סטטיק ובן אל חזרו להופיע לראשונה על הבמה

סטטיק ובן אל מופיעים

 במופע דרייב אין ייחודי

 שהתקיים בפארק אריאל שרון

 

סטטיק ובן-אל חזרו להופיע לראשונה על הבמה מאז עצרו את הופעותיהם בחודש אוגוסט. האמנים הופיעו לצד אמן החושים ליאור סושרד בחגיגה של חברת ההייטק Melio, המעסיקה מעל ל- 220 עובדים ולפני חודשיים הגיעה לשווי של 1.3 מיליארד דולר.

 

הארוע התקיים במתחם ההר בפארק אריאל שרון באוויר הפתוח, הפארק האקולוגי הייחודי מאפשר לקיים הופעות לצד שמירה על מגבלות הקורונה בארועי תרבות. העובדים צפו במופע בקונספט דרייב אין שהם מחולקים לקבוצות ברכביהם והחברה שכרה רכבים שישמשו את העובדים שאין ברשותם רכב פרטי. אוכל ושתיה עם אפשרות למנות כשרות או טבעוניות הוגשו עד לרכבי העובדים, כדי שלא תיווצר התקהלות בבר.

 

בין הרכבים נפתח ערוץ ווקי-טוקי לתקשורת בין הקהל. מלבד האמנים היו בארוע תכנים מקוריים של עובדי החברה שבהם העובדים הם הכוכבים, כמו סליחה על השאלה, פרסי אוסקר והזמר במסכה. הפקת הארוע נעשתה על ידי גורילה הפקות, המתמחה בהפקות התחום ההייטק.

 

לדברי דן ליכטמן מנכ"ל פארק אריאל שרון: אנו שמחים ומברכים על חזרת אירועי התרבות. גודלו העצום של הפארק ומבנהו הייחודי מאפשר לנו לארח מגוון רחב של אירועים ומופעי תרבות .זוהי יריית הפתיחה של החזרה לשגרה ואנו צפויים לקיים אירועים רבים נופים בתקופה הקרובה"

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן