'פסטיבל סרטים' ראשון מסוגו בישראל יפתח לילדים ובני נוער למשך 3 ימים

ילד פסטיבל הסרטים

הפסטיבל כולל להיטים חדשים של סרטים לכל המשפחה והוא יערך בעופר בילו סנטר בעלות של 10 ₪ בלבד! לכרטיס!

'פסטיבל סרטים לילדים ולבני נוער' יפתח לראשונה בישראל, לימי החופש הגדול, במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר.

הפסטיבל יערך 3 ימים החל מה 18 ליולי עד ה 20.7 והוא יכלול מגוון רחב של סרטים לכל המשפחה, לילדים ולבני נוער, במחיר חסר תקדים: 10 . הסרטים יוקרנו על גבי מסכי ענק עם פינות ישיבה נוחות, דוכני פופקורן, דוכני שתייה ועוד ..

בין הסרטים שיוצגו בפסטיבל ביום ג ה – 18.7  בשעה 18:00 הסרט לכל המשפחה: 'עולם מוזר'  (STRANGE WORLD )– מבית היוצר של אופני דיסני. הסרט יוצא למסע אל מעמקי ארץ בלתי ידועה ומסוכנת שבה יצורים פנטסטיים ממתינים לבואם של משפחת קלייד האגדית, משפחה של מגלי ארצות שההבדלים ביניהם מאיימים למוטט את משימתם החשובה.

כמו כן ב – 18.7 – בשעה 20:30 יוקרן הסרט  "אנטמן והצרעה"- סקוט לאנג והופ ון דיין ממשיכים לחקור את חייהם כזוג שהוא גם במקרה גיבורי על. הם חיים את החיים טוביםסקוט כתב ספר, הופ נאבקת עבור מספר מטרות הומניטריות, ומשפחתםהוריה של הופ, גנט ון דיין והאנק פים ובתו של סקוט, קאסיסוף סוף חלק מחיי היומיום שלהם.

ביום השני של הפסטיבל סרטים ב רביעי ה 19.7 –  בשעה  18:00  יוקרן הסרט 'שנותאור’, מאולפני דיסניפיקסאר. מדובר בסרט הרפתקאות המשלב מדע בדיוני ומספרו את סיפור המקור של באז שנותאור, הגיבור שסיפק השראה לצעצוע. הסרט החדשעוקב אחר עלילות לוחם החלל האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה וידידם הרובוט סוקס.

בנוסף, ב 19.7 –בשעה  20:30 יוקרן הסרט 'שהאזאם' סרט ההמשך ללהיט הענק מ– 2019 "שהאזאם".  תקציר הסרט:  שהאזאם ובילי בסטון צריכים להציל את העולם, הפעם מפניהן של שתי בנותיו של האל אטלס, היספרה (הלן מירן) וקליפסו (לוסי לו). אל מול המשפחה של אטלס, בילי יעזור במשפחה שלו שגם כן יקבלו גרסאות מבוגרות כמו שהאזאם.

ביום האחרון של הפסטיבל ביום חמישי ה20.7 בשעה – 18:00 – יוקרן הסרט 'ליגת סופר פטס'- הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחותעל בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם ואת חברי ליגת הצדק שנשבו בידי שרקנית המנסה להשליט סדר עולמי.

את הפסטיבל יחתום הסרט 'הפנתר השחור' 2 ב 20.7 בשעה 20:30   המלכה רמונדה, שורי, מבאקו, אוקויה וצבא הלוחמות של וואקנדה נלחמים כדי להגן על האומה מפני התערבותן של מעצמות עולמיות לאחר מותו של המלך טצ'אלה. בעוד אנשי וואקנדה מנסים לפתוח פרק חדש בחייהם, על הגיבורים לשתף פעולה זה עם זה בעזרתם של נאקיה ואוורט רוס, על מנת לסלול דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה.

עלות כרטיס 10 דרך MY OFER  |סרטי הילדים מדובבים לעברים

לינק לרכישת הכרטיסים: https://a.myofer.co.il/3Q2nMwb

הקרנת הסרטים בחניה הגדולה ליד הלונה פארק.

לפרטים נוספים: אילנהדניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן