סתיו מגיע, חורף מתקרב…

Odessa_0157Small

סתיו מגיע, חורף מתקרב… בכל ענף, יש בדרך כלל עונתיות בפעילות עסקית.
חלק מעסקים, חורף, סוף שנה, חנוכה, חג מולד… הם סמלים של פעילות חזקה ועונת שיא.
חלק אחר, התקופה הזאת שקטה מאוד.
אם אתם בחלק הראשון כבר עכשיו, זה הזמן להתחיל לשווק בכל ערוצי שיווק, לתכנן דיוור ישיר מבצעים, מסרים…
אם אתם בחלק השני, ולענף שלכם התקופה שקטה יותר, אני יכולה להגיד לכם שרוב העסקים לא משקיעים בתקופה יחסית "חלשה" – אז דווקא עכשיו, אני מציעה לכם כן להמשיך לשווק ולא להוריד הילוך – למה? כי פחות מתחרים ברשת זה גם עלויות פרסום ברשת יותר זולות. אם יש פחות עסקאות אתם צריכים להיות עוד יותר נוכחים ברשת ולשמור על לקוחותיכם ולא להירדם. המטרה, לקבל את כל או רוב העסקאות המתאימות לכם.
דבר שני, פחות מתחרים ברשת, יותר חשיפה בשבילכם ואם אתם מתמידים ונוכחים כל השנה, אתם משקיעים לדווח הארוך.
זה גם זמן לתכנן ולהכין את העונה הבאה.
לא פחות חשוב – אם עסוקים פחות במכירות, זה בדיוק הזמן לעשות סדר במשרד – לגבש צוות עובדים, לחשוב על יעדים ועל הערכים של העסק. זה זמן איכות לחשוב על העסק ולא לרוץ אחרי זמן.
בהצלחה לכולם, בסידורים, תכנונים, מכירות, שתהיה שנה חדשה ומצוינת ושתמיד יהיה עסק פעיל ולא משנה באיזו עונה.
סלין עזריה
ליווי מקדם עסקים

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן