עוברים מטקסט לקול

עוברים-מטקסט-לקול-שי-מזרחי

Powered by Textkol.com

את הכתבה הזו אתם לא חייבים לקרוא – לחצו על כפתור ההפעלה כדי להאזין לה

פיצ'ר חדש! הנגשת אתרים ע"י הקראה בקול אנושי

בעשור האחרון ה-AI (הבינה המלאכותית) התקדמה בצורה פנומנלית. בזכות התקדמות הטכנולוגיה, השיפורים החדשים בכמעט כל תחום אפשרי ובעיקר, בעיקר בזכותכם! אתם ואני היינו מהתורמים הגדולים ביותר להתקדמות האינטילגנציה המלאכותית. בטח תשאלו עכשיו "שי על מה אתה מדבר?" אז ככה, לכל האלגוריתמים בעולם שעוסקים בפיתוח בינה מלאכותית לא תהיה שום השפעה בפועל ללא חומר גלם לעבוד איתו. אנחנו בזכות השימוש הרב שלנו בטלפון הנייד יצרנו במשך יותר מעשור כמות דאטה (מידע) עצומה והמידע שלנו הוא זה שסייע יותר מהכל להגיע לרמת האינטילגנציה המלאכותית של היום.

אף על פי שהייתי שמח להמשיך ולדבר איתכם על ה-AI, היתרונות שלו, החסרונות ומה שצופן לנו העתיד עוד שעות רבות, היום נתרכז בתחום אחד ב-AI שעשה שיפור מאוד משמעותי.

נגישות אתרים על ידי הקראת תוכן

אחד הנושאים החמים בעולם האינטרנט ובניית האתרים בפרט הוא תחום הנגישות והיום אני רוצה לגלות לכם על הסטארטאפ החדש שלי בנושא, אבל רגע לפני זה בואו נדבר על נושא ספציפי אחד שנועד להפוך גלישה בכל אתר אינטרנט למהנה יותר ובעיקר נגיש יותר – הקראת טקסט! הקראת טקסט עד היום הייתה עניין רובוטי ומשמים, לא חוויה מי יודע מה, אך בזכות אותו AI שהזכרנו קודם הטכנולוגיה השתפרה והקראת הטקסט נהייתה משהו חוויתי, מהנה ומאפשר לכל אחד להנות מתוכן איכותי מבלי לחפש את משקפי הקריאה, לאמץ את העיניים או להגדיל את המסך הקטן של הטלפון. הסטארט אפ החדש שפיתחנו בחברה הגלובלית – TextKol הוא מערכת שכל חזונה הוא להפוך את התוכן במרחב הדיגיטלי למהנה ונגיש יותר, דרך אגב זה לא חייב להיות רק אתרי אינטרנט, אפשר גם לייצר פודקאסטים, להשתמש בזה להקראת חדשות, מסמכים, קריינות לסרטוני וידיאו ועוד ככל העולה בדמיונכם.

טקסטקול (Textkol) – הקראת טקסט של בינה מלאכותית

המערכת שלנו יכולה לייצר יותר מ-630 קולות שונים במעל 80 שפות כולל עברית, אין גבול לאפשרויות שניתן לקחת את היכולות החדשות של המערכת. המערכת מבוססת על טכנולוגיה ומחוברת בממשק ישיר ומתעדכן מדי יום ולעיתים מדי כמה שעות לארבעת החברות הגדולות בתחום: גוגל, מייקרוסופט, אמזון ו-IBM ובזכות כמויות המידע המטורפות שיש לחברות האלו ניתן לייצר קולות שישמעו מאוד אנושיים. מיותר לציין אבל צריך.. שכמו בכל דבר שימוש במערכת אינו מחליף קול אנושי אמיתי וניואנסים מסוימים שמוכרים לדוברי השפה, בנוסף השפה העברית מדוברת רק על ידי כמה מיליוני בני אדם לעומת שפות כמו אנגלית, רוסית, סינית, הודית, ספרדית ועוד אבל המערכת חוסכת זמן יקר ומייצרת את התוצר האיכותי בעלויות נמוכות פי כמה מעבודה עם קריינים אנושיים.

איפה ניתן לשמוע דוגמאות?

אם אתם קוראים את הגרסא הדיגיטלית של כתבה זו אז ממש כאן באתר של מדור לדור התחיל פרויקט הנגשה ראשון מסוגו בישראל להפיכת כל הכתבות לקבצי שמע שניתן בקלות להאזין לכתבה בקולות אנושיים נעימים, כתבות של כותבות באתר תוכלו לשמוע בכל נשי ושל כותבים בקול גברי. אם אינכם קוראים את הגרסא הדיגיטלית אז אני ממליץ לבקר באתר מדור לדור להתרשם מהחוייה.

מעניין אתכם לשמוע עוד (ולא לקרוא)?

בחברה הגלובלית נשמח מאוד לתת לכם ייעוץ אישי לגבי הנגשת התוכן הכתוב שלכם מכל סוג שהוא ולהפוך אותו לתוכן שמע איכותי. רוצים לייצר סרטוני וידיאו עם הקראה, פודקאסטים מתוכן כתוב, הקראת מסמכים ועוד? בוא נשב על כוס קפה ונראה איך לרתום את שיא הטכנולוגיה עבור הצרכים שלכם.

TextKol מבית החברה הגלובלית

הצעה מיוחדת לחודש הקרוב.
054-4458687

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן