הקצה החופשי של הציפורן בקו מטאלי בוהק של זהב וכסף.

מעצבי אופנה של סיבלינג  ידועים ביכולתם להעניק פרשנות רדיקלית למדי בית ספר. אותם בלייזרים עם טלאי חזה, מכנסי ברמודה ארוגים, אפודות פולו סרוגות, קרדיגנים בדוגמאות מעוינים. אין כמעט מעצב אופנה בבירה הבריטית שלא חלם לפרק אותם לגורמים לאורך השנים הארוכות שבהן היה צריך ללבוש אותם מדי יום, ולהפוך את השגרה המייגעת לפנטזיה. וזה בדיוק מה שעשתה שלישיית סיבלינג, שחבריה החלו את דרכם כמעצבי סריגים והפכו למייצגי הדור החדש והרדיקלי של המעצבים הצעירים המורדים בחייטות הרשמית של סאביל רואו. הם צבעו את המדים בוורוד לוהט, צירפו להם פונפונים ודובונים סרוגים, הכבידו על המראות בפרווה סינתטית במופגן כשל תחפושת זולה ומתחת לכל הברדק המתוק הזה שלחו חלק ניכר מהדוגמנים שלהם החוצה בחזה חשוף, ללא בתחשבות בקו האנגלי. להשלמת המראה נבחר כאמור מותג הלק האמריקאי אורלי שנדרש "ליישר קו" עם המגמה המהפכנית המזוהה עם חברי סיבלינג – ולהציג פרשנות חדשה, עדכנית ויצירתית "המורדת" במראה הפרנץ' הקונבנציונאלי.

sibling-bks-z-rs16-0962_london_fashion_week_ss16_beauty_imaxtree__largeאורלי בתצוגת סיבלינג backstage-defile-sibling-printemps-ete-2016-londres-coulisses-אורלי בתצוגת סיבלינג Sibling-backstage-spring-2016-fashion-show-the-אורלי בתצוגת סיבלינגimpression-028

קטיה שו- המדריכה הראשית של מותג הלק סיכמה: "אורלי החתומה על המצאת מראה הפרנץ המיתולגי תרה תדיר אחר דרכים חדשות לשדרג את יצירתה הנוסטלגית והיא מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש גם כשמדובר רק בפרנץ'. המראה האחרון שלנו, שעוצב במיוחד עבור בית האופנה סיבלינג מוכיח בהחלט כי יש לפרנץ' לאן לשאוף. כל מה שצריך זה מגוון לקים צבעוניים  לצד לקים מטאליים בוהקים בגווני זהב, כסף וברונזה מסדרת האינסטנט ארט המאפשרת כידוע ליצור קו פרנץ' דק ויציב  אפילו למי שלא זכתה ביד יציבה".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן