סופשבוע בפארק אריאל שרון!   פארק אריאל שרון מציע מגוון פעילויות ומופעים  של "הדב הירוק"

4 נגנים על במה

באירועי "שבת אלטרנטיבית"  -בילוי משפחתי המשלב מופעי מוזיקה,

 סיור בפארק ומתקני שעשועים בכל יום שבת  

במתחם "חוות שלם" שבפארק

 

בנוסף יתקיימו מגוון מופעי סתיו של מיטב האמנים בימי שישי

 

  • מוזיקה קלאסית עם התזמורת הקאמרית הישראלית
  • מגש הקצב -שירי אלתרמן לילדים
  • ילדי בית העץ
  • ענן על מקל

 

פארק אריאל שרון מציע חוויית בילוי משפחתית מהנה עם סדרת מופעי  סתיו שתכלול את מיטב מופעי המוזיקה לילדים לצד פעילויות ואטרקציות בחיק הטבע במרחבי הפארק.

הפעילות תתקיים באוויר הפתוח במתחם "חוות שלם" שבפארק והיא מיועדת לכל המשפחה.

מיטב מופעי המוזיקה לילדים  של "מועדון הדב הירוק" יתקיימו מדי יום שישי בחודשים אוקטובר ונובמבר, במתחם "חוות שלם" שבפארק אריאל שרון.

ובימי שבת תתקיים פעילות  "שבת אלטרנטיבית" שתכלול בילוי משפחתי מושלם הכולל מופע מוסיקה   סיור בחיק הטבע עם מדריכי פארק אריאל שרון ומתחם מתקני שעשועים ענק וייחודי.

רפרטואר ההופעות של הדב הירוק מגוון מאוד ולצד מופעים עם אמני הילדים הגדולים בישראל מציג המתחם גם את השבת האלטרנטיבית שלו –  עם הרכבי מוסיקה מעולים שעושים מוזיקה נפלאה לילדים אך עדיין לא הגיעו לתודעת הקהל הרחב.

 

דן ליכטמן מנכ"ל פארק אריאל שרון:  "הפארק הפך לאבן שואבת לשוחרי טבע ותרבות, החיבור בין מוסיקה לטבע יוצר אוירה ייחודית ומאפשר למשפחות להנות ממופעים אטרקטיבים. אנחנו שמחים לארח את מיטב היוצרים והאמנים בישראל  בפארק ומציעים לקהל ההורים והילדים בילוי קבוע בסופי השבוע הנעימים של הסתיו, בהם יוכלו להנות גם מסיורים מודרכים ואטרקציות נוספות בפארק.

  

הפקת הדוב הירוק:

״אנו עדים  לתנופת יצירה של חומרים חדשים ומעולים שמגיעים מהרכבים וותיקים וגם מהרבה אמנים והרכבים חדשים שרוצים להגיע לקהל. הרעיון של השבת האלטרנטיבית שלנו הוא לתת במה לכל המוזיקה הנפלאה והפחות מוכרת הזאת , אבל לא רק, בשיתוף מחלקת ההדרכה של הפארק אנחנו מציעים יום בילוי משפחתי מושלם הכולל סיורים בטבע,  ואטרקציות נוספות בתשלום נוסף למחלקת ההדרכה בפארק"

 

 

 

מחיר כרטיס : מופעי  שישי 75-85 ש״ח

 

אירועי שבת אלטרנטיבית  –  39-59 ש״ח

 

רכישת כרטיסים מראש, באתר האינטרנט:

https://bit.ly/2R2V5mg

 

לאירועי שבת אלטרנטיבית

https://bit.ly/3iOYmAw

 

 

לוח המופעים המלא לחודשים אוקטובר נובמבר:

 

מופעי שישי:

 

עלמה זוהר  – פלא

מסע מוזיקלי  חובק עולם מלא שמחת חיים וקסם של הזמרת עלמה זוהר שירים וספורים לכל המשפחה. המופע "פלא" חוגג 5 ! עלמה זהר, במסע מוזיקלי חובק עולם, מלא שמחת חיים וקסם, עם השירים האהובים מאלבום הילדים "פלא" (שני אינדיאנים, גלגולים, ילד יפה ועוד) שירים וסיפורים לקטנים ולגדולים. בימוי: ירדן בר כוכבא | יעוץ אומנותי: עידן אלתרמן | הפקה מוזיקלית: אסף איילון גיטרות: גלעד לוין | קונטרבס: אבירם קושניר | כלי הקשה: נור בר גורן | כלי נשיפה: אורי ארמן

 

22.10 בשעה 16:00

 

דוב דובוני – התזמורת הקאמרית הישראלית

התזמורת הקאמרית הישראלית מגישה עיבוד תיאטרלי חי וקצבי לספר המופת של לאה גולדברג:

קונצרט מבית התזמורת הקאמרית הישראלית, דב דובוני החליט לפתוח ביער חנות לצחצוח נעליים, וכל החיות מתאספות בסקרנות. לחסידה נעל אחת, לעכבר ארבע ולזבוב שש. ואז מרבה־הרגליים מגיע ולו מאה נעליים(!) ואת כולן אמור הדב לצחצח… מה יקרה לדב בסוף?

.

 29.10 בשעה 16:00

 

 

 

תנינים על הראש

איך סוחבים משפחה של תנינים על הראש? מה עושה חתול לבן שרוצה להיות שחור?

"תנינים על הראש" (הספר והמופע) הוא פרויקט חדש של תזמורת מארש דונדורמה, התזמורת הירושלמית האהובה, שלוקחת את הקהל למסע מוזיקלי בין ערבות אפריקה, מדרכות העיר הסואנות והמקלחת שמחכה לכולנו בסוף היום. במופע משולבים סיפורים מוזיקליים עם השחקן והקריין יואב יפת

 

5.11 בשעה 16:00

 

 

מוסיקה אורגנית ספורים מארץ קולילולי 

מוסיקה אורגנית  -סיפורי מעגל עונות השנה באגדות ושירים מקוריים

הרכב מוזיקלי היוצר מופעים ואלבומים לילדים "מחומרים טבעיים בלבד": כינור, חליל, גיטרה, קלימבה, כלי הקשה רבים ועוד,

 12.11 בשעה 14:00

 

 

ילדי בית העץ

 

הפרויקט המוסיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב הוא סיפור הצלחה מרגש. הפרויקט החל באלבום שירים, אלבום שני, התפתח לשני ספרי ילדים, הצגת תיאטרון המבוססת על הספר בתיאטרון המדיטק בחולון, ומשם לסדרת טלויזיה מצליחה ועטורת שבחים הנחשבת לסדרת הדגל של הטלוויזיה החינוכית.

שירה וגיטרה בס: יאיא כהן אהרונוב | שירה: איילה אינגדשט | שירה: גלעד בן ליש | קלידים: אלון רדעי |

 

12.11 בשעה 16:00

 

אינדי ילד-שרים גידי גוב

 

מופע חדש לילדים ולכל המשפחה. הכולל את מיטב שיריו היפים של גידי גוב, מהאמנים הבולטים, המגוונים והאהובים בתרבות הישראלית, עם השירים : "אפונה וגזר", "יו יה", "אלף כבאים", "חורף",  "אין לי כסף", "גן סגור", "הופה היי", "רוני", "איך שיר נולד", "אני אוהב שוקולד" ועוד.

שירה: מיקה שדה | שירה וגיטרה: ליאור סקר| קלידים, פסנתר ואקורדיון : אסף לביא | תופים: אלעד נדב | בס: ליאור עוזרי | גיטרה חשמלית: אוראל תמוז | ניהול מוסיקלי וכתיבה: יובל מנדלסון | ניהול והפקה: אסף כהן, הילה דולגין

 

 

19.10 בשעה 16:00

 

 

ענן על מקל 

ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן /תומר שרון , טל בלכרוביץ' ודידי שחר/אודי אלון מבצעים שירים שנונים וקסומים למעלה מ 7 שנים במאות מופעים ברחבי הארץ. שיריה המרגשים של סופרת הילדים האהובה רינת הופר ממריאים על כנף לחנים סוחפים  ומאירי פנים של דידי שחר, תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמלי, ילדה חולמנית שחווה את המציאות בדרכה המשעשעת ומלאת הדמיון.

אקורדיון וחליל: סלעית להב | כלי הקשה: מתן אפרת | הפקה מוסיקלית : טל בלכרוביץ

 

 26.11 בשעה 16:00

 

 

פירוט מופעי שבת אלטרנטיבית  הכוללים  גם סיור מודרך בחיק הטבע עם מדריכי פארק אריאל שרון ומתחם מתקני שעשועים ענק וייחודי:

 

ילד פעם

מופע מוסיקלי לילדים ולמבוגרים, המבוצע על ידי שבעה מוסיקאים, אשר שרים ומנגנים בהרכב מלא (פסתנר, תופים, בס גיטרה, חליל ושירה) שירים ייחודיים ומקוריים מתוך אלבומי הלהקה ״ילד פעם״ ו ״ילד עוד פעם״. המופע מלווה בקטעי קישור קלילים ומשעשעים ובאירוח ילדים על הבמה, מיועד לגילאי 3 עד 10 ומהווה חוויה לכל המשפחה. המופע רץ בהצלחה ברחבי הארץ כבר יותר מחמש שנים, ולקח חלק, בין השאר, בפסטיבל התמר בים המלח, צלילי ילדות בחולון, מספרי סיפורים בגבעתיים, פסטיבל הפסתנר, ועוד…

.

16.10 בשעה 11:00

 

ראשטוב״

הרכב מוסיקלי, מצחיק ומשוגע שמיועד לגילאי 5 עד 120. בהשתתפות:  ג׳וי ריגר (החממה', 'או בוי', 'גיבור אמיתי'), דוד שאול ('לשחרר את שולי', 'שכונה', 'גרעינים, עידו (זיגו) אופק  להקת הדורבנים, כנרת לימוני (הפיג'מות', תיאטרון הקאמרי) ואבישי פרידלר מזמינים אתכם לצאת ביחד איתם למסע מצחיק, מהנה ומלא קסם.

 

30.10 בשעה 11.00

 

 

״ילדוג׳אז״

ההרכב האהוב והמצליח חוזר להופיע עם שירי הילדות האהובים בעיבודי ג׳אז מלהיבים. משתתפים: יעל ארנון ורד- שירה וחליל צד , שירה ; מאיה בר שלום, סקסופון: אסף חריס, תופים: עמית לורבר , גיטרה בס: בן ורד, פסנתר : גיא מוסקוביץ

 

6.11 בשעה 11.00

 

 

״לב אוהב״

אריק לבנת, מבכירי הסקסופוניסטים בארץ, ניגן עם מיטב האמנים בארץ וכמו כן עם הזמר סטיבי וונדר, מפגיש את הקהל הצעיר עם עולם כלי הנשיפה. על הבמה עשרות כלי נשיפה שונים ומגוונים: חלילים, סקסופונים ושופרות, שבהם מנגנים גם הילדים במהלך המופע. המנגינות, הסיפורים והשירים מבוצעים בוירטואוזיות רבה, כאשר אריק מנגן ושר ועובר מכלי נגינה אחד לשני..

שירה, סקסופונים, חלילים ושופרות: אריק לבנת | פסנתר, קלידים וקולות: ארנון פרידמן | תופים: טל ליבני

 

13.11 בשעה 11.00

 

מגש הקצב – שירי אלטרמן לילדים

שירי הילדים של נתן אלתרמן מתעוררים לחיים, פרויקט מוזיקלי מצחיק ומרגש לקטנים ולגדולים המבוסס על טקסטים של המשורר נתן אלתרמן. עם יובל מנדלסון, נדב הולנדר, ענת מושקובסקי ורוני וגנר. המופע מציג לחנים חדשים לשירי הילדים של אלתרמן וכמו כן כמה קלאסיקות מוכרות ואהובות; השירים מלווים בקטעי קישור משעשעים שנכתבו בחריזה אלתרמנית בסגנון עכשווי, והמוזיקה היא עדכנית עשירה וסוחפת

לחנים, גיטרה, קלידים ושירה: נדב הולנדר | פסנתר: ענת מושקובסקי | קלרינט ושירה: רוני וגנר | כלי הקשה הקראה ושירה: יובל מנדלסון | הפקה: עינת בסר

 

20.11 בשעה 11.00

 

ווימבו סימבה

המופע מורכב משירים מקוריים בעברית, מלאים בסיפור ודמיון ומתארים חוויות של חיבור לטבע, קסם ופשטות, במקצבים אפריקאיים נהדרים הסוחפים למסע ליבשת הרחוקה. ״אם אתה יכול ללכת – אתה יכול לרקוד, אם אתה יכול לדבר – אתה יכול לשיר״

 

27.11 בשעה 11.00

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן