בינה מלאכותית באתר וורדפרס

אילוסטרציה בינה מלאכותית

וורדפרס הינה המערכת הנפוצה בעולם ובעיניי המתקדמת והטובה ביותר לבניית אתרים (לא משנה איזה) וככזאת כבר לפני מספר שבועות התחילו לצוץ עשרות ומאות תוספים חדשים אשר לוקחים את הכוח של בינה מלאכותית ומיישמים אותה במגוון רחב של פעולות בתוך אתרי הוורדפרס שלנו, בטור הזה אני רוצה לסקור בזריזות את החלק מהיכולות שכבר זמינות לשימוש באתר וורדפרס.

אמנם מדובר רק ברשימה מצומצמת כי יש ליישמוי AI אלפי יכולות שונות וחלק ניכר מהן ניתן לשלב עם וורדפרס, אכתוב על כמה שנראות לי חשובות במיוחד:

  1. כתיבת תוכן AI אז כולם כבר כנראה כותבים את התכנים שלהם בסיוע כזה או אחר מבינה מלאכותית, אבל מה אם היה אפשר פשוט מתוך ניהול האתר שלכם לכתוב מאמרים ותוכן לעמודי האתר, למשל לעבות ולשפר את התכנים בעמוד האודות, דף הבית, השירותים שלכם וכדומה? היום בקלות אתם יכולים לפרסם עשרות מאמרים בחודש ולקבל יתרון מאוד משמעותי בשוק. אם אתם חוששים מהרמה של התוכן בעברית אז היום הרמה כבר ממש גבוהה ולעיתים כל מה שנדרש זה תיקוני ניסוח בודדים.
  2. עיצוב תמונות AI אולי הגיע הזמן להיפטר ממנויי התשלום שיש לכם באתרי תמונות, אחד הדברים שבינה מלאכותית יודעת לעשות הכי טוב היום הוא עיצוב… זה אולי לא מתאים לכל סוג של פרויקט אבל בהחלט יכול להתאים לתמונות באתר ובמאמרים שלכם.
  3. צ'אט תמיכה מבוסס AI היכולות הכי מתקדמות בתחום שירות הלקוחות עוד לא הגיעו לרוב הפלטפורמות אבל לוורדפרס דווקא כן! באמצעות חיבור פשוט ל-OpenAI ניתן היום לייצר את ה-chatGPT  שלכם בתוך האתר ואפילו מתוך פאנל הניהול של וורדפרס ללמד אותו הכל על האתר ועל העסק שלכם כדי שהוא יוכל לדבר עם הגולשים ולענות להם בכל שאלה, אולי אפילו להסביר, לשווק ולמכור את המוצרים והשירותים שלכם.
  4. קידום אורגני אוטומטי מבוסס AI עוד ועוד חברות קידום אורגני מוסיפות את הכוח של הבינה המלאכותית לתוספים שלהם ומאפשרות לכם ממש מאזור הניהול בוורדפרס לשכתב כותרות ותיאורים של עמודים, לתת תיאור וטקסט חלופי לתמונות באופן אוטומטי הכל במטרה לחזק את הקידום האורגני של האתר שלכם.
  5. נגישות אתר מבוססת AI להנגיש אתר זה עסק יקר מאוד, לא להנגיש אותו ולקבל תביעה זה אפילו עסק יקר יותר… לשמחתי אני עובד היום עם סטארטאפ ישראלי ייחודי ומדהים בשם EquallyAI שמפתח פתרון שמנגיש את האתר שלכם באמצעות יכולות AI, מספק סקירה על סטאטוס נגישות האתר ומאפשר למגוון רחב של אנשים להשתמש באתר שלכם בהתאם לפרופיל המתאים להם, כמו למשל: לקויות ראייה, אפילפסיה, קשב וריכוז, לקויות למידה מורכבות ודיסלקציה.

לכל בעלי אתרי הוורדפרס אני מציע לבחון את האפשרות לשלב AI באתר שלכם זה מכפיל כוח משמעותי שיכול לעזור לכם להפיק יותר מהאתר.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן