סיפורים

בשיווק דיגיטלי אנו צריכים להעלות הרבה תכנים לפייסבוק לגוגל ולאתר שלנו וזאת הבעיה של כל בעל עסק – מאיפה להתחיל את הפוסט הבא שלי.

אז הנה טיפ נהדר לחשוב על תכנים. ספרו סיפור והעלו אותו כתוכן.
לדוגמא אם אני בעל עסק ומאמן אישי לחיים לפריצת דרך, איזה סיפור אני יכול לספר בכתיבת תוכן מעניין? מה עולה לכם בראש?

אז אם אנחנו בתקופת הפסח ובו אנו מספרים על יציאת מצרים, ועל זה שבני ישראל שהו 40 שנה במדבר. מה הקשר לסיפור הזה לפריצת הדרך האישית שלנו בחיים?

הסיפור מאד מקביל לשינוי שלנו בחיים. אלוהים הבין שהדור שיצא ממצרים הוא דור של עבדים, דור של צייתנים ובהקבלה אלינו דור של שכירים. הדור הזה אינו יכול להיכנס ולמשול ולהיות אדון בארץ ישראל. רק הדור שנולד לחופש במדבר הוא הדור החדש הרענן שלא יודע מה זה עבדות.

ומכאן כל מי שרוצה לעבור שינוי בחיים משכיר לעצמאי, חייב לדעת שהוא חייב לעבור שינוי של "40 שנה במדבר" כי כל השינוי החשיבתי משתנה מצייתן לאדון לעצמו לוקח זמן.

אז הנה לכם סיפור מדהים להעלות בפייסבוק או בכל מקום שתרצו, כשלקחתי רעיון מסוים מהחג שלנו ועשיתי לו הקבלה לתחום של בעל עסק שהוא מאמן אישי לחיים לפריצת דרך בחיים.

סיפורים כאלו ירתקו את הקוראים והאינטראקציה בהחלט תהיה גדולה,
מסיבה אחת שהפוסט לא מכירתי. אח"כ אחרי יום יומיים אפשר להעלות פוסט קצר מכירתי להרשמה להדרכה/סדנה בתשלום.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן