פסטיבל אביב ישראלי בתיאטרון הסמטה

ילד קטן מחזיק סיגריה דולקת

כבר 14 שנים שפסטיבל אביב ישראלי הינו מסורת של יצירה מקורית בו תיאטרון הסמטה מארח יוצרים מוכשרים עם יצירותיהם המגוונות. ההצגות בפסטיבל עוסקות ביחסים, שהם הבסיס של החיים. יחסים בין אדם לעצמו, בין אדם לחברו ובין האדם לחברה שהוא חלק בלתי נפרד ממנה. היחסים המורכבים, הסבוכים, המעניינים והמרגשים הינם מהות החיים ומהווים נושא מרתק שמעסיק גם את עולם התיאטרון, המוזיקה והתנועה.

 

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 10-13.5 בתיאטרון הסמטה, סמטת מזל דגים 8 יפו.

 

בפסטיבל:

יום רביעי 10/5

"רבע פגישה" – מופע תיאטרון מחול מאת יהודה דרומי

עיר הומה אדם. אוטובוס מגיע וממנו נשפכים אנשים לעבר יומם העמוס; האחד מאחר להיכן שהוא, שניים נוספים יורדים בתחנה תוך כדי שיחה בה כל אחד מקשיב בעיקר לעצמו. רוכב אופניים חולף מולם בתאוצה ועוצר לפתע כשצעצוע של ילד מתגלגל מהאוטובוס. הוא מרים את המשחק, מושיט אותו לאם שעומדת בפתח ומבטיהם מצטלבים. שניה לאחר מכן כולם ממשיכים בנסיעתם.

החיים המודרניים מזמנים לנו בכל רגע מפגש אנושי עם חברים, אהובים, מכרים ועם זרים לרגע. אנחנו תמיד מנסים להיות מובנים ולתקשר את עצמנו החוצה, אבל לפעמים זה פשוט לא מצליח וכל שנותר הוא שיח חרשים.

ביצירה אין אוטובוס ואין רחוב. אבל יש אנשים שמנסים ליצור קשר בתוך עולם מהיר, מבלבל, מתחלף וחסר הפסקה. לפעמים זה מצליח יותר, ולפעמים פחות, אך זה תמיד מבטא רצון מאוד אנושי.

כוריאוגרפיה וטקסטים: יהודה דרומי
רקדנים יוצרים: שירז עמר, אורי וייס, יעל ברוייטמן ורונן בראונשטיין
ליווי אמנותי: מיכל מג ונעם רז
מוסיקה מקורית: אריאל מריאש
עיצוב תלבושות: אלה גרינבאום
עיצוב תאורה: שי סקיבא

תודות ועיצוב אימג': ארז וינר

 

יום רביעי  10/5  בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה. הצגה נוספת ביום חמישי  11/5 בשעה 18:00 ו- בשעה 21:00.

 

 


"צלקות שקופות"- הצגה

לוסי, צעירה הנמצאת במוסד גמילה, מתמודדת עם מות אימה. בעולם הנע בין מציאות להזייה היא נאחזת בפיסת היציבות האחרונה בחייה. במסגרת הטיפול מתייצב לצידה פול, מלווה התהליך, שמנסה להחזיק בשבילה את הראש מעל המים, וגם בשבילו.

 

מאת ובבימוי: ליאור ישראל

משחק: נעה אוחיון, אלעד פייבל קונפינו

מוסיקה מקורית: דניאל ג'ונס

עיצוב תאורה: שי סקיבא

 

יום רביעי  10/5  בשעה 18:30 ו- בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה. הצגה נוספת ביום חמישי  11/5 בשעה 18:00 הצגה נוספת בשעה 21:00 וביום שבת 13/5 בשעה 20:00.

 

יום חמישי 11/5 – ערב חגיגי בנוכחות ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומכובדים

מופע מוסיקלי ׳טְרִיּוֹ  סוּפְלַקִי׳- אפשר לשמוע יוונית גם בלי לשבור צלחת… מופע יווני מוזיקאלי ווקאלי של זמרת ובזוקיסטית מהממות וסופלקי…זמרת : מעיין צפריר/ נגנית בוזוקי : בזוקה/ סופלקי : דוּש .

יום חמישי 11/5 בשעה 20:00 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה.

 

 

"מט" – הצגה

רגע לפני שדנה דיין מנסה להתאבד, היא מוצאת עצמה עדה לרצח של שכנה, סגן ניצב אריה גרנות, מפקד תחנת משטרת רמת השרון. עתה, כשהיא היחידה שיכולה לסייע לשוטרים למצוא את רוצחיו, היא מחליטה לנצל את ההזדמנות לסגור עימם חשבון ולהתחיל את חייה מחדש.

מאת בבימוי ומשחק: סיון רוזנברג.

 

יום חמישי 11/5 בשעה 18:00 ו- בשעה 21:00 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה. הצגה נוספת ביום שישי  12/5 בשעה 20:30 .

 

"כשהלילה מתעורר"- הצגה מוזיקלית עם שירה חיה וגיטרה המבוססת על שירי להקת "התבלינים".

"כשהלילה מתעורר אני לא יכול לישון. השעון הזה לא יעצור אותי". אביו של איקו, סולן להקה מפורסמת, הלך לעולמו. רגע לפני כן הוא נותן לבנו מעטפה מלאה בכסף. מה הוא יבחר לעשות איתה? איך זה קשור לחלום הילדות שלו ושל חברו הטוב ביותר? ומי זו נטע? ההצגה "כשהלילה מתעורר" מתרחשת על נופיה העירוניים של תל-אביב ונותנת לנו הצצה לקשרים העמוקים בין בני-אדם והמחיר שלבבנו גובה בתקופות הקשות ביותר.

מחזה מקורי מאת: רון ישועה
שותפים לכתיבה: עירית פרנק ושחר נהרי
בימוי: עירית פרנק

שחקנים: שחר נהרי, גיל מילר, איתמר זנדני

יום חמישי 11/5 בשעה 21:00 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה. הצגה נוספת ביום שישי 12/5 בשעה 21:30


הצגה: "טמסליה"

חטון או בשמה העברי אביבה, מאושפזת בבית החולים עקב מחלת לב. נכדתה גלי, סטודנטית לקולנוע, מצלמת אותה ואת אמה דניאלה לסרט דוקומנטרי על יחסים במשפחה ומגלה סוד משפחתי. 

כתיבה ובימוי: לירון לוי.

בתפקיד גלי: נועה דן.

בתפקיד חטון: מיה אנגלר ספקטור.

בתפקיד דניאלה: לירון לוי.

ע. במאית: אלון יחזקאלי.

יעוץ אומנותי ארז חסון.

 

יום שישי  12/5 בשעה 20:30 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה. הצגה נוספת ביום שבת   13/5 בשעה 18:30 הצגה נוספת בשעה 20:00.

 

 

מופעי מוסיקה- מועדון הג'אז של תיאטרון הסמטה בניהולו המוסיקלי של דוקטור שלומי גולדנברג

סביב שולחנות עגולים ולאור נרות, הופך תיאטרון הסמטה למועדון ג'אז אפלולי ומלא אוירה שמזכירה מועדונים דומים בניו יורק , פאריז ואמסטרדם. מיטב המוסיקאים , ואמני הג'אז בארץ ומחו"ל מופיעים במסגרת ליין הג'אז שמנוהל על ידי הסקסופוניסט והמלחין הבינלאומי, שלומי גולדנברג.

יום רביעי 10/5 בשעה 21:30 תיאטרון הסמטה סמטת מזל דגים 8 (סמטת הגלריות) יפו העתיקה.

 

פרטים ורכישת כרטיסים באתר תיאטרון הסמטה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן